صفحة 1 من 2 12 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 34

موضوع: منبــر المـايا يحتضـــر ( السبـب )

ردود: 34 | زيارات: 2316
  1. #1
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    ردود
    1,664

    Angry منبــر المـايا يحتضـــر ( السبـب )

    خلال فترة كبيرة مادخلتش و لاقيت تفاعل أو معلومة جديدة من المنتدى

    طبعاً السبب الأول فى الموضوع دة إن أعضاء كتير جداً من أكثر الأعضاء إحتراماً وعطاء

    هجروا المنتدى ولا يوجد مشاركات منهم

    غير كمان وجود بعض المواضيع لأعضاء جدد قابلوا مشاكل فى تصاميم ودخلوا المنتدى بحثاً عن مساعدة

    وإيجاد حلول .. الناس دى فين من المنتدى ليه ما بيساعدوش بقية الناس زى ما هم بيتمنوا حد يساعدهم

    ليه بيظهر العضو دة وقت ما يكون محتاج مساعدة فقط ؟؟

    و نقطة بتضايقى جداً تلاقى عضو مستواه كويس و ما بيدخلش إلا عشان يحط أعمال

    عشان يسمع ثناء على اعمالة ( طيب ما تعمل ورشة وتفيد الناس لغاية العمل النهائى او تحط ميكينج اوف )

    ومستنى نقد ومساعدة او تشوفة وتشوف ردود فى مواضيع معينة ( يا فلان يا جامد ... طيب انا عايز مش عارف

    اعمل ايه .. طيب لو مشكلة حصلت دة يبقى من ايه .. طيب انت عملت كدة ازاى .. على كدة على طول ..)

    مافيش رد واحد منه مفيد عامل زى الفيروسات ماتخدش منها حاجة أبداً تحس إنة عايش متطفل ....

    كنت ديما بقول ازاى الناس هنا بتقاطع المنتدى وليه بس دلوقتى عرفت السبب ...

    وفعلاً عندهم حق ........


  2. #2
    عضو نشيط
    صور رمزية kikomanio
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    المنطقة
    مصر - الإسكندرية
    ردود
    491
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة toxic15987 معاينة الرد
    خلال فترة كبيرة مادخلتش و لاقيت تفاعل أو معلومة جديدة من المنتدى

    طبعاً السبب الأول فى الموضوع دة إن أعضاء كتير جداً من أكثر الأعضاء إحتراماً وعطاء

    هجروا المنتدى ولا يوجد مشاركات منهم

    غير كمان وجود بعض المواضيع لأعضاء جدد قابلوا مشاكل فى تصاميم ودخلوا المنتدى بحثاً عن مساعدة

    وإيجاد حلول .. الناس دى فين من المنتدى ليه ما بيساعدوش بقية الناس زى ما هم بيتمنوا حد يساعدهم

    ليه بيظهر العضو دة وقت ما يكون محتاج مساعدة فقط ؟؟

    و نقطة بتضايقى جداً تلاقى عضو مستواه كويس و ما بيدخلش إلا عشان يحط أعمال

    عشان يسمع ثناء على اعمالة ( طيب ما تعمل ورشة وتفيد الناس لغاية العمل النهائى او تحط ميكينج اوف )

    ومستنى نقد ومساعدة او تشوفة وتشوف ردود فى مواضيع معينة ( يا فلان يا جامد ... طيب انا عايز مش عارف

    اعمل ايه .. طيب لو مشكلة حصلت دة يبقى من ايه .. طيب انت عملت كدة ازاى .. على كدة على طول ..)

    مافيش رد واحد منه مفيد عامل زى الفيروسات ماتخدش منها حاجة أبداً تحس إنة عايش متطفل ....

    كنت ديما بقول ازاى الناس هنا بتقاطع المنتدى وليه بس دلوقتى عرفت السبب ...

    وفعلاً عندهم حق ........
    انا معاك فى كل كلمة إلا نقطة
    و نقطة بتضايقى جداً تلاقى عضو مستواه كويس و ما بيدخلش إلا عشان يحط أعمال

    عشان يسمع ثناء على اعمالة ( طيب ما تعمل ورشة وتفيد الناس لغاية العمل النهائى او تحط ميكينج اوف )

    ومستنى نقد ومساعدة او تشوفة وتشوف ردود فى مواضيع معينة ( يا فلان يا جامد ... طيب انا عايز مش عارف

    اعمل ايه .. طيب لو مشكلة حصلت دة يبقى من ايه .. طيب انت عملت كدة ازاى .. على كدة على طول ..)
    أنا مشفتش حد بيعمل كدا بصراحة
    كل اللى بيحط عمل بيحطوا فى عرض و نقد و نسبة الاعمال اللى فى عرض و نقد القادمة من المايويين قليلة جداً
    قال رسول الله (صلى الله عليه و سلم) "من كان يؤمن بالله و اليوم الآخر فليقل خيراً أو ليصمت"

    أنا لست من خلط المزاح بجده .:. فالجد جد والمزاح مزاح


    إذا صح منك الود فالكل هين .:. و كل الذى فوق التراب تراب

    Stop aspiring, start doing




  3. #3
    عضو نشيط
    صور رمزية Mr.jokeR
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    المغرب => الدار البيضاء
    العمر
    28
    ردود
    847
    والله يا اخي المنتدى اصبح ممل جدا عكس السنوات السابقة
    سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم
    Alias Wavefront MAYA

  4. #4
    توكسك عزيزي .. و انت كمان معاك حق ..

  5. #5
    احم احم ، ممكن ادخل ؟


    ابوهناء : كومبيوتر انستركتر


  6. #6
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة paciman معاينة الرد
    توكسك عزيزي .. و انت كمان معاك حق ..
    نعم وانت استاذ paciman من زمن ما شفنا مشاركاتك ...

    بصراحه بو نواف المعرف هذا اعاد لي ذكريات جميله ...

    وانت ما شاء الله تحت اي معرف مشاركاتك تشرح الصدر وتحيي المنبر

    سلامة عيونك من الشاشه

  7. #7
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    ردود
    1,664

    Question

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة kikomanio معاينة الرد
    انا معاك فى كل كلمة إلا نقطة
    أنا مشفتش حد بيعمل كدا بصراحة
    كل اللى بيحط عمل بيحطوا فى عرض و نقد و نسبة الاعمال اللى فى عرض و نقد القادمة من المايويين قليلة جداً
    يا أخى انت ما شوفتش ولكن أنا شوفت كتير اوى

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة Mr.jokeR معاينة الرد
    والله يا اخي المنتدى اصبح ممل جدا عكس السنوات السابقة
    فعلا وخسرنا أخوة كتير أوى بسبب السلبية والأسماء اللى وحشتنا كتير اوى ... بغض النظر عن موضوع التصميم او التعليم بعيد عن المايا أصلاً

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة paciman معاينة الرد
    توكسك عزيزي .. و انت كمان معاك حق ..

    رجعت ريمة لعضويتها القديمة

    ولكن إية العمل يا أخى
    تقبل فائق إحترامى وتقديرى بونواف لمرورك


    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة ابوهناء معاينة الرد
    احم احم ، ممكن ادخل ؟
    انت دخلت فعلاً

  8. #8
    لامست الجراح :::بمبضع جراح

    ميت مستريح وميت منه مستراح

    اتمنى يعود النشاطططططططططططططططط

    زتزقع هذه المرحلة استراحة محارب وسيعود الوضع كما كان باذن الله واحسن
    http://im17.gulfup.com/2012-02-06/1328553870831.gif

    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

    http://www.youtube.com/watch?v=PsHej...layer_embedded


    ::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::



    غايتنا رضواناللهسبحانه وتعالى



    من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط

    http://www.imanway.com/vb/forum.php















  9. #9
    عارف ياصديقى محمد..انا كنت بقول الاول هى الناس لية متابعتش مع مثلا حازم صبرى للنهاية ..لية عدد قليل سواء معة او مع غيرة بس فى الاخر حسيت ان الناس هنا 3 اما واحد عاوز يتعلم وخلاص ومقفل على نفسة وشغلة وخلاص..او واحد تانى بينهج فى نص السكة ودة اللى سورى يعنى واخد الجرافيكس بشكل عام على انة تسلية ملهاش حافز او لمسة فنية ..او النوع الاخير اللى ابتدى يظهر ويبشر بالخير ..الشباب اللى بشفهم هنا الجدد اللى بيحاولو يطبقو شغل المايا واحدة واحدة حبا فى الابداع فى حد ذاتة..........وربنا يهدى
    اللهم انصر القوقاز

    http://i47.tinypic.com/3h1u1.jpg

  10. #10
    عضو نشيط
    صور رمزية kikomanio
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    المنطقة
    مصر - الإسكندرية
    ردود
    491
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة toxic15987 معاينة الرد
    يا أخى انت ما شوفتش ولكن أنا شوفت كتير اوى
    الحل هو المسابقات أخى
    بينا و بين بعضينا كدة مش لازم المنتدى هو اللى يعملها
    يعنى مش لازم يكون جوايز و فلوس كدة يعنى حتى لو جائزة رمزية
    وسام أو أى حاجة للتشجيع فقط أو حتى يبقى اسمها مسابقة
    يعنى أنا شفت قبل ذلك موضوع مش عارف مين كان عامله بعنوان
    تحدى المودلنج الأسبوعى
    بس مش فى منبر مايا
    ليه منعملش حاجة كدة هنا
    و نعمل تحدى نمذجة و انيميشن و رندر كمان
    و كل واحد يعرض الميكنج أوف لعمله
    أنا نفسى و الله
    بس لازم حد له وزنه هو اللى يبدأ المسابقة و يستأذن من الإدارة
    و جزاكم الله خير
    قال رسول الله (صلى الله عليه و سلم) "من كان يؤمن بالله و اليوم الآخر فليقل خيراً أو ليصمت"

    أنا لست من خلط المزاح بجده .:. فالجد جد والمزاح مزاح


    إذا صح منك الود فالكل هين .:. و كل الذى فوق التراب تراب

    Stop aspiring, start doing




  11. #11
    اخي محمد الموضوع هذا مهم جدا جدا وبصراحة رأيت ان قسم المايا من الاقسام الميته فعلا والى ابعد الحدود غير المنتديات الاخرى في المنابر ولا اعلم ما هو السبب...

    جربت هذا الشئ بالورشات الاخيره التي تم عملها هنا يعني بصراحة عملت ورشتين وبامكانك ان تذهب وتراهم تكاد تكون ميته مما ادى بي الى ان اقوم بالعمل بصمت ليش لشئ ولكن لا يوجد تفاعل مطلقا سواءا كان من الاعضاء الجدد او القديمين الا ما ندر.

    اذكر ان هناك كان اعضاء لم اسمع عنهم ولم ارى لهم اي عمل ينزل في المنابر او في قسم المايا لاكثر من 3 سنوات

    اين الاخ الحبيب لزهر؟
    اين الاخ الحبيب منار التوام؟ قمت على فكره بالتواصل مع الاخ منار وعلمت انه يراقب عن بعد...
    وغيرهم من الاخوه الذين عرفتهم من زمان.

    كانت هناك ورشات قويه وتفاعل قوي جدا جدا والسبب كان يعود للنشاط ولكن لا اعلم ما هو الحل؟

    طبعا الكلام هذا يخص فقط منبر المايا لا غير

    اما موقع المنابر بشكل فهو بالنسبه لي كجزء من حياتي وبكل صراحة فلي معاه عشرة عمر طويله.
    VFX Artist & Houdini Student
    https://vimeo.com/ahmedsaady

  12. #12
    عضو نشيط
    صور رمزية kikomanio
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    المنطقة
    مصر - الإسكندرية
    ردود
    491
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة ahmed.saady معاينة الرد
    اخي محمد الموضوع هذا مهم جدا جدا وبصراحة رأيت ان قسم المايا من الاقسام الميته فعلا والى ابعد الحدود غير المنتديات الاخرى في المنابر ولا اعلم ما هو السبب...

    جربت هذا الشئ بالورشات الاخيره التي تم عملها هنا يعني بصراحة عملت ورشتين وبامكانك ان تذهب وتراهم تكاد تكون ميته مما ادى بي الى ان اقوم بالعمل بصمت ليش لشئ ولكن لا يوجد تفاعل مطلقا سواءا كان من الاعضاء الجدد او القديمين الا ما ندر.

    اذكر ان هناك كان اعضاء لم اسمع عنهم ولم ارى لهم اي عمل ينزل في المنابر او في قسم المايا لاكثر من 3 سنوات

    اين الاخ الحبيب لزهر؟
    اين الاخ الحبيب منار التوام؟ قمت على فكره بالتواصل مع الاخ منار وعلمت انه يراقب عن بعد...
    وغيرهم من الاخوه الذين عرفتهم من زمان.

    كانت هناك ورشات قويه وتفاعل قوي جدا جدا والسبب كان يعود للنشاط ولكن لا اعلم ما هو الحل؟
    أخى أحمد كيف الحال
    انا شفت ورشتك و كنت ناوى أتابع لكن طريقة عرض التطورات غير واضحة يا احمد
    يعنى مثلاً انا واحد بيتعلم مودلنج و ورشتك الأخيرة عن تصميم شخصية كرتونىة فالمفروض أجد ما يجذبنى
    لكن كل ما أراه هى صور لتطورات العمل
    و انا مش فاهم انت بتعمل دا ازاى
    فحستفيد ايه لما اتابع
    لكن لو مثلاً بتصور الشاشة و انت بتشتغل و تتكلم و تقولنا بتعمل ايه و ازاى
    و الله حتابعك و حبئى مبسوط جداً
    و متزعلش مني بالله عليك
    أخوك كريم
    قال رسول الله (صلى الله عليه و سلم) "من كان يؤمن بالله و اليوم الآخر فليقل خيراً أو ليصمت"

    أنا لست من خلط المزاح بجده .:. فالجد جد والمزاح مزاح


    إذا صح منك الود فالكل هين .:. و كل الذى فوق التراب تراب

    Stop aspiring, start doing




  13. #13
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    ردود
    1,664

    Thumbs down

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة أبومايا معاينة الرد
    لامست الجراح :::بمبضع جراح

    ميت مستريح وميت منه مستراح

    اتمنى يعود النشاطططططططططططططططط

    زتزقع هذه المرحلة استراحة محارب وسيعود الوضع كما كان باذن الله واحسن
    بإذن الله يا أبو مايا

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة 3dabed معاينة الرد
    عارف ياصديقى محمد..انا كنت بقول الاول هى الناس لية متابعتش مع مثلا حازم صبرى للنهاية ..لية عدد قليل سواء معة او مع غيرة بس فى الاخر حسيت ان الناس هنا 3 اما واحد عاوز يتعلم وخلاص ومقفل على نفسة وشغلة وخلاص..او واحد تانى بينهج فى نص السكة ودة اللى سورى يعنى واخد الجرافيكس بشكل عام على انة تسلية ملهاش حافز او لمسة فنية ..او النوع الاخير اللى ابتدى يظهر ويبشر بالخير ..الشباب اللى بشفهم هنا الجدد اللى بيحاولو يطبقو شغل المايا واحدة واحدة حبا فى الابداع فى حد ذاتة..........وربنا يهدى
    فعلاً وليكن مثلا ورشة حازم مشيت فى الأول كويس جداً تحس ان الكل ساب الورشة وطلع يجرى مرة واحدة...
    طيب دة من إية ؟؟

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة kikomanio معاينة الرد
    الحل هو المسابقات أخى
    بينا و بين بعضينا كدة مش لازم المنتدى هو اللى يعملها
    يعنى مش لازم يكون جوايز و فلوس كدة يعنى حتى لو جائزة رمزية
    وسام أو أى حاجة للتشجيع فقط أو حتى يبقى اسمها مسابقة
    يعنى أنا شفت قبل ذلك موضوع مش عارف مين كان عامله بعنوان
    تحدى المودلنج الأسبوعى
    بس مش فى منبر مايا
    ليه منعملش حاجة كدة هنا
    و نعمل تحدى نمذجة و انيميشن و رندر كمان
    و كل واحد يعرض الميكنج أوف لعمله
    أنا نفسى و الله
    بس لازم حد له وزنه هو اللى يبدأ المسابقة و يستأذن من الإدارة
    و جزاكم الله خير

    مسابقات !! ما اعتقدتش إن دة الحل لأن أصلا بعض الأعضاء اصحاب المستويات العالية بيبقوا عندهم شغل وبردو بصراحة مضغوطين فامش هايشتغل فى الاستوديو او الشركة ويقعد كمان على النت يصمم ومودلر ويناقش ويفهم
    وبعدين على رأى الجوكر if you are good in something don't do it for free

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة AHMED.Saady معاينة الرد
    اخي محمد الموضوع هذا مهم جدا جدا وبصراحة رأيت ان قسم المايا من الاقسام الميته فعلا والى ابعد الحدود غير المنتديات الاخرى في المنابر ولا اعلم ما هو السبب...
    جربت هذا الشئ بالورشات الاخيره التي تم عملها هنا يعني بصراحة عملت ورشتين وبامكانك ان تذهب وتراهم تكاد تكون ميته مما ادى بي الى ان اقوم بالعمل بصمت ليش لشئ ولكن لا يوجد تفاعل مطلقا سواءا كان من الاعضاء الجدد او القديمين الا ما ندر.
    اذكر ان هناك كان اعضاء لم اسمع عنهم ولم ارى لهم اي عمل ينزل في المنابر او في قسم المايا لاكثر من 3 سنوات
    اين الاخ الحبيب لزهر؟
    اين الاخ الحبيب منار التوام؟ قمت على فكره بالتواصل مع الاخ منار وعلمت انه يراقب عن بعد...
    وغيرهم من الاخوه الذين عرفتهم من زمان.
    كانت هناك ورشات قويه وتفاعل قوي جدا جدا والسبب كان يعود للنشاط ولكن لا اعلم ما هو الحل؟
    طبعا الكلام هذا يخص فقط منبر المايا لا غير
    اما موقع المنابر بشكل فهو بالنسبه لي كجزء من حياتي وبكل صراحة فلي معاه عشرة عمر طويله.
    منار سايب المنتدى من زمان جداً و(لزهر) انا مش عارف بصراحة الأسم دة
    وغير كدة الموضوع دة انا مش فاتحة عشان ألوم على اللى خرج من المنتدى ومارجعش تانى
    لأ بالعكس والله انا اتعرفت على ناس بسبب الجرافيك والناس دى دلوقتى اللى شغال محامى واللى شغال تيكنيكال سبورت فى شركة حاجات مالهاش دعوة بالجرافيك خالص ولكن فى الأول والآخر اصدقاء ولو حتى بالمراسلة
    ودة اللى انا اقصدة معظم الناس مشيت أكنه عقاب

  14. #14
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    المنطقة
    palestine-gaza
    العمر
    26
    ردود
    1,916
    مرحبا يا شباب
    انا لقيتلكو حل جامد
    شو رأيكو نسيب المنتدى النعسان دة وننتقل ع منتدى نشيط قوي اسمو بلندر
    فكرة حلوة صح
    امزح اخزتي امزح...
    اصلا انا محتاج اتعلم المايا للضرورة القصوى وافكر بالانتقال اليه وقريبا ستجدونني بينكم ولكن هدي الخبرية مو منيحة ابدا
    عموما صدمة كهربائية كفيلة بإنعاش المنتدى من جديد
    وهذه الصدمة ممكن تكون بعدة اشكال: كأن تكثرو من مسابقات تحدي النمذجة الخاصة بالمايا ، ويكثر المبتدئين من الاسئلة مما يجعل المحترفين مرغمين على الاجابة
    هنالك حلول كثيرة وكما قال المثل لكل جواد كبوة
    وفقكم الله

  15. #15
    Blender&Sculptris
    صور رمزية BaGheEra
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المنطقة
    KSA
    ردود
    4,051
    يا حليلكم بس هههههههه شيلوا عفشكم وتعالوا قسمنا قسم البلندر
    ان واجهتك صعوبة في اتقان التصميم اصمد وحاول وان حاولت وفشلت فلا بأس اعد المحاولة وان لم تفلح
    فحاول وان فلحت تكون نجحت وسر نجاحك هو اصرارك

  16. #16
    مشرف منبر Maya
    صور رمزية hmsabry
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    35
    ردود
    1,376
    السلام عليكم ...

    قبل ما ابدي راي في الموضوع ده احب ان الناس تطلع علي الموضوع ده الاول
    عشان نحط النقاط علي الحروف ...
    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=163100

    الناس هنا ((او معظم الناس)) عاوزين الاتي :...
    *عاوز درس تعليمي لعمل كوب شائ "ساخن ويكون سكر زيادة"
    *عاوز درس تعليمي لعمل عربية بس تكون بسيطة عشان انا مش عندي وقت ...!!!

    ((معظم)) الناس هنا عاوزين يبقو مرتاحين تمااااااااااااااما ...!!! ومش عاوز حتي
    يتعب نفسة انه يجرب ...!! عشان يفيد نفسه ...!! مش بقووووووووول ((يعلم الناس)) ...!!!
    لا ....!!! عشان يفيد نفسة ...!!!

    المشكله الحقيقيه هي ... ليه لما حد يمد ايدة للمساعده ...!! الناس بتتخاذل ..!!!
    وتتباطئ ...!!! وفي كمان فئة بتخش عشان تفسد الموضوع بالكلام اللي مالوش علاقة
    بالموضوع ...!!! وللخناقات (( داخل الورشة..!!!))

    فعلاً وليكن مثلا ورشة حازم مشيت فى الأول كويس جداً تحس ان الكل ساب الورشة وطلع يجرى مرة واحدة...
    طيب دة من إية ؟؟
    تعليقي علي النقطة دي ...
    هل انت اشتركت ..؟؟؟
    عدم اشتراكك ((لو فعلا لم تشترك)) سبب من اسباب عدم اكتمال الورشة الثانية ...!! لانك هاتكون من
    الناس اللي مش بتساعد في تنشيط ((قسم المايا اللي بيحتضر)) ...!! صح ولا انا غلطان ..؟؟

    انا مش اقصدك تحديدا بكلامي ... انا بس بوجه كلامي لكل انسان بيلقي اللوم علي اي حد غير
    نفسه ...!!
    يا صديقي ... من المقصر ...؟؟ هل اللي بيساعد ومش لاقي نشاط ومشاركة .. فتنهار عزيمته من
    الكسل والتباطئ وعدم الاهتمام للمشاركة ؟؟ ام الشخص اللي مكسل حتي انه يهتم انه يشارك حتي
    (((هو لشخصة يتعلم ويستفيد))) ويكتفي بالثناء علي الورشة او بالمجهود المبذول ...؟؟؟

    ومن الشخص الحقيقي وراء احتضار قسم المايا ((علي حد تعبيرك)) ...؟؟
    من الشخص الملوم في هذا الموضوع ..؟؟

    راي الشخصي ... تغير اسم الموضوع ويبقي ((قسم المايا بيحتضر بسبب عدم نشاط الناس اللي
    بيتعلمو ...؟؟)) وتبتدي تبحث في ليه الناس كسلانه ...؟؟ ليه الناس مش بتشارك ..؟؟ ليه الناس
    دايما واقفه منتظره الشخص X ليدفعهم الي الاحتراف بدون اي مجهود منهم ...!! وبدون ارهاقهم
    ببحث ... وتجريب ... وقراءة مواضيع صفحاتها كتيرة ...!!

    هههههههههههههه علي فكرة ... والله العظيييييييييييييييييييييييييييييييييم مرة واحد في
    الورشة قالي ممكن تلخص الورشة دي ...!! اصل الورشة بقي فيها صفحات كتيرة ...!! وانا مش
    هاعرف اقرء الكلام د ه كله ...!!!

    والطريف ... انه هو اللي عاوز يتعلم ..!!! هو مش عاوز يضيع وقته ...!! ويفيد نفسه ...!!! وعاوز
    يضيع وقتي انا عشان اللخص له الورشة ... !!!
    Hazem M. Sabry
    VFX Artist
    MBC Creative Service
    ===========
    www.hmsabryworks.com
    Voxel Works - My Tutorials Page

  17. #17
    عضو متميز
    صور رمزية ::ابو عادل::
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    المنطقة
    اي مكان فية كومبيوتر
    ردود
    3,778
    يارب اكون من الناس الي بتخلي منتدى المايا لا يحتضر .
    يا جماعه بصراحه من ساعة ما بدأت معاكم وانا في زياده في المستوى .
    وانا عكسكم تماما لما بحط موضوع او سؤال بلاقي تفاعل غير عادي بين الاعضاء وبعضهم وبين الاعضاء معي القديم منهم والجديد ................... منتدى المايا غير ممل في وجه نظري وهوالصفحه الرئيسيه في الاكسبلورر عندي .
    اّخر اعمالى
    مطعم بالماكس
    كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
    غرفتى بالماكس


  18. #18
    عضو متميز
    صور رمزية ::ابو عادل::
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    المنطقة
    اي مكان فية كومبيوتر
    ردود
    3,778
    بصراحه بقا المنتدى الى احتضر خلاص ومات وشبع موت منتدى الزي برش انا زعلان عليه قوي
    اّخر اعمالى
    مطعم بالماكس
    كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
    غرفتى بالماكس


  19. #19
    عضو نشيط
    صور رمزية mohamed gh
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    المنطقة
    مايا عالم الخيال
    ردود
    730
    يلا ياجماعه مش هنعدنؤل بيحتضر ونعد نعيت يلا نبتدي من دلوقتي ونشارك بكل اللي نقدر عليه يعني بدل مكنا عملنا موضوع الاحتضار كنا جبنا دروس الكل يستفاد منها وبأذن الله اللي جاي احسن يلا ياشبااااااااااااااااااااااااااااب

  20. #20
    عضو متميز
    صور رمزية ::ابو عادل::
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    المنطقة
    اي مكان فية كومبيوتر
    ردود
    3,778
    ههههههههه الاحتضار
    اّخر اعمالى
    مطعم بالماكس
    كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
    غرفتى بالماكس


Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل