Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

القادمون ليلا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• القادمون ليلا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

منذ فتره وانا اريد عرض هذا العمل هنا حتي أحظي بالنقد البناء ولكن انشغالي بالدراسه جعلني اتأخر كالعاده ..

أرجو ان يحظي بأعجابكم . ولكن أرجوكم لا أريد كلمات مستفزه ك ( خيالي - أحترافي .....الخ ) فأنا قصدت ان أعرضه هنا حتي أجد نقد من فنان الي أخر

من يريد ان يشاهد ورشة العمل فهذا هو الرابط
    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=183031
    فيلم مشروع تخرجي ( Hope )

مش خيالي ولا احترافي ..

شوف ياسيدي العمل كويس بس في حاجات مكنتش ليها لزمه أو كانت عايزه تبق بصوره أفضل زي مثلا الكائن اللي فوق الشباك يا أما كنت تشيله أو تزود تفاصيل ليه و تعتني بشكلو كويس ...الشجره اللي عل الشمال ما كنش ليها لزمه بردو .. بردو كان لمفروض حجم المشهد يكبر شويه و تزود مكونات زياده و تجيب مثلا السما و هي بتبرق .... بس خلاص دا للي اناا شايفه .. بالتوفيق لك .

كنت اتمنى ان يكون هذا العمل قد فاز ولكن حظ اوفر للفازو و هارد لك

على العموم العمل عجبني كثيرا و كنت متابع للورشه

واصل اخي الكريم و ان شاء الله موفق في جميع اعمالك
      EYE'S 2 EYE'S , IM WITH U
      sam_petar2000@yahoo.com

شكرا fla5hy علي النقد بس فيه شوية حاجات كده : بالنسبة للكائن اللي علي الشباك انا محبتش ازوده تفاصيل علشان عين المشاهد متتلخبطش مع الوحش اللي قدام و يسقط منه شعوره بتوازن اللوحه لأن اي زياده في المنطقه دي كان أكيد هيوقع التوازن فكان الحل هو الشفافيه اللي أعطته من وجهة نظري جمال و روح للفكره .. أما عن الشجره فكان لازم أحطها علشان ادي اللوحه depth ودي حاجه مهمه جدا بالنسبه للوحه دي .. وشكرا مره تاني علي النقد ده .

ربنا يخليك ليا Mr_Evil وشكرا علي شعورك الطيب ده و بالنسبة للمسابقه والفوز فدي تساهيل وأرزاق من عند ربنا وما كتب قد قدر و أنا زي ما قلت قبل كده احنا عملنا اللي علينا ولجنة التحكيم عملوا اللي عليهم وربنا يوفقنا كلنا .. شكرا مره أخري علي شعورك الطيب هذا .

ما شاء الله العمل رائع جدا من أفضل الأعمال التي شاركت في المسابقة خمس نجوم وإلى الرئيسية
            ((رحلة الأف ميل تبدأ بخطوة))
            ____

" النت هو المنابر "
            أخوكم:فارس الفايز

شغل جميل ولا ازيد على كلام الاخوة

كنت اتابع الورشة اثناء فترة المسابقة ... وكانت تدهشنى قدرتك فى استخدام الزى برش ... ولاكنك قتلت العمل بهذا الاخراج ..
                اتمنى لك التوفيق وعليك ان تهتم اكثر بكيفية اخراج الاعمال فالاخراج هو ما يستطيع ان ينجح عملك او يسقطه ..

يعمل...
                X