صفحة 1 من 2 12 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 27

موضوع: السلااام عليكم ,, اتمنى من كل قلبي انكمـ تسااعدوني

ردود: 27 | زيارات: 2101
  1. #1

    Post السلااام عليكم ,, اتمنى من كل قلبي انكمـ تسااعدوني

    السلام عليكم ,, اخواااني اتمنى منكم انكمـ تساعدوني في تصميم هذا الشعار بالـ 3d max


    http://www.mediafire.com/?h0e4535ygvhkpkx


    وبكووون جداا شاااكر لكم


  2. #2
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    اخي عايزة فقط مجسم بالماكس

    ان كان هذا طلبك

    ابلغني لكي يتم الانشاء

    ( المقصود ملف ماكس من غير رندر )
    www.ali-m.com
    my web


  3. #3
    مرحبااا اخوي سندباد

    اي نعم مجسم بالماكس

    وبصراااحه بكووووون جداا جداا ممتن لك ولي هذا المنتدى العريق

  4. #4
    عضو نشيط
    صور رمزية smartac
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المنطقة
    مصراوى على طول
    ردود
    459
    أخى العزيز.. تسطتطيع تجسم هذا العمل على الماكس باستخدام برنامج الفوتوشوب..
    إعمل تحديد للوجو كله أو جزء جزء كيفما أردت وذلك باستخدام أدات الماجيك وحول الخط المنقوط إلى (path) ومن قائمة (file) استخدم (export as illistrator path) وفى الماكس إعمل إمبورت للباث حيكون معاك سبلاين ممكن تجسمه باستخدام إكستريود أو بيفل
    احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
    صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
    الآن
    تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
    ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
    الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

  5. #5
    المشكله يا اخوي انا يادوبي كااعد اتعلم 3d

    وهـ الشعار محتاااجه ضروري جدااا جدااااااا بالـ 3d

    فمحتاج مسااعدتكم

  6. #6
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    اخي جاري الانشاء
    www.ali-m.com
    my web


  7. #7
    الله يجزيك ألف خير اخووووي سندباد


    في الانتظار

  8. #8
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    اخي تفضل وعتذر عن التاخير
    http://www.mediafire.com/?krprnw1cx0ctc8g
    www.ali-m.com
    my web


  9. #9
    الله يجزييييييييك ألف ألف خييييييير ياااا اخوي سندباد ما قصرت

    يعطيك العااااااااااافية

    " من فرج عن مسلم كربة من كرب الدنياا فرج الله عنه كربة من كرب الآخره "


    جزاااك الله خير

  10. #10
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة فــتى الفل معاينة الرد
    الله يجزييييييييك ألف ألف خييييييير ياااا اخوي سندباد ما قصرت

    يعطيك العااااااااااافية

    " من فرج عن مسلم كربة من كرب الدنياا فرج الله عنه كربة من كرب الآخره "


    جزاااك الله خير
    امين يارب
    www.ali-m.com
    my web


  11. #11
    ممكن صورة يالسندباااااااااااااااد

    بورك فيك صورة للتجسيم
    http://im17.gulfup.com/2012-02-06/1328553870831.gif

    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

    http://www.youtube.com/watch?v=PsHej...layer_embedded


    ::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::



    غايتنا رضواناللهسبحانه وتعالى



    من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط

    http://www.imanway.com/vb/forum.php















  12. #12
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    هذي الصوره

    بالمرفق يا أبومايا
    www.ali-m.com
    my web


  13. #13
    حلوووووووووووووووو

    يالسندبااااااااااااااد

    الله يكتب اجرك اخي الغالي
    http://im17.gulfup.com/2012-02-06/1328553870831.gif

    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

    http://www.youtube.com/watch?v=PsHej...layer_embedded


    ::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::



    غايتنا رضواناللهسبحانه وتعالى



    من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط

    http://www.imanway.com/vb/forum.php















  14. #14
    السلااام عليكم مسااامحه اخواااني وخصوصا اخوي سندباد إظاااهر بتعبكم معاااي

    بسـ بالاضاافه الى عمل اخوي سندباد

    هل من الممكن تساعدوني في إظافة حركة للشعار " ممكن تساعدني اخوي سندباد " ؟؟؟

  15. #15
    عضو نشيط
    صور رمزية سنـدبـاد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المنطقة
    ارض الرافدين و ارض الحرمين
    العمر
    32
    ردود
    463
    ان شاء الله الاخوه يساعدوك

    انا اعتذر بسبب عدم كفائة الجهاز الخاص بي

    بالتوفيق
    www.ali-m.com
    my web


  16. #16
    أخوااااني ساعدوني في تصميم الشعار بالرندر

  17. #17
    عضو نشيط
    صور رمزية ZEWAYED
    تاريخ التسجيل
    Jul 2005
    المنطقة
    مصر
    العمر
    35
    ردود
    573
    ممكن سؤال رخم شوية
    اولا هل فيه حد طلب منك تصميم شعار بمقابل مادى و انت وافقت بغرض الفلوس و دخلت المنابر علشان يساعدوك
    وللا انت شغال فى مكان
    طيب لو كنت شغال فى مكان معين هل انت مفهمهم انك مصمم ثرى دى ماكس وللا هم عارفين مستواك الحقيقى و برده بيطلبه منك شغل و بيضغطوك
    الصراحة موقفك غريب جدا
    اولا انت طلبت من الاخوة تصميم شعار
    ثانيا طلبت تحريكه
    ثالثا طلبت اخراجه
    طب يا اخى بدل ما تستخف بعقول الناس و تاخد تعبهم ببلاش كان يمكنك عرض الشعار بمقابل و كنت ريحت نفسك و ريحتنا و ريحتنى من الكلام ده
    الصراحة انا شايف كعضو فى منتدى المنابر لاكثر من اربع سنوات فانا ارفض اى استغلال بحجة المساعدة
    و يا ريت لو فيه حد موافق على كلامى يبدأ يتكلم لان الموضوع ده زاد اوى و لازم نمنع الكلام ده
    اللى بيحصل ان كل شخص وقع فى طريقه عمل معين فرى لانسر فانه يدعى بانه يعرف و يدخل فى منتدى زى ده و يطلب المساعده و يفضل يلح الى ان ياخذ العمل كامل و يبيعه
    مرة يقولك ده لوجو مؤسسة خيرية
    و مرة يقولك ده مساعدة و يدخل الدين فى الموضوع علشان يرقق قلبك
    حسبى الله و نعم الوكيل فى كل من كانت نيته استغلال كرم الاخرين فى اخذ مجهودهم و بيعه و الاستفاده به
    و شكرا
    المهندس: سيد زويد


    00201271189017

    00966550743154

    لا يوجد اعظم من لا اله الا الله محمد رسول الله

  18. #18
    عضو نشيط
    صور رمزية smartac
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المنطقة
    مصراوى على طول
    ردود
    459
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة zewayed معاينة الرد
    ممكن سؤال رخم شوية
    اولا هل فيه حد طلب منك تصميم شعار بمقابل مادى و انت وافقت بغرض الفلوس و دخلت المنابر علشان يساعدوك
    وللا انت شغال فى مكان
    طيب لو كنت شغال فى مكان معين هل انت مفهمهم انك مصمم ثرى دى ماكس وللا هم عارفين مستواك الحقيقى و برده بيطلبه منك شغل و بيضغطوك
    الصراحة موقفك غريب جدا
    اولا انت طلبت من الاخوة تصميم شعار
    ثانيا طلبت تحريكه
    ثالثا طلبت اخراجه
    طب يا اخى بدل ما تستخف بعقول الناس و تاخد تعبهم ببلاش كان يمكنك عرض الشعار بمقابل و كنت ريحت نفسك و ريحتنا و ريحتنى من الكلام ده
    الصراحة انا شايف كعضو فى منتدى المنابر لاكثر من اربع سنوات فانا ارفض اى استغلال بحجة المساعدة
    و يا ريت لو فيه حد موافق على كلامى يبدأ يتكلم لان الموضوع ده زاد اوى و لازم نمنع الكلام ده
    اللى بيحصل ان كل شخص وقع فى طريقه عمل معين فرى لانسر فانه يدعى بانه يعرف و يدخل فى منتدى زى ده و يطلب المساعده و يفضل يلح الى ان ياخذ العمل كامل و يبيعه
    مرة يقولك ده لوجو مؤسسة خيرية
    و مرة يقولك ده مساعدة و يدخل الدين فى الموضوع علشان يرقق قلبك
    حسبى الله و نعم الوكيل فى كل من كانت نيته استغلال كرم الاخرين فى اخذ مجهودهم و بيعه و الاستفاده به
    و شكرا
    جزاكم الله كل خير...
    أخوتى الأعزاء لا نمنع تقديم المساعدة... ولكن المثل يقول... علمنى كيف أصطاد السمكة ولا تصطاد لى سمكة..
    احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
    صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
    الآن
    تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
    ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
    الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

  19. #19
    أحمد نبيل1 سابقاً
    صور رمزية A. General
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المنطقة
    الأردن
    ردود
    1,048
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة smartac معاينة الرد
    جزاكم الله كل خير...
    أخوتى الأعزاء لا نمنع تقديم المساعدة... ولكن المثل يقول... علمنى كيف أصطاد السمكة ولا تصطاد لى سمكة..

    يا سلام عليك وكمان: لا تطعمني الخبز بل علمني كيف أخبزه وأنا أوافق الأخ زويد في كلامه يعني مش لهالدرجة يا سيد فل طلبت مساعدة والأخ سندباد ما قصر ماشاء الله عليه وكمان تتطلب أنميشن إطلب دروس أنميشن بيكون أفضل
    تحياتي
    أحمد نبيل


    أصغر حبة بندورة بالعالم من تصويري



    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم

  20. #20
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    هى باينه اوى ياعم سيد ده كمان عاوز انميشن ورندرنج طيب مانغسلهم رجليهم ونرضعهم ونحميهم كمان ^_^

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل