Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

السلااام عليكم ,, اتمنى من كل قلبي انكمـ تسااعدوني

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

أخوااااني ساعدوني في تصميم الشعار بالرندر

ممكن سؤال رخم شوية
      اولا هل فيه حد طلب منك تصميم شعار بمقابل مادى و انت وافقت بغرض الفلوس و دخلت المنابر علشان يساعدوك
      وللا انت شغال فى مكان
      طيب لو كنت شغال فى مكان معين هل انت مفهمهم انك مصمم ثرى دى ماكس وللا هم عارفين مستواك الحقيقى و برده بيطلبه منك شغل و بيضغطوك
      الصراحة موقفك غريب جدا
      اولا انت طلبت من الاخوة تصميم شعار
      ثانيا طلبت تحريكه
      ثالثا طلبت اخراجه
      طب يا اخى بدل ما تستخف بعقول الناس و تاخد تعبهم ببلاش كان يمكنك عرض الشعار بمقابل و كنت ريحت نفسك و ريحتنا و ريحتنى من الكلام ده
      الصراحة انا شايف كعضو فى منتدى المنابر لاكثر من اربع سنوات فانا ارفض اى استغلال بحجة المساعدة
      و يا ريت لو فيه حد موافق على كلامى يبدأ يتكلم لان الموضوع ده زاد اوى و لازم نمنع الكلام ده
      اللى بيحصل ان كل شخص وقع فى طريقه عمل معين فرى لانسر فانه يدعى بانه يعرف و يدخل فى منتدى زى ده و يطلب المساعده و يفضل يلح الى ان ياخذ العمل كامل و يبيعه
      مرة يقولك ده لوجو مؤسسة خيرية
      و مرة يقولك ده مساعدة و يدخل الدين فى الموضوع علشان يرقق قلبك
      حسبى الله و نعم الوكيل فى كل من كانت نيته استغلال كرم الاخرين فى اخذ مجهودهم و بيعه و الاستفاده به
      و شكرا
      المهندس: سيد زويد
      لا تنسوا زيارة قناتنا و الإشتراك
      https://www.youtube.com/channel/UCEoIbHgAiOkGMfjbjsh6KQA

لا تنسوا زيارة صفحتنا بالفيس
      https://www.facebook.com/sayedzewayedVideos

أتمنى لكم التوفيق جميعا

المشاركة الأصلية بواسطة zewayed مشاهدة المشاركة
        ممكن سؤال رخم شوية
        اولا هل فيه حد طلب منك تصميم شعار بمقابل مادى و انت وافقت بغرض الفلوس و دخلت المنابر علشان يساعدوك
        وللا انت شغال فى مكان
        طيب لو كنت شغال فى مكان معين هل انت مفهمهم انك مصمم ثرى دى ماكس وللا هم عارفين مستواك الحقيقى و برده بيطلبه منك شغل و بيضغطوك
        الصراحة موقفك غريب جدا
        اولا انت طلبت من الاخوة تصميم شعار
        ثانيا طلبت تحريكه
        ثالثا طلبت اخراجه
        طب يا اخى بدل ما تستخف بعقول الناس و تاخد تعبهم ببلاش كان يمكنك عرض الشعار بمقابل و كنت ريحت نفسك و ريحتنا و ريحتنى من الكلام ده
        الصراحة انا شايف كعضو فى منتدى المنابر لاكثر من اربع سنوات فانا ارفض اى استغلال بحجة المساعدة
        و يا ريت لو فيه حد موافق على كلامى يبدأ يتكلم لان الموضوع ده زاد اوى و لازم نمنع الكلام ده
        اللى بيحصل ان كل شخص وقع فى طريقه عمل معين فرى لانسر فانه يدعى بانه يعرف و يدخل فى منتدى زى ده و يطلب المساعده و يفضل يلح الى ان ياخذ العمل كامل و يبيعه
        مرة يقولك ده لوجو مؤسسة خيرية
        و مرة يقولك ده مساعدة و يدخل الدين فى الموضوع علشان يرقق قلبك
        حسبى الله و نعم الوكيل فى كل من كانت نيته استغلال كرم الاخرين فى اخذ مجهودهم و بيعه و الاستفاده به
        و شكرا
        جزاكم الله كل خير...
        أخوتى الأعزاء لا نمنع تقديم المساعدة... ولكن المثل يقول... علمنى كيف أصطاد السمكة ولا تصطاد لى سمكة..
        احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
        صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
        الآن
        تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
        ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
        الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

المشاركة الأصلية بواسطة smartac مشاهدة المشاركة
          جزاكم الله كل خير...
          أخوتى الأعزاء لا نمنع تقديم المساعدة... ولكن المثل يقول... علمنى كيف أصطاد السمكة ولا تصطاد لى سمكة..

يا سلام عليك وكمان: لا تطعمني الخبز بل علمني كيف أخبزه وأنا أوافق الأخ زويد في كلامه يعني مش لهالدرجة يا سيد فل طلبت مساعدة والأخ سندباد ما قصر ماشاء الله عليه وكمان تتطلب أنميشن إطلب دروس أنميشن بيكون أفضل
          تحياتي
          أحمد نبيل

أصغر حبة بندورة بالعالم من تصويري

سبحان الله وبحمده
          سبحان الله العظيم

هى باينه اوى ياعم سيد ده كمان عاوز انميشن ورندرنج طيب مانغسلهم رجليهم ونرضعهم ونحميهم كمان ^_^

ZEWAYED

اولا الشغل دى لي أخوي.

ثانيا اخوي ومعاه مجموعة من الطلبة " المرحلة الثانوية " شغاالين على فلم بعنوان الفساد الاداري.

ومافي داعي اذكرلك اي تفاصيل...

ثالثا الموضوع ماله اي دخل بالفلوس ,, اذا نفسك وضيعه وتسمحلك بهذا الشي فأنا لاا وألف لااا لان نفسي عزيزه

رابعا ,, انا عمري 19 سنة 4 سنوات وانا شغال في العمل التطوعي عمري ما عرفت شي مادي

خامسا انا مو مصمم 3d و لا ادعي اني مصمم ,, مالك اي حق تحكم على الناس , منو انت اصلا عشان تحكم على الناس

سادسا انا عمري ما استخفيت بأحد ولا حتى بأمثالك ,, بس سؤ تفهم ما خلاني اوضح الفكره

سابعا اعرضها بمقابل مادي وليش ؟؟؟ يعني كل عمل لازم يكون بمقابل مادي

ثامنا الدين ماله اي دخل ولا تكعد تسوي فيها فهلوي ,, لو صاح ان الدين على قولتك يستخدم من اجل المصالح "

يرقق قلبك "

واذا انت بالفعل كان هامك مصلحة المنتدى ولا المصلحة العامة كنت على الاقل راسلتني في الخاص

قبل لا تطلق احكام لا انت كدها ولا اكبر رااس في عشيرتك ,, ولا تنسى ان اصابعكـ الخمسه مو نفس الشي

"" اعرض عن الجاهل السفيه _ فكل ما قال فيه _ ما ضر نهر الفرات يوما _ اذ خاض بعض الكلاب فيه ""

حسبي الله ونعم الوكيل على كل من اطلق احكاما ظلما و زورا
              التعديل الأخير تم بواسطة nazzal; 23 / 11 / 2010, 09:45 PM. سبب آخر: لا أدري ما دخل المصري والفلسطيني في هذا الحوار كلنا اخوه الاسلام وفقط

أهلاً بك إلى المنابر

http://www.youtube.com/watch?v=hNlyDFV1EDE
                أنا ضغطت الفيديو زيادة عن اللزوم من أجل الحجم لكن الدقة العادية في الفيديو هي نفسها التي في الصورة بحجم 193
                او حمله من هنا
                https://rapidshare.com/files/432703393/Movie_0001.wmv

شكراا اخوي yaman ,, جزاك الله خير

المشاركة الأصلية بواسطة yaman مشاهدة المشاركة
                    أهلاً بك إلى المنابر

http://www.youtube.com/watch?v=hnlydfv1ede
                    أنا ضغطت الفيديو زيادة عن اللزوم من أجل الحجم لكن الدقة العادية في الفيديو هي نفسها التي في الصورة بحجم 193
                    او حمله من هنا
                    https://rapidshare.com/files/432703393/movie_0001.wmv
                    ماقصرت وجزاك الله كل خير

وصاحب الطلب يستاهل
                    www.ali-m.com
                    my web

اثني على راي الاخوة..
                      المنابر كبيرة .. تحب المساعدة .. وكثيرا انا شخصيا تدلعنا بطلب معلومات ولنكات الخ..
                      لكن ان تصل المرحلة ان تطلب مشاريع كاملة نمذجة وتكسجرز واضاءة ورندر..
                      رفقا رفقا بجهود الناس ..ياناس
                      الصدق تاج الاعمال
                      والعقل زينــــــــــة الرجال

المشاركة الأصلية بواسطة medo3d مشاهدة المشاركة
                        هى باينه اوى ياعم سيد ده كمان عاوز انميشن ورندرنج طيب مانغسلهم رجليهم ونرضعهم ونحميهم كمان ^_^
                        هههههههههههههههههه حلوة هو ده اللى ناقص صحيح كمان وبعد كده ننايمهم فى سرايرهم
                        موقعى الشخصى وبه كل اعمالى ZakWorks
                        الديمو ريل الخاصة بي Demo Reel 2010
                        اعمالى على الـ DevianArt
                        اعمالى على الـ Vimeo
                        اعمالى على الـ YouTube
                        صفحتى على الـ FaceBook

المشاركة الأصلية بواسطة فــتى الفل مشاهدة المشاركة
                          شكراا اخوي yaman ,, جزاك الله خير
                          بس ياريت اخي تذكر لصاحب العمل انو الي عمل هالشغل مو انت وانو واحد غيرك هو الي عمله
                          وانه من جنسية اخرى غير السعودية
                          حتى لايذاع عن هالتصميم انو من ايادي شباب سعوديين ويفاخر بهاذا بينما الحقيقة غير ذلك
                          اظن هالشيء من الدين ايضا ؟
                          ولا شو رأيك
                          نورالهدى مصممة ديكور داخلي بدأت موهبتي بهذا المجال منذ عام 2009 وعملت عن طريق النت مع عدة مكاتب ديكور وزبائن افراد لعدة سنوات في الرياض-السعودية وكنت دائما على اطلاع واسع واعمالي تنال اعجاب الجميع ايضا عملت كمصممة مع مكتب بيت رافال للديكور واعمالي مازلت تتصدر صفحتهم .ومنذ ان انتقلت للعيش في كندا انضممت لكلية هامبر لدراسة الديكور الداخلي وانا ادرس حاليا واعمل بنفس الوقت .الحمد لله ذوقي الراقي وخبرتي ودراستي واطلاعي هي سر نجاحي.
                          صفحتي

https://www.facebook.com/nour.hudah.9

يعمل...
                          X