Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

دعوه لشباب المنصوره

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• دعوه لشباب المنصوره

بسم الله الرحمن الرحيم
    فكره فكرت فيها من فتره
    وشايف ان دا وقتها للتنفيذ وخصوصا ان فى مبدعين من مدينه المنصوره هنا فى المنتدى العظيم دا
    الفكره هى تكوين فريق لعمل مسلسل
    انا شايف ان الفكره مش مستحيله
    فى فرق كتير اتكونت وفشلت لاسباب كتير
    علشان كدا انا الى يشترك يكون قلبه على روح الفريق وهنستفاد طبعا من خبرات بعض
    على فكره مستوايا فوق الجيد فى الماكس سواء موديلينج او تحريك وضعيف فى الاخراج
    والضعف الى عندى مش عيب اكيد فى حد فى الفريق هيكون كويس فى النقطه دى
    يعنى المقصود فريق واحد هدف واحد والكل بيكمل بعضه
    اتمنى اعرف مين ممكن يشترك فى الفريق دا والدعوه لمدينه المنصوره علشان سهوله الاجتماع او الى شايف نفسه ممكن ييجى المنصوره بسهوله
    انا كلى طموح وان شاء الله نعمل حاجه حلوه
    وان شاء الله فى فوايد ماديه طبعا لما يتسوق العمل ان شاء الله
    يا ريت الى يجد فى نفسه الاستعداد والاخلاص يسجل نفسه والكل مطلوب سواء كان مستواك كويس او متوسط او حتى مبتدء
    مين عارف مش يمكن نكون اقوى من شركات موجوده
    وان شاء الله نحدد اجتماع قريب نتكلم فيه فى التفاصيل
    طريق الالف ميل يبدء بخطوه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيف حالك يا اخ biped فكرة ممتازة وانا بحاول ابحث عن اي حد يكون اشتغل اوشغال في ال 3ds max في شغل واقعي وعملي ونتشارك في عمل وعايز ادخل في فريق عمل اشارك فيه في عمل حقيقي مش بس مجرد تسليه لانى لما دخلت لعالم الماكس فهمت حاجة مهمة جدا انك عشان تكون متميز وتعمل عمل كبير وينافس لازم تشارك في فريق عمل كبير حقيقي الماكس عايز فريق عمل
    وانا بشجع الفكره واشارك فيها إن شاء الله وانا من المنصورة على مستوي معقول في الماكس وبحب ومدمن الماكس ولكنى مسافر لخارج مصر لفترة لاكن ممكن نتواصل بالاميل الى ان نلتقي ونبحث سويا على باقي فريق العمل المنتظر ان شاء الله
    التعديل الأخير تم بواسطة xyz 3d; 04 / 12 / 2010, 06:16 AM.

ربنا معاك يا بايبد... ربنا يوفقك
      احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
      صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
      الآن
      تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
      ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
      الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

انا من المنصورة بس صعب اتحرك من البيت للاسف

بس اتمنالكو التوفيق واى مساعدة انا موجود
        MOSTAFA MAHMOUD
        ................................

بسم الله الرحمن الرحيم
          شكرا يا جماعه على الترحيب دا
          وبجد فرحان وواثق فيكم جدا
          كيف حالك يا اخ biped فكرة ممتازة وانا بحاول ابحث عن اي حد يكون اشتغل اوشغال في ال 3ds max في شغل واقعي وعملي ونتشارك في عمل وعايز ادخل في فريق عمل اشارك فيه في عمل حقيقي مش بس مجرد تسليه لانى لما دخلت لعالم الماكس فهمت حاجة مهمة جدا انك عشان تكون متميز وتعمل عمل كبير وينافس لازم تشارك في فريق عمل كبير حقيقي الماكس عايز فريق عمل
          وانا بشجع الفكره واشارك فيها انشاء الله وانا من المنصورة على مستوي معقول في الماكس وبحب ومدمن الماكس ولكنى مسافر لخارج مصر لفترة لاكن ممكن نتواصل بالاميل الى ان نلتقي ونبحث سويا على باقي فريق العمل المنتظر انشاء الله
          اهلا بيك اخى وشكرا لحماسك الواضح وفعلا هى دى الروح المطلوبه
          بعت لحضرتك الاميل على الخاص للتواصل
          ربنا معاك يا بايبد... ربنا يوفقك
          شكرا لتشجيعك اخى smartac وان شاء الله ربنا يكرمك ويكرمنا ويسهل الصعوبات الى ممكن تواجهنا

اهلا بك اخى seNse عضو من اعضاء الفريق وان شاء الله نجد طريقه مناسبه للتواصل
          تم ارسال الميل على الخاص

شكرا ليكم يا جماعه ويا ريت الى حابب يشترك يتفضل يسجل نفسه وزى ما قولت الكل مرحب بيه لتكوين فريق متميز ان شاء الله لعمل متميز

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
            بارك الله فيك اخى الفاضل
            موضوع جميل جدا و فكرة حلوة اوى
            وفقك الله دائما الى ما يحبة و يرضاة
            انا بحب اوى اوى موضوعات الثرى ماكس و مهتمة جدا بهذا النوع من الافلام
            و ياريت ربنا يوفقنا كلنا كشباب من مصر على اننتاج هذا النوع من الافلام على اعلى جودة تنافس الافلام الاجنبة
            و اعتقد اننا كشباب مصريين لا نقل حماس و لا علم و لا فن عنهم
            و انا احب ان اشترك معكم بافكارى اذا سمحتم لية
            ممكن اعمل القصة او السيناريو و كمان ممكن التمثيل
            و عندى افكار جميلة جدا لموضوعات دينية
            و اخرى تناسب الاطفال تربوية ممكن ننافس بيها على اعلى مستوى
            و لك منى جزيل الشكر و منتظرة التواصل مع كل الزملاء الافاضل الذين تفاعلو بالموضوع
            و جمعنا الله و وفقنا على خير ما يحب الله و رسولة صلى الله علية و سلم
            اشكرك مرة اخرى
            السلام عليكم

على فكرة إنت محتاج ناس تكون بايعة نفسه... ومش مهم عندها الفلوس دلوقتى وده أمر صعب... جدًا.. بس موجود...
              مع العلم... لا تستعين بصديق
              احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
              صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
              الآن
              تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
              ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
              الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

بسم الله الرحمن الرحيم
                بارك الله فيك اخى الفاضل
                موضوع جميل جدا و فكرة حلوة اوى
                وفقك الله دائما الى ما يحبة و يرضاة
                انا بحب اوى اوى موضوعات الثرى ماكس و مهتمة جدا بهذا النوع من الافلام
                و ياريت ربنا يوفقنا كلنا كشباب من مصر على اننتاج هذا النوع من الافلام على اعلى جودة تنافس الافلام الاجنبة
                و اعتقد اننا كشباب مصريين لا نقل حماس و لا علم و لا فن عنهم
                و انا احب ان اشترك معكم بافكارى اذا سمحتم لية
                ممكن اعمل القصة او السيناريو و كمان ممكن التمثيل
                و عندى افكار جميلة جدا لموضوعات دينية
                و اخرى تناسب الاطفال تربوية ممكن ننافس بيها على اعلى مستوى
                و لك منى جزيل الشكر و منتظرة التواصل مع كل الزملاء الافاضل الذين تفاعلو بالموضوع
                و جمعنا الله و وفقنا على خير ما يحب الله و رسولة صلى الله علية و سلم
                اشكرك مرة اخرى
                السلام عليكم
                شكرا لكى اختى العزيزه واهتمامك الواضح بالموضوع
                واهلا بكى عضوه مهمه فى الفريق وبافكارك الجميله وان شاء الله فى تعاون كبير بينا فى المستقبل القريب

على فكرة إنت محتاج ناس تكون بايعة نفسه... ومش مهم عندها الفلوس دلوقتى وده أمر صعب... جدًا.. بس موجود...
                مع العلم... لا تستعين بصديق
                على فكره اعضاء الفريق ان شاء الله انا عارف انهم ليهم حياتهم المهنيه سواء داخل العمل الفنى او اذا كان خارج العمل الفنى والماكس هوايه ليه ليس الا
                مش مشكله ابدا انا مطلبتش متفرغين تماما علشان انا عارف ان دا مش هيحصل
                انا كل الى طالبه ناس نفسها تحقق ليها حاجه بتحلم بيها
                وشايف الحلم مش صعب
                مين الى بيعمل المودديليج او التحريك او الماتيريال او المنتاج او اى حاجه
                يا ترى الى بيعمل كدا شركه ولا فننانين
                يعنى مين بيعمل مين
                الشركه بتعمل فنانين ولا الفنانين هما الى بيعملوا الشركه
                على فكره الاصدقاء اتعملت للاستعانه بيهم فى وقت الحاجه ولا ايه رايك
                يا جماعه لسا عشمى كبير ان العدد يكتر وان شاء الله نحقق الحلم الكبير
                والله والله انا شايف مفيش مشاكل
                والى شايف مشكله يا ريت يطرحها ونستفاد بردو يمكن فى حاجه مش واضحه ليا
                شكرا

اشكرك جزيل الشكر اخى الفاضل على الرد الجميل و اسلوبك الرقيق الدمث الخلق
                  و الله انا متافئلة جدا و نفسى نكون فريق رائع متكامل و نعمل افلام احلى من بيكستر , اعتقد اننا ممكن نعمل ورشة عمل من خلال النت و نتواصل من خلال الكونفرنس فى الميتنج و لو كان فى حاجة للاجتماعات ممكن ان يكون ذلك باتفاق محدد كل مدة ان شاء الله المهم ان نبدا و نشجع الفكرة
                  منتظرة التواصل و اشكرك مرة اخرى.

السلام عليكم ورحمه الله
                    دا الميل بتاعى لتواصل
                    mybaby_habyby@yahoo.com
                    لا اله ألا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
                    .......................................
                    www.facebook.com/karakeebanimation3d

المشاركة الأصلية بواسطة seNse مشاهدة المشاركة

ان شاء الله يكون فريق عمل موفق وكل واحد حسب امكانياته ومعرفته وان شاء الله نفيد بعض ونستفيد لحد ما نوصل لدرجة عاليه في عالم الماكس ننافس بيها واهم حاجة التصميم والعزيمة والوفاء للفريق وعدم اليأس
                      الاخوة اللاعزاء والاخ العزيز sense هقول لكم حاجة غريبه جدا تخلينا نتفائل خير ونعرف ان الدنيا صغيره جدا
                      كنت بكلم واحد صاحبي يسكن معى في خارج مصر عن تعلمى للماكس وعن عالم ثلاثى الابعاد واهتمامى به لدرجة انه زهق منى
                      وبقوله شوف انا عملت ايه
                      فقال لي انا عندي صديقى من المنصورة بيعمل على الماكس وبرامج تانيه في التصميم وليه موقع اسمة sense فانا قلت له كلمه عنى وانى عايز نساعد بعض في التعلم اكتر ونعمل اى شغل مع بعض وطلبت منه الاميل بس طلبت من الاول انه يبلغ sense ويقولي رأيه, الكلام دة لسه من كام يوم
                      فانا ادخل اليوم عشان اشوف الموضوع بتاعانا عن تكوين فريق فأجده الاخ العزيز sense مشارك في الموضوع
                      طبعا انت هتستغرب من الكلام دة بس انا عايش مع محمد صديقك
                      وانا سعيد انى اشوفك هنا بالصدفة في موضوع دة
                      وان شاء الله تكون اساسي في الفريق المنتظر واحنا اللي نجيلك
                      00 لازم فريق عمل عشان نعرف نعمل بالماكس عمل 00
                      دة شعار مؤقت لو تسمحوا لي
                      التعديل الأخير تم بواسطة xyz 3d; 04 / 12 / 2010, 06:18 AM.

الاخ biped ان شاء الله بدات فكرتك الجميلة تتحق
                        الاخ smartac عن نفسي بايع نفسي في الماكس الناس حولي اشتكت منى بسبب انشغالي في الماكس لانى جديد فيه
                        الاخ sense ان شاء الله تكون اساسي في الفريق ونتعلم من خبرتك وتساعد في اي عمل نقوم بيه ولو كنت في اى مكان
                        الاخت fairysweet دعواتك وافكارك في اننا نتكاتف في عمل شيء يكون ليه معنى وقيمة ويكون على مستوى جيد بامكانياتنا
                        الاخ mybaby احنا معاك وانت معانا انا لسه جديد هنا لسه مسجل بالمنتدى عشان الفكرة دي

تشرفت بيكم جيمعا واتمنى التوفيق لنا جميعا وباقي الفريق المنتظر
                        التعديل الأخير تم بواسطة xyz 3d; 04 / 12 / 2010, 06:19 AM.

شكرا لكل من شارك بالرد ونتمنى نعقد اول اجتماع قريب علشان نتعرف على بعض ونشوف التخصصات الى موجوده وربنا يوفق الجميع
                          لا اله ألا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
                          .......................................
                          www.facebook.com/karakeebanimation3d

أنا جاهز

انا مبتدئ فى الماكس بقالى سنة و نص تقريبا اعرف عن كل حاجة حاجة و انا مستعد انى اكون من ضمن الفريق و دة ايميلى للتواصل yosef_graphics@yahoo.com

يارتني معاكم

السلام عليكم الاخوة والاخوات الافاضل انا زياد من المنصورة بس للاسف مقيم في السعودية وانا كان نفسي اقابل ناس بتشتغل ماكس ويكونوا زيكم كدة جدعان وولاد بلد ( وعلي فكرة اذا ربنا اراد والفكرة دي اكتملت مش هانكون بعنا نفسا ولا حاجة هانكون اشترينا نفسنا وعملنا عمل يتحسب لينا )
                              والله الموفق

ملحوظة : لاحظت كلمة ان شاء الله بتتكتب انشاء ودة غلط عارف انها غير مقصودة لكن للتذكير فقط رب العزة لم ينشئ بضم الياء ولكنه جل جلالة انشئنا جميعا خالق كل شي سبحانة .... اسف جدا دي مش فهلوة مني بس توضيح والله
                              وجزاكم الله خير وانا معاكم لو ينفع بس انا في السعودية بس من المنصورة
                              abo_ziad45@yahoo.com

يعمل...
                              X