Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Batelco Infinity + Making off

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Batelco Infinity + Making off

السلام عليكم

عمل رائع + ميكنج رائع

حبيت اشارككم فيه..

http://vimeo.com/16918756

Making off

http://vimeo.com/16766688

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

بالفعل عمل رائع ..حقيقي فريق ناجح ...عجبتني حركة الطائرة بتصور وكان بيشغلوها

بريموت

ممكن هذه الدعاية لقطر ؟؟

وشكرا لك
    اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أُشْرِكَ بِكَ وأنَا أعْلَمُ، وأسْتَغْفِرُكَ لِـمَا لا أعْلَمُ

ربي اغفر لى ولوالدى وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

جميل فعلاً،
      أظن تدنى مستوى العمل عند سيارات السباق، والموسيقى epic زيادة عن اللزوم..
      لكن بشكل عام عمل قوي.

(شعرت بقليل من الأسف لأن كل أسماء المنتجين والمودلرز أجنبية)
      Culture is your operating system

عمل جبار بمعنى الكلمة
        إمكانياتهم كبيرة..
        مقاطع من اليوتيوب
        ملاحظة / يوجد مسيقى
        http://www.youtube.com/watch?v=3hLMy...eature=related
        http://www.youtube.com/watch?v=DEluA6LFw6k
        أن يقسو عليك حكيم في النقد خير من أن يمتدحك أحمق
        مصالحة مع الريشة والألوان --2-- ِِAlrahhal sketchbook
        My sketchbook
        3D album
        instagram

المشاركة الأصلية بواسطة dyf مشاهدة المشاركة
          جميل فعلاً،
          أظن تدنى مستوى العمل عند سيارات السباق، والموسيقى epic زيادة عن اللزوم..
          لكن بشكل عام عمل قوي.

(شعرت بقليل من الأسف لأن كل أسماء المنتجين والمودلرز أجنبية)
          ما اعجبني فيه هو شرحه لطريقة تنفيذ كل شوت.. والتكنيكس المستخدمة.. وطريقة التفكير التي يعتمدونها ..

عمل رائع على فكرة برنامج الثريدي هو الماكس كما يبدو من الفيديو.

نعم العمل جبار جداا معدات رائعة جدااا
              It would be great if you will take a look for my works
              www.vimeo.com/sofianehd
              www.behance.net/sofianehd

اعمال من أذكياء مبدعين في الأنتاج الفني الواعد

روووووووووووووووووووعة

اولا الف مبروك على الشركه لكن لما تفرجت قلت معقوله العرب وصلوا للمرحله دى

لكن لما شفت الميكنج اوف قلت
                  صح كده شركه امريكيه هي الى عامله الاعلان , مش عرب يعنى هما الى عامليين الشغل

طبعا اكيد الشركة دافعه مبلغ رهيب للشركة المنفذه
                  والله مأساه بجد والواحد بيقول مش لاقي شغل ليه في البلاد العربيه ,علشان مفيش اعتماد على كوادر عربيه في تنفيذ الاعمال

مفيش ثقه اصلا للشباب العرب ولا تشجيع

والله يا اخوانى انى لا اجد اهتمام للشباب العرب الذين يهتمون بالجرافيك الا هنا في المنابر

اما خارج المنتدى فلا احد يعلم يعنى ايه جرافيك او ثريدي اصلا

والله الواحد احبط بجد من البلاد العربيه واولهم بلدي

انا فكرت افتح مركز جرفيك في مدينتى التى اقيم فيها (الفيوم) : تدريب, تصميم , تبنى الشباب
                  لكن اصحابي قلولي اوعى تفكر حتى في الموضوع ده و لو عاوز الموضوع ينجح جيب حلة فول مدمس تحت المركز ووزع فول مدمس مجانى و مع كل ساندوتش بروشور بيتكلم عن الجرافيك علشان تعرف الناس المركز بيعمل ايه وبعد كام سنه هتلاقي الناس بتيجي تسأل يعنى ايه جرافيك

الغريبه ان الشركات بتاعت الجرافيك عاوزه يكون فى الديمو رييل بتاعك شغل زي ده ولو سئلتهم المرتب بتاعهم كام يقلك 3000 جنيه طيب تيجي كيف هو انا اصلا اشتغلت لسه علشان اعمل شغل زي ده وحتى لو قبلتونى واشتغلت معاكم هل تعتقدوا ب 3000 جنيه هيكون فيه حاجه في الديمو ريل بتاعى قويه

الديموا رييل بتاعى نتيجه مجهودات فرديه اما شوف الشغل الى شوفتوه في الاعلان ده كام واحد عامله دا غير الناس الى مظهرتش خلف جهاز الكمبيوتر هتتوقعوا ازاي نعمل حاجه زى دى لوحدى وحتى ولو عملت جروب زى كريزي تييم والله شباب زي الورد لكن فيين المقابل المادى الدافع الحقيقي
                  تقول انا بحب المجال وبتعلم يقلك انتا لسه هتتعلم تقلهم انا اعرف اشتغل على المايا يقلك لازم ماكس تقلهم انا اعرف ماكس وده شغلي يقلك لازم خبره طيب هاتيجي منين الخبره من غير ماتشغلونى شغلونى شهر وشوفوا ييجي منى ولا وبعد كده اطردونى لو منفعتش يقلك لا شكرا احنا عاوزييين خبره 3 سنوات

حسبي الله ونعم الوكيل

لكن لو ليا معارف وعلاقات او سارق حاجه اجنبيه جامده ولازقها فى الديموا رييل زي ما الواحد ما بيشوف كده فى القنوات الفضائيه كان زمانى شغال

الشباب عاوزه تعمل حاجه لحبهم للمجال لكن للاسف الشباب لوحدهم دون دعم

وفي الاخر بنلوم الشباب انهم متعرفيين على اصدقاء سوء او مدمنين او عامليين علاقات مع بنات
                  انتوا عملتوا ايه للشباب انتوا ضيعتوا اكبر طاقه عندكوا هباءً

والله اعرف واحد مطلوب منه يعمل 4 عماير وكافتريا ومطعميين وحديقه بينهم ثريدي تخيل بكام 750 جنيه

والغريبه انوا عامله الرسم المقطعى الافقى ببلاش كمان علشان الزبون ميضعش منه

حسبي الله ونعم الوكيل

المجتمع عاوز الشاب الفهلوي (الحرامى ) مش عاوز الشاب الذكي الطموح الى عاوز يتعلم .

حسبي الله ونعم الوكيل
                  التعديل الأخير تم بواسطة ::ابو عادل::; 12 / 01 / 2011, 02:42 AM.
                  اّخر اعمالى
                  مطعم بالماكس
                  كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
                  غرفتى بالماكس

حسبي الله ونعم الوكيل
                    حسبي الله ونعم الوكيل
                    حسبي الله ونعم الوكيل
                    اّخر اعمالى
                    مطعم بالماكس
                    كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
                    غرفتى بالماكس

المشاركة الأصلية بواسطة ::ابو عادل:: مشاهدة المشاركة
                      اولا الف مبروك على الشركه لكن لما تفرجت قلت معقوله العرب وصلوا للمرحله دى

لكن لما شفت الميكنج اوف قلت
                      صح كده شركه امريكيه هي الى عامله الاعلان , مش عرب يعنى هما الى عامليين الشغل

طبعا اكيد الشركة دافعه مبلغ رهيب للشركة المنفذه
                      والله مأساه بجد والواحد بيقول مش لاقي شغل ليه في البلاد العربيه ,علشان مفيش اعتماد على كوادر عربيه في تنفيذ الاعمال

مفيش ثقه اصلا للشباب العرب ولا تشجيع

والله يا اخوانى انى لا اجد اهتمام للشباب العرب الذين يهتمون بالجرافيك الا هنا في المنابر

اما خارج المنتدى فلا احد يعلم يعنى ايه جرافيك او ثريدي اصلا

والله الواحد احبط بجد من البلاد العربيه واولهم بلدي

انا فكرت افتح مركز جرفيك في مدينتى التى اقيم فيها (الفيوم) : تدريب, تصميم , تبنى الشباب
                      لكن اصحابي قلولي اوعى تفكر حتى في الموضوع ده و لو عاوز الموضوع ينجح جيب حلة فول مدمس تحت المركز ووزع فول مدمس مجانى و مع كل ساندوتش بروشور بيتكلم عن الجرافيك علشان تعرف الناس المركز بيعمل ايه وبعد كام سنه هتلاقي الناس بتيجي تسأل يعنى ايه جرافيك

الغريبه ان الشركات بتاعت الجرافيك عاوزه يكون فى الديمو رييل بتاعك شغل زي ده ولو سئلتهم المرتب بتاعهم كام يقلك 3000 جنيه طيب تيجي كيف هو انا اصلا اشتغلت لسه علشان اعمل شغل زي ده وحتى لو قبلتونى واشتغلت معاكم هل تعتقدوا ب 3000 جنيه هيكون فيه حاجه في الديمو ريل بتاعى قويه

الديموا رييل بتاعى نتيجه مجهودات فرديه اما شوف الشغل الى شوفتوه في الاعلان ده كام واحد عامله دا غير الناس الى مظهرتش خلف جهاز الكمبيوتر هتتوقعوا ازاي نعمل حاجه زى دى لوحدى وحتى ولو عملت جروب زى كريزي تييم والله شباب زي الورد لكن فيين المقابل المادى الدافع الحقيقي
                      تقول انا بحب المجال وبتعلم يقلك انتا لسه هتتعلم تقلهم انا اعرف اشتغل على المايا يقلك لازم ماكس تقلهم انا اعرف ماكس وده شغلي يقلك لازم خبره طيب هاتيجي منين الخبره من غير ماتشغلونى شغلونى شهر وشوفوا ييجي منى ولا وبعد كده اطردونى لو منفعتش يقلك لا شكرا احنا عاوزييين خبره 3 سنوات

حسبي الله ونعم الوكيل

لكن لو ليا معارف وعلاقات او سارق حاجه اجنبيه جامده ولازقها فى الديموا رييل زي ما الواحد ما بيشوف كده فى القنوات الفضائيه كان زمانى شغال

الشباب عاوزه تعمل حاجه لحبهم للمجال لكن للاسف الشباب لوحدهم دون دعم

وفي الاخر بنلوم الشباب انهم متعرفيين على اصدقاء سوء او مدمنين او عامليين علاقات مع بنات
                      انتوا عملتوا ايه للشباب انتوا ضيعتوا اكبر طاقه عندكوا هباءً

والله اعرف واحد مطلوب منه يعمل 4 عماير وكافتريا ومطعميين وحديقه بينهم ثريدي تخيل بكام 750 جنيه

والغريبه انوا عامله الرسم المقطعى الافقى ببلاش كمان علشان الزبون ميضعش منه

حسبي الله ونعم الوكيل

المجتمع عاوز الشاب الفهلوي (الحرامى ) مش عاوز الشاب الذكي الطموح الى عاوز يتعلم .

حسبي الله ونعم الوكيل
                      للأسف يا أخي كلامك صحيح وهز الوتر الحساس بالموضوع كاملا , ولكن بإذن الله مع تكاتف الايادي من الممكن أن تُفتح شركة جرافكس عربية محترمة . خصوصا ان شركة يوبسوفت فتحت فرع لها هناك في المغرب تحديدا في مدينة الدار البيضاء , وهذا دليل على إحترامهم وتقديرهم للموهبة المكتمة في بلادنا العربية .
                      وبإذن الله هذه الشباب الطامحة تصل في يوم ما لفتح شركة جرافكس ببرامج اصلية .
                      وياريت لو تستمر بطموحك بفتح مركز جرافكس , وبإذن الله تجد الدعم من الناس .
                      خصوصاً بسبب البطالة المنتشرة بمصر , الكثير سيتجه للجرافكس بطريقة او بأخرى. وسينتقل إسم "جرافكس" بين ألسنة جميل أهل مدينتك .
                      الله يوفقك
                      █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
                      الايميل : attef_omer@hotmail.com

يعمل...
                      X