Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نماذج من اعمالى ارجو النقد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• نماذج من اعمالى ارجو النقد

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

هنا تجدون نماذج من اعمالى على موقعى الخاص

http://www.wix.com/archkarim/first]

ارجو النقد للاعمال

و لكم جزيل الشكراضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	imagez3.jpg 
مشاهدات:	2 
الحجم:	64.8 كيلوبايت 
الهوية:	3292926
    التعديل الأخير تم بواسطة vendeeta; 07 / 01 / 2011, 10:18 PM.

ما شاء الله شيء رائع ومتقن ، أعجبتني الصورة قبل الأخيرة .

اشكرك اخى oms على تعليقك الكريم و جزاك الله خيرا

الرابط مو شغال .

http://www.wix.com/archkarim/first

تم تصحيح الرابط

اعمال رائعة ما شاء الله

اشكرك اخى ben_cherif على مرورك الكريم

ماشاء الله اخي اعمال رائعة
                الصورة الثانية الله اعلم وين شايفها

مشكور اخى bari على مرورك بس فين شفت الصوره التانيه
                  ده كان مشروع تخرج كليه فنون جميله كنت عامله presentation

يسالم عليك حبيبي اعمال احترافية ماشاء الله
                    زورة موقعك الخاص رهيبة الاعمال.. لو تفضلت حدثنا عن مشروع او اثنان

الصفحة الأخرى كمان مو شغالة معي ...
                      يمكن عندي فقط ؟

ما شاء الله روعة اخي
                        كل شئ عن الإضاءة هاااااااااااااااااااااااااام جدا

scienceVFX@yahoo.com

bari.............الله يسلمك يا جميل و شكرا على كلامك الحلو
                          بالنسبه للمشاريع فى منها اشتغلتها design & presentation و فى منها presentation بس و ان شاء الله هرفع بعض المشاريع بصوره مفصله اكتر
                          oms ..... و الله انا جربت الرابط اكتر من مره و شغال معايا مش عارف المشكله فين بالظبط
                          science .....شكرا مشرفنا الجميل على مرورك و ردك الكريم

اعمال اكثر من رائعه بس فبه ملاحظات كثيره لتحسين عملك و على فكره انا ساكن فى غمره للمعرفه
                            1-العشب و المياه اكثر من السيئ الان الى انا شايفه واجد بيعمل مودلنج 10/10 و ماتريل 10/10 بس كروت العشب و المياه
                            2-يوجد فى بعض الصور تداخل فى صور اخرى على الطراف انا عارف انها جميله بس الكلام ده مينفعش مع شركات معماريه ياريت لو وضعت شجر كبير على الطراف هبيقى احلى بكثير
                            3-انا قرات ال cv بتاعك و كان 10/10 بس فى بعض الملاحظات وهى لابد من وضع اى بلجن تستخدمه مع الماكس ولابد من تعلم بعص البرامج الخرى امهمه لاى عمل فى شركه معماريه و هى vue , digital fusion لانهم مطلوبين جدا
                            4-صور الانتريور اكثر من رائعه ياريت لو كان عندك بعض الكتب لتعليم كيفيه التناسق فى اخيار لآثاث و الاوان
                            5-فى لاند اسكيب منقول من evermotion . copy past من دون اى اضافات و ده علط كبير جدا الان صور evermotion مشهوره و لو حد طلب منك تعمل لاند اسكيب زى ده مش هتعرف علشان كده لازم تصمم لاند اسكيب من ابداعك

اخى blackvirus شكرا على مرورك الكريم ونقدك المفيد لاعمالى
                              طبعا انا عارف ان فى اعمال كتير فى الشغل فيها عيوب كتير و منها زى ما قولت الاهتمام باللاندسكيب و ده ناتج انك لو انت شغال فى السوق اكيد هتعرف ان فى حاجات بيبقى مطلوب انها تتعمل فى وقت قياسى فبتضطر تستغنى عن تقفيل الشغل بالطريقه
                              بالنسبه للمياه و العشب الاكثر من سيى اوعدك ان شاء الله انى هعيد تفكير فيها تانى
                              بالنسبه للنقطه التانيه الحقيقه انا مش فاهمك
                              طبعا النقطه التالته عندك حق فيها و الحقيقه انى بقالى فتره معملتش تحديث للسى فى بتاعى
                              بالنسبه للنقطه الاخيره اللاند سكيب جه فى المشروع ده بسبب نفس النقطه الاولى لان المشروع كله طلع فى ااقل من خمس ساعات بالتصميم بتاعه و لكن اوعدك انى لو اتطلب منى انى اعمل اللاند سكيب ده تانى هعرف اعمله
                              و لك جزيل الشكر

يعمل...
                              X