Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

:::دعواتكم لاخواننا في مصر:::

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• :::دعواتكم لاخواننا في مصر:::

اخواننا جميعا اتمنى تطمنونا عنكم باسرع وقت

علي حجاج احمد هشام احمد عادل نزال حازم ياسر رنجاوي ومحمد طنطاوي وكل اللاخوة اللي بمصر الان (ابوعادل بامريكا ) وبقية الاخوة

ان الله يحفظهم :::

ويكون بعونهم

ويحقق امانيهم

ويحفظهم سالمين غانمين يارب

ويبعد عنهم كل شر

ويقدم لهم مابه الخير يارب

قلوبنا معكم والله ودعواتنا متواصلة
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

عظيمه يا مصر بشعبك الباسل

الله يحميكم و قلوبنا معاكم
    حكمة هندية
    من أراد النجاح في هذا العالم
    عليه أن يتغلب على أسس الفقر الستة
    النوم ، التراخي ، الخوف ، الغضب ، الكسل ، المماطلة

WWW.3AIN.TV

اللهم يا مالك الملك أن تعطي الملك من تشاء وتنزع الملك من من تشاء

أكتب لأهل مصر الغاليه ما ينفعهم في حياتهم وأنعم عليهم ببركاتك ونعمك واجعل أهلها سالمين غانمين

وأكتب لهم الخير في ما يريدون .
      Digital Production Coordinator .
      FX Artist Maya .

Programer :
      C++ , C# , PYTHON , MEL

اللهم آمين
        عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ مِحْصَنٍ الْخَطْمِيِّ رَضِيَ الله عَنْهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "مَنْ أَصْبَحَ مِنْكُمْ آمِنًا فِي سِرْبِهِ مُعَافًى فِي جَسَدِهِ عِنْدَهُ قُوتُ يَوْمِهِ فَكَأَنَّمَا حِيزَتْ لَهُ الدُّنْيَا بِحَذَافِيرِهَا". أخرجه الترمذي و قال حديث حسن

الله يكوون بعوونهم

شو السالفه السودان تنفصل وتونس ثوره ومصر واعتقد في دوله بعد
          والسبب الظلم والفقر

قرات بالمنتدياات ان الحاكم قطع عنهم الاتصالات والنت

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآممممممممممممممممييييييييييين

الله يكون بعونهم

امين يارب ويسهل امورهم

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

قلوبنا معاكم .. الله ينصركم
                حكمة هندية

WWW.3AIN.TV

أخيرا النت أشتغل ... مبارك الكلب لازم يمشى وأى حد يقول غير كده يبقى ميعرفش حاجة ولا نزل فى المظاهرات ولا أى حاجة ..... أنتم لو شوفتو الناس بتموت أدام عنيكم ولو شفتو عربيات الحكومة وهى بدوس على الناس كأنهم حيوانات ادمهم وأحنا بنصلى كانو بيفتحو علينا مياه .... وجايبين أسلحة محرمة دولية وبيضربو بيها شعبهم رصاص مطاطى ده بيعذب بيخرم جسم الأنسان وجايبين قنابل مسيرة للأعصاب البيشمها بيتعزب أكتر ما بيموت .... والله العظيم والله العظيم الجوامع كانت مليانة جسس شهداء .... وكمان طلب من أمريكا أنها تديلو أسلحة ورفضدت وفى الأخر إسرائيل تبعت 3 طائرات أسلحة .... ده كلب بعد العملة فينا ده مش عايزينة يرحل لا ده يقعد هنا ويتحاكم ويتشنق فى ميدان عام ... وكمان يسحب الشرطة كلها ويخليهم يلبسو زى مدنى وينزلو بعربيات ويضربو طلقات حية على الناس الفى الشوارع عشان يعمللهم إرهاب ويسرقو وينهبو ..... أوعو تصدقو الكلام العلى القنوات المصرية أو كده لا دول كلهم ولا ليهم أى لزمة قناة الجزيرة فقط هى الجايبة يعتبر 5 % من البيحصل فى مصر .... وكمان بيقولو إن إحنا بندخل أقسام الشرطة وبنسرق الأسلحة .... والله الكلام ده كلة كدب أحنا فعلا حرقنا أقسام الشرطة ودخلناها وأنا كنت مع الناس وحرقنا قسم حلوان ومدرية امن الدولة فى حلوان والمحافظة وقسم 15 مايو بس لما دخلنا والله مفيش أى سلاح هناك ولا أى حاجة الناس فكرة إن الأسلحة مترمية فى الأقسام الشرطة مفيش الكلام ده خالص .... وأوعى حد يقول إننا بنخرب إجنا حرقنا أقسام الشرطة عشان كانو بيقتلونا زى الحيوانات أمامهم والله اليشوف بعنية غير البيسمع لاكن الأماكن الأتسرقت الفنادق وكده مش من الشعب ده الحكومة وأحنا كنا بنحمى الحجات ده والبنمسكة بنسلبة للجيش ... وهنفضل كده لحد ما مبارك يمشى بعد ما قتل أطفلنا وشببنا وشيخنا عمرنا ما هنسمحة ده كلب ... والهيدافع عنة يبقى ملوش أى لازمة إنة يكون فى وسطنا لأنة مشفش بعنية كان قاعد فى منزلهم ومشغل القنوات المصرية الكانت بتزيع أغانى وأفلام وإحنا بنموت ... معلش طولت عليكم فى الكلام بس كنت مخنوق جدا وحبيت أوضحلكم الصورة الانا شفتها بعنية وأى حد عايز يناقشنى فى اى كلمة انا قلتها انا جاهز وهجبلو صور كمان

أشهد أن لا إله إلا الله .. وأن محمد رسول الله

My Website
                  ....

My profile at the site of cg talk

My profile at the site of Cartoon Lab

Join to

CRAZY 3D TEAM
                  You'll find everything you want

والله فرحت لما شفت اسمك

الاهم انك طيب وبخير

الحمدلله اخي احمد

وكلامك سليم والاعلام لايظهر الحقائق ابدااااااااااااااااااااااااااا

ومن يسيطر على الاعلام يسيطر على كل شئ

وقولبنا معكم الى ان توالوا مسيرتكم ربنا معاااااكم

وخلاص ماهو قال كلها اربع شهور وينتهي عهده
                    ااااااااااااااااا
                    وترتاححححححححواا

لأ يأحمد عيب مبارك قائد عظيم واطيب بني أدم على وجه الارض واللي حوليه هما اللي خنه وقناه الجزيره غير محايده لان انا نزلت النهارده والملايين كانت بتهتف للرئيس ومكنوش بيجبهوم وكانوا بيجبوا ميدان التحرير ويدخلوا الناس اللي عايزه تشتم وبس وعلى فكره جميع القنوات المصريه يتنقد مصر ومكنتش خايفه هل قناه الجزيره تقدر تأول نص كلمه ع قطر ففين الحياد ده .. وبلله عليك يأحمد مدعتش تشتم وتهول المسأله لو انت كنت في ميدان التحرير كنت شفت البنات والولاد اللي عملين يهزروا ومش هممهم الناس اللي مشبتزل الشغل ولا اي حد كبير واللي ميحترمش اللي كبير يبأى مش محترم والناس اللي وقفه في الميدان دلوقتي عايزه ايه مخلاص الريس عمل اللي عايزينه وانزل دلوقتي ميدان مصطفى محمود وشوف وفااااااااااااااااء المصريين .. ويسقط كل من يريد الخراب لمصر وتحيا مصر وتحيا لشهداء الحريه
                      لا تجعل الله اهون الناظربن اليك
                      mohamed ghareab
                      طهروا مسامعكم بالضغط هنا

اخي محمد الاهم انكم طيبين وبخير ويارب يحفظ بلدكم ويرجع الاستقرار ويولي عليكم خياركم يارب

فرحنا بعودتكم والله

المشاركة الأصلية بواسطة mohamed gh مشاهدة المشاركة
                          لأ يأحمد عيب مبارك قائد عظيم واطيب بني أدم على وجه الارض واللي حوليه هما اللي خنه وقناه الجزيره غير محايده لان انا نزلت النهارده والملايين كانت بتهتف للرئيس ومكنوش بيجبهوم وكانوا بيجبوا ميدان التحرير ويدخلوا الناس اللي عايزه تشتم وبس وعلى فكره جميع القنوات المصريه يتنقد مصر ومكنتش خايفه هل قناه الجزيره تقدر تأول نص كلمه ع قطر ففين الحياد ده .. وبلله عليك يأحمد مدعتش تشتم وتهول المسأله لو انت كنت في ميدان التحرير كنت شفت البنات والولاد اللي عملين يهزروا ومش هممهم الناس اللي مشبتزل الشغل ولا اي حد كبير واللي ميحترمش اللي كبير يبأى مش محترم والناس اللي وقفه في الميدان دلوقتي عايزه ايه مخلاص الريس عمل اللي عايزينه وانزل دلوقتي ميدان مصطفى محمود وشوف وفااااااااااااااااء المصريين .. ويسقط كل من يريد الخراب لمصر وتحيا مصر وتحيا لشهداء الحريه
                          انت مصري اخي ؟؟؟؟
                          حكمة هندية

WWW.3AIN.TV

mohammed gh_mabda2yan enta mesh 3ayesh fi wake3 masr aw mesh masry ana kont fi mdan el ta7rir yoom gom3et el ghadab le7ad el sa3a 2 el sob7 w nayem fil share3 ya akhee bellah 3alik kan fi banat w welad beyhazaro ????? fin doolllllllll
                            7aram 3alik el kalam dah maysa7sh te2olo 3alashan el naas eli matet bel rosas el 7ai w etdaas 3alihom odam 3enaya
                            mo3zam el naas eli bet2ool el akaweel zayak eli 3ayzin mubarak yerga3 te3bo el talat ayam eli faato men el we2off fil share3 w 7emayett beyotohom bnafsohom 3alashan met3awedin 3al 7aya el morafaha
                            7aram 3alik el naas eli mattet teshabeha be welad w banat beyhazaro ma3 ba3d
                            7aram 3alik el naas eli edarabt bel nar w ett3azebt 7aram 3alik el naas eli matet makhno2 b ghazat mossila lel demoo3 3alashan ghazat adima w ba2et samaa
                            ya akhi law khoofak mel moot khalak te2ool keda fa el masryin mesam7inak ana kont fil mozaharat w ettmasakt khadoni fi mo3ta2al law kont shoft el tashrifa eli bey3meloha lel nas kont 7atefeham asdi eh
                            w tashrifa dih le ekhwana eli gheer masryin kelab el nezam lama betnzel men 3arabyt el tar7yl beysta2blok bel darb w el ehana
                            w e7na etakhdna mel mo3ta2al dah 3alashan kan fih alff wa7ed gowa 3aref ya3ni eh alff wa7ed fi mo3ta2al wa7ed men shabab el kahera
                            w a3ado yeleffo beena fi mo3ta2alat el kahera w kollaha malyana w el naas kanet betetkhne2 fi 3arabyt el tara7el teegi ya ragel te2olli shabab w banat beyhzaro w mesh far2a ma3ahom enta kont fin ??????ya akhi 7aram 3alik dam el naas eli maato fil share3 w ma7adesh ye3rafohom bey7arbo el nezam 3alashan wa7ed zayak ye3ish w yakhod 7a2o 7aram 3alik

أسأل الله بأن يولي على إخواننا في مصر خيارهم ويبعد عنهم شرارهم

خسارة أن مثل هذا الشعب البطل يحكمه هذا النظام الفاسد
                              شكل مبارك لا يريد أن يرسيها على خير ويخرج بكرامته
                              تعلم تصميم شخصية لوفي على برنامج المايا
                              http://www.maxforums.net/showthread.php?t=196995

إكساء شخصية لوفي
                              http://www.maxforums.net/showthread.php?t=202148

يعمل...
                              X