Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

محتاج افهم حاجة مش فاهمها

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

عجييب امرك الصراحه انا شايف ماشاء الله شغلك جميل جدا...على العموم هى مسالة ممارسه مش اكتر...وايضا حاول تبعد عن المثلثات كل الموديلات بتاعتك جميله جدا بس فيها مثلثات مش عامله انسيابيه بس...وربنا يوفئك يااخى.

"اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن واعوذ بك من العجز والكسل واعوذ بك من الجبن والبخل واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال"

--------------------------

طيب اية حلها
      لا اله ألا الله محمد رسولالله

My Facebook

My Facebook

طيب ايه رئيك ان موديلاك عقدنى ماشاء الله عليك تحفه ولا ارى اي مشاكل بالعكس ممتاز
          فقط حاول تجنب المثلثات وانتهى الامر

انت فنان و كن واثق بنفسك ولا ارى ايه مشكله غير التى اشرت اليها
          اّخر اعمالى
          مطعم بالماكس
          كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
          غرفتى بالماكس

الله يخليك يا ابو عادل بجد . بس فعلا بحس ان في حاجة غلط في المودلنج انا عايز احطلك شغل الاجانب و شوف التعقيد مش عارف ازاي احل المشكلة دي

My Facebook

بص بقي علي الشغل النظيف ازاي دة كدا انا بجد مش عارف اعمل اية ؟؟
              الملفات المرفقة

My Facebook

أنت تتكلم عن التوبولجي إذن وليس إنسيابية الواير , وهذا يأتي بالممارسة , والتوبولجي الجيد هو توافق وتكامل شبكة النقاط المكون منها الواير كما أشار أخونا أن المثلث في الواير مثلاً سيء , فهذا من سوء التوبولجي مثلاً , أو مثلاً أن تجعل النقطة الواحدة متصلة بأكثر من خمسة نقاط , فهذه من الأشياء التي تضعف بناء العنصر , ولاحظ أن أغلب الصور للمصممين الأجانب التي أحضرتها تم الإهتمام بالمظهر كي يحسن من صورة الواير , كوضع لون للعنصر , أو جعل الخلفية داكنة لإظهار العنصر , أو حتى جعل العنصر نفسه داكناً وتفتيح لون الواير.

وانا نفسي أحتاج لدراسة التوبولجي لأني سيء فيه , ولكني أعلم أنه سهل ويمكن تعلمه بسرعة بإذن الله , فقط استعن بالله وتابع الدروس التي تهتم بهذا الأمر.

وفقك الله للخير.
                لا إله إلا الله وحده لا شريك له سبحانه

اخي مشكلتك في عدد السجمن واماكن النقاط
                  نصيحة مني وانا قلتها لك قبل كده
                  لا تستعجل في بناء الموديل خذ اسبوع اسبوعين شهر مش مشكلة السرعه بتيجي مع الممارسه
                  وحاول انك ما تحط سجمن زياده او تقللها منها وده مع الوقت هتعرفها انت لوحدك اكتر
                  تحياتي

اخي عبد الله : التوبولجي ممكن اتعلمة ولا بعرف اظبطة ازاي اصل يا A.yousf والله انا دلوقتي مش بصمم بسرعة بس مش فاهم الجملة دي (وحاول انك ما تحط سجمن زياده او تقللها منها وده مع الوقت هتعرفها انت لوحدك اكتر)

My Facebook

يعمل...
                    X