موضوع: سؤال مستفز جدا من قناة العربية ... !

ردود: 12 | زيارات: 1187
  1. #1
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867

    Thumbs down سؤال مستفز جدا من قناة العربية ... !

    على صفحة العربية على الفيس بوك..

    شارك برأيك:
    هل تؤيّد أن يسلّم القذافي السلطة لنجله سيف الإسلام مقابل تنحّيه عن الحكم؟

    بعض التعليقات ::
    1- سؤال مضحك ومستفز..
    2- سؤال غبي.
    3-يعنى امبارح تقولو هل توافق على الجيش المصرى يتدخل فى ليبيا
    وانهارده تقولو كده يخرب بيت دى استفاءات غبيه قناه غبيه وسخيفه..
    4- ما اهبل من ستى الا سيدى..
    5-مفيش مشكلة بس يكتب التوك توك بااسموا ..
    6- علي رأي المثل الهندي ... الدح امبح امبو الواد طالع لبوه
    7 اغبى سؤال لاغبى قناة . مش معقول قناة المفروض انها بتفهم تسأل سؤال هيك..
    8- المثل بيقول: ماتخافش من الهبله وخاف من خلفها..
    9 - الاجابه انشاء الله عند امه يا ادهم
    9سؤال ساذج جدا
    10- لا طبعا ده مجنون ابن مجنون
    11-
    المتظاهرون في راس جدير يعتدون بالضرب على طاقم قناة العربية و ذلك بعد ان رفضت القناة الاعتذار على الخبر الكاذب اللذي قالت فيه ان هنالك اعتداءات من اهالي الجهة على اللاجئين المصريين

    و حتّى يفوّت المتظاهرين على العربية فرصة التبكّي امام المشاهدين و الظهور كانهم مظلوم...ين قام المتظاهرون بترديد عبارات شكر لقناة الجزيرة و فرانس 24 اللي كانوا حاضرين هناك على تغطيتهم الموضوعية للحدث

    و اقترحوا عليهم اخذ دروس مجانية في المغالطة من قناة الجماهيرية الليبية
    12- شالو حمار وجابو جحش
    13- كمن يخير الشاة بين الذبح بالسكين والمشرط!
    14-بلاش غباء الله يكرمكم...
    دا مش سؤال حد بيفهم يسئله !!
    15-انا متأكده انو اللي كاتب السؤال هذا مجنووووووووون رسمي .. ×_*

    كفاية كده شباب..


  2. #2
    Graphic Designer
    صور رمزية أحمد عابد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المنطقة
    Egypt
    ردود
    4,352
    ابن حلال ... والله كنت هفتح موضوع بخصوص التغطية الغبية و الفاشلة لهذه القناة المتخلفة .....
    انا بكره القناة دى !!!

  3. #3
    طبيعي نكرها اصلا هي من الاساس قناة صهيو امريكيه ووضفوها للتعطيل على الجزيرة وعلى مصداقيتها
    العلمانيه وجه للكفر وان لم يكفر اصحابها

  4. #4
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    هههههههههههه
    تخلف والله
    بس برده مايخليناش نقول الجزيره ومصداقيتها
    الجزيره فى ثورة مصر كانت بتشعلل الدنيا فى مواقف كتيرة من غير اى ادلة وفى النهاية بتظهر اخطائها

    الاعلام عامة بين مبالغ ومثبط
    انا احترم قناة بى بى سى اشعر انها محايدة جدا قدر الامكان
    حتى لما تستضيف حد او تتصل باحد تطلب منه استفسارات عن ادلته وعن معلوماته وتناقش بمنتهى الحياد وتاتى بالراى والراى الاخر

  5. #5
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة أحمد عابد معاينة الرد
    ابن حلال ... والله كنت هفتح موضوع بخصوص التغطية الغبية و الفاشلة لهذه القناة المتخلفة .....
    انا بكره القناة دى !!!
    مى توووو والله..
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة يوسف فلسطين معاينة الرد
    طبيعي نكرها اصلا هي من الاساس قناة صهيو امريكيه ووضفوها للتعطيل على الجزيرة وعلى مصداقيتها
    قناة عربية..
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة medo3d معاينة الرد
    هههههههههههه
    تخلف والله
    بس برده مايخليناش نقول الجزيره ومصداقيتها
    الجزيره فى ثورة مصر كانت بتشعلل الدنيا فى مواقف كتيرة من غير اى ادلة وفى النهاية بتظهر اخطائها

    الاعلام عامة بين مبالغ ومثبط
    انا احترم قناة بى بى سى اشعر انها محايدة جدا قدر الامكان
    حتى لما تستضيف حد او تتصل باحد تطلب منه استفسارات عن ادلته وعن معلوماته وتناقش بمنتهى الحياد وتاتى بالراى والراى الاخر
    بص لولا إنقطاع النت والهواتف .. ومنع وسائل الاعلام من التغطية ... مكنش وصلت أخبار كتير غلط زى ما حصل على الجزيرة والعريبة... وخاصة فى مصر.. لذلك كانوا يعتمدوا على شهودج العيان...!
    نورت يا باشا..
    ----------------------------
    الاخ اللى غلط فيا .. أنا مش مسامحك...

  6. #6
    العربية تتبع جهات معينة ولها خط خاص بها حالها حال الجزيرة وكلاهما مجتهد ويسد فراغ .
    هل فيهما قناة صهيونية ؟ الاجابة طبعا لا .
    هناك شرذمة لو شربت كأس شاي ووجدت السكر قليل على طول تتهم الكأس بانة صهيوني .
    بعض الناس لو ابديت له رأيك وخالفتة يتهمك بانك صهيوني متأمرك وبقية التهم وفيها الخيانة , علماً بانة لو عرض علية اليهود 10 دولارات لباع نفسة لهم .
    كفى مزايدة على المسلمين وليس كل المساجين مظلومين .
    من يشتم العرب من العرب فهو يشتم نفسة .

  7. #7
    عضو نشيط
    صور رمزية hagi
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    المنطقة
    فلســ♥.حيفـــــا.♥ـــطين
    العمر
    30
    ردود
    851
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة enduser معاينة الرد
    العربية تتبع جهات معينة ولها خط خاص بها حالها حال الجزيرة وكلاهما مجتهد ويسد فراغ .
    هل فيهما قناة صهيونية ؟ الاجابة طبعا لا .
    هناك شرذمة لو شربت كأس شاي ووجدت السكر قليل على طول تتهم الكأس بانة صهيوني .
    بعض الناس لو ابديت له رأيك وخالفتة يتهمك بانك صهيوني متأمرك وبقية التهم وفيها الخيانة , علماً بانة لو عرض علية اليهود 10 دولارات لباع نفسة لهم .
    كفى مزايدة على المسلمين وليس كل المساجين مظلومين .
    خكخكخكككخكخككخ عليك حاجات يابني

    لا يغني حذر عن قدر
    Tack care


  8. #8
    عضو متميز
    صور رمزية mmnoor
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    ساكن فين ؟؟ انت مخبر ولا ايه ؟؟؟
    العمر
    31
    ردود
    6,588
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة hagi معاينة الرد
    خكخكخكككخكخككخ عليك حاجات يابني
    يا عمي سيبك منه مش عارف مين اللي صحّاه أساساً
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

    الرد على من قال بحل المعازف

    http://www.abumishari.com/

  9. #9
    عضو متميز
    صور رمزية Ammar.kh
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المنطقة
    فلسطيني في ارض الله
    ردود
    1,612
    عندما تريد مشاهدة البلاوي بايران و قطر و محور "الممانعة " كامل............. عليك بقناة العربية

    اذا اردت ان تشاهد البلاوي بمصر و السعودية و السلطة الفلسطينية و محور الاعتدال كله........ عليك بمشاهدة قناة الجزيرة

    و البي بي سي على الحياد

    فانا اختار القناة حسب مكان الحدث
    عرض النفاق لعرض ام المؤمنين
    mp3
    ----------------------------------------
    ما هم بامة احمد
    mp3

  10. #10
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    ايران وقطر ومحوز الممانعه ؟؟كيف يعنى ممانعه مش فاهم معنى الكلمة دى ؟؟

  11. #11
    عضو متميز
    صور رمزية mmnoor
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    ساكن فين ؟؟ انت مخبر ولا ايه ؟؟؟
    العمر
    31
    ردود
    6,588
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة medo3d معاينة الرد
    ايران وقطر ومحوز الممانعه ؟؟كيف يعنى ممانعه مش فاهم معنى الكلمة دى ؟؟
    منع الحمل
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

    الرد على من قال بحل المعازف

    http://www.abumishari.com/

  12. #12
    انا علي حاجات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    كان الشرذمة يمتدحون القذافي وهم الان مع الشعب الليبي ليس لنصرتة وانما هم مع من غلب .
    كان الشرذمة يظنون ان سبب مشاكلهم حسني مبارك والان هناك حكومة جديدة أتية فهل سيخونونها كما فعلوا مع غيرها.
    كل الناس خونة ما عدا هذة الشرذمة . الان حسني مبارك ذهب وزين العابدين ذهب ومعهم القذافي ولكن عندي سؤال : من قتل احمد ياسين ؟ من قتل المبحوح ؟ قتلة شرذمة باعوا انفسهم لليهود بقليل من الدولارات ويخونون الناس ولم يقتلة احد الرؤساء السابقين .
    الجيش المصري جاء من بعد حسني مبارك واعلن انة يلتزم بكل الاتفاقيات السابقة . هل الجيش المصري خائن ؟ الاجابة لا .
    هناك شرذمة تتمنى خراب كل الدنيا ولا يهمها الا نفسها وهم يقتاتون على عقول بقية الشعوب .
    هذة الشرذمة تسمعني الان .
    من يشتم العرب من العرب فهو يشتم نفسة .

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل