صفحة 1 من 2 12 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 24

موضوع: بعض الوثائق السريه من مراكز امن الدوله النتعدده بمصر | Wiki Flow !

ردود: 24 | زيارات: 8299
  1. #1

    بعض الوثائق السريه من مراكز امن الدوله النتعدده بمصر | Wiki Flow !

    اكيد كلنا سمعنا ما حدث مؤخرا وان صح القول هذه ليست تسريبات بل انها كالفيضانات ! وتكشف ملفات عديده للفساد داخل مصر .. وعلى رأي المثل " وما فُرمَ كان اعظم " ! .. لذا افضل تسميتها بوثائق " ويكي فلو " !!

    بدات عمليات الحرق والفَرم بالاسكندريه وتفرعت لتشتمل على اهم مراكز امن الدوله في مصر ومنها " مدينة نصر - اكتوبر - الزقازيق,البحيره.. وغيرهم الكثير "

    هذه بعض الصور المنشوره حديثا عن تلك الوثائق

    وثيقه #1 " تجسس الجهاز على المفتى على جمعة "




    وثيقه #2 " اتهامات لأمريكا ومجموعة دول الـ8 وإسرائيل بالوقوف وراء الثورة "






    وثيقه #3 " حفظ شكوى استيلاء صهر جمال على أرض بمطروح "





    وثيقه #4 " امر تنفيذ اعدام الوثائق السريه لكل مراكز امن الدوله في مصر "



    وثيقه #5 " تدبير مكيده لبعض قيادات حزب الجبهه بما فيهم رئيسه اسامه الغزالي "




    وثيقه #6 " رسالة لمركز التعبئه والاحصاء لأخذ معلومات شخصيه للمواطنين في التعداد السكاني ! "



    وثيقه #7 " بعض المعلومات الشخصيه للمواطنين .. "



    وثيقه #8 " تدبير مكيده للأيقاع بين تياري الاخوان والسلف "



    وثيقه #9 " تجسسات على المواطنين واعمالهم الشخصيه "



    وثيقه #10 " وثيقه توضح تفرع الجهاز وتشعبه لتيارات مثل الاخوان في محافظة البحيره "



    وثيقه #11 " توضح شكوى للتربح من مدير امن البحيره "



    ....

    هذه كانت احد اهم الوثائق وللاضطلاع على المزيد يمكنكم مشاهدته من صفحه حزب الغد الليبرالي في محافظة البحيره على موقع فيس بوك

    http://www.facebook.com/group.php?gi...v=photos&so=75

    تبدا نشر الوثائق من صفحه 6 الى ما يضيفوه حاليا ..

    وساحاول متابعة احدث الوثائق المهمه اللتي تنشر
    Nader nabil
    My portfolio


  2. #2
    فيديوهات عن اقتحام مراكز امن الدوله

















    مقبره داخل احد المراكز

    http://nas.mbc.net/viewVideo.php?fileID=546207


    هذا الفيديو يوضح احد افضل المكاتب الفارهه للوزير السابق اللتي تجري محاكمته الان حبيب العادلي في احد مراكز امن الدوله ( مدينة نصر )




    لا اعتقد انه مكتب يصلح للعمل قط !
    Nader nabil
    My portfolio

  3. #3
    هذه الصوره توضح بالفعل مدى المشكله اللتي وقعت فيها امن الدوله الان !
    Nader nabil
    My portfolio

  4. #4
    عضو متميز
    صور رمزية mmnoor
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    ساكن فين ؟؟ انت مخبر ولا ايه ؟؟؟
    العمر
    31
    ردود
    6,588
    وأنا إسمي مش مكتوب ؟؟
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

    الرد على من قال بحل المعازف

    http://www.abumishari.com/

  5. #5
    عضو متميز
    صور رمزية doctor3d
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    المنطقة
    أم الدنيا
    العمر
    35
    ردود
    3,629
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة mmnoor معاينة الرد
    وأنا إسمي مش مكتوب ؟؟
    اكيد مكتوب طبعا بيقولك لقوا ورقم الاسم الايميل الباسورد ...مش هيبأ اسمك موجود

    دي ناس فاضية موراهاش حاجة غير يراقبوا ويإذوا خلق الله

  6. #6
    عضو متميز
    صور رمزية doctor3d
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    المنطقة
    أم الدنيا
    العمر
    35
    ردود
    3,629
    بعض الوثائق اول مرة اشوفها يا نادر رغم اني قاعد على الفيس من اول اليوم
    فعلا ويكي فلو وما فرم كان اعظم

    في وثيقة لتعاون عمرو موسى لافشال الثورة عبر لجنة حكماء والله كنت عارف انها مدسوسة وعايزين يهدوا الناس وكنت بقول من ايامها

    ولسه يومين كده الناس اللي راحت ترجع وتفوق ويبدأوا يرفعوا الحجات دي ومش هتقدر تغمض عينيك

  7. #7
    عضو متميز
    صور رمزية doctor3d
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    المنطقة
    أم الدنيا
    العمر
    35
    ردود
    3,629
    بس ياريت بلاش الحاجات الشخصية اللي بتجرح تجريح شخصي

  8. #8
    تم يا باشا
    Nader nabil
    My portfolio

  9. #9
    الرقابه والتجسس على شخص وقرار لمنعه من السفر صادر من امن الدوله



    الرقابه على بعض البرامج الاعلاميه ومنع بعض الحلقات و تظهر المستندات ايضا ان هناك اتصالات بينهم وبين بعض الاعلاميين


    محمود سعد / قناة ازهري


    Nader nabil
    My portfolio

  10. #10
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    انا معايا وثيقه سرية من زمان محتفظ بيها
    كان مكتوب فيها تقرير لمباحث امن الدولة باسمى واسم مجموعه من زمايلى واننا عاملين تنظيم اسمه الشعله هههههههه واننا بنخطط لحاجات غريبه وكان امين شرطة تبع امن الدوله واخده يوصله بس واحد صاحبى وفى نفس الوقت صاحبه شاف الورقه معاه بالصدفه فى ضمن ورق اخر كتير وقاله ياعم دى ناس غلابه ومش عارف ايه وجاب منه الورقه
    الورقه معايا محتفظ بيها كل ما احب اضحك اتفرج عليها شوية ههههههههه

    حلو تنظيم الشعله ده
    والله عالم فاضية ودماغها تعبانه
    يارب يلغوا الجهاز ده خالص

  11. #11
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    المنطقة
    الجزائر >>> المدية
    العمر
    27
    ردود
    2,882
    بالنسبة للمفتي من ستر على مسلم ستر الله عليه يوم القيامة

    حلو تنظيم الشعله ده
    والله عالم فاضية ودماغها تعبانه
    يارب يلغوا الجهاز ده خالص
    باين عليك
    تعرف من صورتك عندك هيئة أمير جماعة
    ولكن اسم الشعلة هذا ماعجبني يا اخي لو جعلتوها
    كتيبة الاهوال او كتيبة الموت او كتيبة هههه

    وماشاء الله عندك يد في جهاز امن الدولة ياسلام انت خطيييييييييير
    يبدو انك رجل الظل وراء كل هذه المشاكل لا وائل غنيم ولا غيره

  12. #12
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة mmnoor معاينة الرد
    وأنا إسمي مش مكتوب ؟؟
    انا دلوقتى عرفت المستخبى ...

  13. #13
    امن الدوله تبين انه يتحكم بمصر كلها ! هو من يصدر قرارات منع السفر والرقابه الاعلاميه والمتابعه الجنائيه والابتزاز بمستندات لفساد بعض المسؤولين و اصدار قرارات للمباحث واقسام الشرطه والتحكم في صلاحية بيع الاراضي الزراعيه !
    Nader nabil
    My portfolio

  14. #14
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة medo3d معاينة الرد
    انا معايا وثيقه سرية من زمان محتفظ بيها
    كان مكتوب فيها تقرير لمباحث امن الدولة باسمى واسم مجموعه من زمايلى واننا عاملين تنظيم اسمه الشعله هههههههه واننا بنخطط لحاجات غريبه وكان امين شرطة تبع امن الدوله واخده يوصله بس واحد صاحبى وفى نفس الوقت صاحبه شاف الورقه معاه بالصدفه فى ضمن ورق اخر كتير وقاله ياعم دى ناس غلابه ومش عارف ايه وجاب منه الورقه
    الورقه معايا محتفظ بيها كل ما احب اضحك اتفرج عليها شوية ههههههههه

    حلو تنظيم الشعله ده
    والله عالم فاضية ودماغها تعبانه
    يارب يلغوا الجهاز ده خالص
    هههههههههههههههه خلاص يا بيه لما ترجع .. لازم تزور قبر الدولة .. وتقرأ الفاتحة...

  15. #15
    ياه الانحطاط المخابراتي العربي كله وليس المصري منحط لابعد الحدود

    يعني هم براقبو الناس وتعدد الزيجات طيب لما بدهم يستخدموه بطولو المستخبى وبجبرو يكون تابع لهم وجر على الحبل من هذا المثيل

    بعين الله والحمد لله انه كله عم ينكشف
    العلمانيه وجه للكفر وان لم يكفر اصحابها

  16. #16
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة Mbmt13390 معاينة الرد
    بالنسبة للمفتي من ستر على مسلم ستر الله عليه يوم القيامة


    باين عليك
    تعرف من صورتك عندك هيئة أمير جماعة
    ولكن اسم الشعلة هذا ماعجبني يا اخي لو جعلتوها
    كتيبة الاهوال او كتيبة الموت او كتيبة هههه

    وماشاء الله عندك يد في جهاز امن الدولة ياسلام انت خطيييييييييير
    يبدو انك رجل الظل وراء كل هذه المشاكل لا وائل غنيم ولا غيره

    تقصد صورة القط ؟؟ وانا مالى هو اللى امير الجماعه
    تنظيم الشعله نسبه لواحد صاحبى كان اسمه معانا اخر اسمه شعلان ههههههههههه

    والله الاخ اللى شاف الورق مش يد فى الامن ولا حاجه ده كان امام وخطيب بس صديق امين الشرطه ده صدفه بحته يعنى وانا كنت لسه مصلحله الكمبيوتر بتاعه هههههههه فعملها جميله هههههههههه

    وكفاية كده ماتفتحشى فى مواضيع ما وراء الثورة خلينا كده احسن

  17. #17
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة نور العمر معاينة الرد
    هههههههههههههههه خلاص يا بيه لما ترجع .. لازم تزور قبر الدولة .. وتقرأ الفاتحة...
    الحمد لله
    والدتى بلغتنى امس ان الناس عندنا دخلوا مبنى امن دولة شبين والجيش قبض على الظباط وتحفظوا على الاوراق
    اخيرا الملف بتاعى هيتلغى هههههههههه
    أخر تعديل بواسطة medo3d في 07 / 03 / 2011 الساعة 06:17 AM

  18. #18
    عضو متميز
    صور رمزية Ammar.kh
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    المنطقة
    فلسطيني في ارض الله
    ردود
    1,612
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة medo3d معاينة الرد
    الحمد لله
    والدتى بلعتنى امس ان الناس عندنا دخلوا مبنى امن دولة شبين والجيش قبض على الظباط وتحفظوا على الاوراق
    اخيرا الملف بتاعى هيتلغى هههههههههه
    لا ترتاح كثير
    ملفك بالحفظ و الصون
    عرض النفاق لعرض ام المؤمنين
    mp3
    ----------------------------------------
    ما هم بامة احمد
    mp3

  19. #19
    اخي نادر اطلب منك حذف تلك الوثائق والموضوع تشجعيا اولا وثانيا امتثالا لقرار مجلس الاعلي للقوات المسلحة بالحظر النشر لتلك الوثائق
    علما بأن باق الصحف علي النت كالمصري اليوم واليوم السابع قامت بتنفيذ القرار
    ولك جزيل الشكر
    عن جابر رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه و سلم قال : إن من أحبكم إلي و أقربكم مني مجلسا يوم القيامة أحاسنكم أخلاقا و إن أبغضكم إلي و أبعدكم مني يوم القيامة الثرثارون* المتشدقون* و المتفيهقون *
    (( الثرثارون : كثير الكلام تكلفا , المتشدق : المتطاول على الناس بكلامه و يتكلم يملئ فيه تفاصحا و تعظيما لكلامه , المتفيهق : الذي يملأ فمه بالكلام و يتوسع فيه و يغرب به تكبرا و ارتفاعا و إظهارا للفضيلة على غيره ))
    وقال اجدادنا الادب فضلوه عن العلم يعني جاهل مؤدب افضل من عالم غير مؤدب

  20. #20
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة Ammar.kh معاينة الرد
    لا ترتاح كثير
    ملفك بالحفظ و الصون
    ايه ياعم انت مع مين يالظبط ؟؟
    والله ولا بتفرق كله محصل بعضه
    الحمد لله

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل