موضوع: يأهل المااااااااااااااااااكس بجد مش قادر اتحمل اكتر من كده

ردود: 9 | زيارات: 1529
    Banned
    المنطقة
    Egypt-Alexandria
    ردود
    283

يأهل المااااااااااااااااااكس بجد مش قادر اتحمل اكتر من كده

ياهل الماكس الكرام حاولت اقنع نفسي بكافة الطرق اني اشتغل maxبس لكن مش قااااااااادر استغني عن mayaوفي نفس الوقت مش قادر استغني عن maxهاشتغلهم هم الاثنين بس الماكس ليه وظائف والمايا ليه وظائف وشكرااااااااااا
    max+maya=maxaya

عضو متميز
    ردود
    1,678
    انت هتفضل كدا طول اليله تسأل و مش هتشتغل حاجه .. جرب أشتغل و بص على دروس و ربنا هيسهل هالك ..

Banned
    المنطقة
    Egypt-Alexandria
    ردود
    283
    اخواني انا هاشتغل ماكس ومايا

عضو متميز
    صور رمزية ::ابو عادل::
    المنطقة
    اي مكان فية كومبيوتر
    ردود
    3,778
    هههههههههههههههههههههه

يعم حيرتنا معاك

عوزيين نعرف انتا من الاعداء ولا من الاصدقاء
    اّخر اعمالى
    مطعم بالماكس
    كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
    غرفتى بالماكس

شوف أخي أنا كنت مثلك دخلت السينما فور دي ثم المايا ثم الماكس ثم البلندر وظليت على هالحال حوالي سنتين ! وبعدها قررت إني أخد أي شئ فيهم وأحترفه . ( تخيل لو كنت إخترت مباشرة دون تردد واستفدت من هالوقت ؟ أظن مستواي كان بصير أحسن ) الأن أنا أعمل وماني متفرغ للماكس عذاب حتى أقدر أجلس ولو نصف شاعة بدون ما حدا يقاطعني أو يجيني عمل يعطلني ها شو رأيك ؟ نصيحتي خد الماكس وخلص حالك واحترف وكون بطل العالم في الماكس أو خد مايا وكن بطل العالم في المايا أو خذ الإثنين وكن بطل العالم في التشتيت و الخربطة بين الأوامر و الوظائف في الإتنين ... أنت اللي بتقدر تقرر مصيرك لحالك

Banned
    المنطقة
    Egypt-Alexandria
    ردود
    283
    اخي ان شاء الله هتتاكدو اني اقدر علي الماكس والمايا لما انشر تصميماتي علي المنابر الشهير من ماكس ومايا هبدا بماكس واشرب البرنامج ثم مايا نفس الكلام واستعنت بالله ماتقلقش يابوعادل انا مش من الاعداء برغم حبي الشديد لماكس ولكن برضو احب مايا واحيه هههههههههههه

عضو
    صور رمزية LordAhmed
    المنطقة
    مصر
    ردود
    50
    خد max ‎ و اتكل علي الله يا عم مايا ايه و بتاع إيه
    من البخيل الذي لم يصلي علي النبي (عليه الصلاة والسلام)
    قال تعالي : إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا(56). الأحزاب.

Banned
    المنطقة
    Egypt-Alexandria
    ردود
    283
    لاااااااااااااا ياعم Lord Ahmedالماكس طبعاااااا عملااااااق بس المايا برضو ملهوش حل البرنامجين جباااااااااااارين في مجال الثري دي

عضو
    المنطقة
    مصر اام الدنيا
    ردود
    79
    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    بص يا سيدي انا من اكتر الناس اللي قعدت تقول اتعلم الماكس و لا المايا و فضلت مشتت نفسي ............
    كانت النتيجه ايه ؟؟؟؟ اني لحد الوقت لا اتعلمت لا الماكس ولا المايا و مليش اعمال افتخر بيها ......بس ف الاخر قررت اكون ماكس...و دا علشان انا عاوز كدا و قررت اكون كدا ومش لعيب ف المايا او لميزه ف الماكس ....من الاخر الماكس زي المايا اللي هيفرق معاك في اي برنامج من البرامج دي الطريقه اللي هتعملها يعني مثلا هتعمل حاجه ف المايا بأيدك اللمين هتقدر تعمله بالماكس بأيدك الشمال ....سيبني اقولك على مثل دلوقتي انت عندك عربيتين واحد بيعرف يسوق و التاني لسه متعلم و هدفك انك توصل لخط النهايه ...اللي بيعرف يسوق طبعا هو اللي هيكسب ....افرض دلوقت الاتنين بيعروفو يسوقو هيبقى في تنافس ف مين اللي هيكسب....... اهو نفس النظام بين الماكس و المايا ....اولا و اخيرا انت اللي تقدر تخلي الماكس احسن من المايا او المايا احسن من الماكس و شغلك هو اللي يحكم ...و السلام ختام

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل