Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يأهل المااااااااااااااااااكس بجد مش قادر اتحمل اكتر من كده

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• يأهل المااااااااااااااااااكس بجد مش قادر اتحمل اكتر من كده

ياهل الماكس الكرام حاولت اقنع نفسي بكافة الطرق اني اشتغل maxبس لكن مش قااااااااادر استغني عن mayaوفي نفس الوقت مش قادر استغني عن maxهاشتغلهم هم الاثنين بس الماكس ليه وظائف والمايا ليه وظائف وشكرااااااااااا
    max+maya=maxaya

انت هتفضل كدا طول اليله تسأل و مش هتشتغل حاجه .. جرب أشتغل و بص على دروس و ربنا هيسهل هالك ..

اخواني انا هاشتغل ماكس ومايا

هههههههههههههههههههههه

يعم حيرتنا معاك

عوزيين نعرف انتا من الاعداء ولا من الاصدقاء
        اّخر اعمالى
        مطعم بالماكس
        كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
        غرفتى بالماكس

شوف أخي أنا كنت مثلك دخلت السينما فور دي ثم المايا ثم الماكس ثم البلندر وظليت على هالحال حوالي سنتين ! وبعدها قررت إني أخد أي شئ فيهم وأحترفه . ( تخيل لو كنت إخترت مباشرة دون تردد واستفدت من هالوقت ؟ أظن مستواي كان بصير أحسن ) الأن أنا أعمل وماني متفرغ للماكس عذاب حتى أقدر أجلس ولو نصف شاعة بدون ما حدا يقاطعني أو يجيني عمل يعطلني ها شو رأيك ؟ نصيحتي خد الماكس وخلص حالك واحترف وكون بطل العالم في الماكس أو خد مايا وكن بطل العالم في المايا أو خذ الإثنين وكن بطل العالم في التشتيت و الخربطة بين الأوامر و الوظائف في الإتنين ... أنت اللي بتقدر تقرر مصيرك لحالك

اخي ان شاء الله هتتاكدو اني اقدر علي الماكس والمايا لما انشر تصميماتي علي المنابر الشهير من ماكس ومايا هبدا بماكس واشرب البرنامج ثم مايا نفس الكلام واستعنت بالله ماتقلقش يابوعادل انا مش من الاعداء برغم حبي الشديد لماكس ولكن برضو احب مايا واحيه هههههههههههه

خد max ‎ و اتكل علي الله يا عم مايا ايه و بتاع إيه
              من البخيل الذي لم يصلي علي النبي (عليه الصلاة والسلام)
              قال تعالي : إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا(56). الأحزاب.

لاااااااااااااا ياعم Lord Ahmedالماكس طبعاااااا عملااااااق بس المايا برضو ملهوش حل البرنامجين جباااااااااااارين في مجال الثري دي

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
                  بص يا سيدي انا من اكتر الناس اللي قعدت تقول اتعلم الماكس و لا المايا و فضلت مشتت نفسي ............
                  كانت النتيجه ايه ؟؟؟؟ اني لحد الوقت لا اتعلمت لا الماكس ولا المايا و مليش اعمال افتخر بيها ......بس ف الاخر قررت اكون ماكس...و دا علشان انا عاوز كدا و قررت اكون كدا ومش لعيب ف المايا او لميزه ف الماكس ....من الاخر الماكس زي المايا اللي هيفرق معاك في اي برنامج من البرامج دي الطريقه اللي هتعملها يعني مثلا هتعمل حاجه ف المايا بأيدك اللمين هتقدر تعمله بالماكس بأيدك الشمال ....سيبني اقولك على مثل دلوقتي انت عندك عربيتين واحد بيعرف يسوق و التاني لسه متعلم و هدفك انك توصل لخط النهايه ...اللي بيعرف يسوق طبعا هو اللي هيكسب ....افرض دلوقت الاتنين بيعروفو يسوقو هيبقى في تنافس ف مين اللي هيكسب....... اهو نفس النظام بين الماكس و المايا ....اولا و اخيرا انت اللي تقدر تخلي الماكس احسن من المايا او المايا احسن من الماكس و شغلك هو اللي يحكم ...و السلام ختام
                  اللهم صلي وسلم و بارك على اشرف الخلق سيدنا محمد عليه افضل الصلاه و السلام ..
                  سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اكبر ولا حول ولا قوه الا بالله
                  رضيت بالله ربنا و بالاسلام دينا وبمحمد صلى الله عليه و سلم نبيا ورسولا
                  وَقَالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي هَدَانَا لِهَذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ

يعمل...
                  X