موضوع: عمرو أديب والنفاق 4 تولع الديمقراطية لو جت بالأخوان

ردود: 13 | زيارات: 1369
  1. #1
    عضو متميز
    صور رمزية tarek3d
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    المنطقة
    مصر
    العمر
    21
    ردود
    1,087

    عمرو أديب والنفاق 4 تولع الديمقراطية لو جت بالأخوان

    السلام عليكم
    شوفوا المنافق ده


  2. #2
    رياض باوزير
    صور رمزية Riyad_3d
    تاريخ التسجيل
    May 2008
    ردود
    4,268
    1 - لم اشاهد الحلقة كاملة حتى احكم على موقفه
    2- المذيعة اسلوبها سيء جدا وماتعرف تتناقش حتى مع مقابلة سابقة لاحمد فؤاد نجم !

  3. #3
    شاهدت مقطع على اليوتيوب يفضح هذا المنافق من خلال كلام مصور سابق اي بزمن حسني وبكلام اخر بعد الثوره
    العلمانيه وجه للكفر وان لم يكفر اصحابها

  4. #4
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    ...... يــــــــــــــــع ...

    المنتدى كده هيتلوث....

  5. #5
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة Riyad_3d معاينة الرد
    1 - لم اشاهد الحلقة كاملة حتى احكم على موقفه
    2- المذيعة اسلوبها سيء جدا وماتعرف تتناقش حتى مع مقابلة سابقة لاحمد فؤاد نجم !

  6. #6
    Registered User
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المنطقة
    مصر
    العمر
    30
    ردود
    7,129
    يوجد كثير ممن يعيب علي عمرو أديب.. و نسى أنه يردد

    " تولع الديموقراطية فى البحرين لو هتمكن الشيعة من أغلبية "

  7. #7
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة إبن يس معاينة الرد
    يوجد كثير ممن يعيب علي عمرو أديب.. و نسى أنه يردد

    " تولع الديموقراطية فى البحرين لو هتمكن الشيعة من أغلبية "
    يابنى أهدى شوية... على رأى المثل.. " إيش جاب لجاب "

  8. #8
    Registered User
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المنطقة
    مصر
    العمر
    30
    ردود
    7,129
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة نور العمر معاينة الرد
    يابنى أهدى شوية... على رأى المثل.. " إيش جاب لجاب "
    لا فرق .. كلهم بشر

  9. #9
    Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    العمر
    34
    ردود
    4,720
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة إبن يس معاينة الرد
    يوجد كثير ممن يعيب علي عمرو أديب.. و نسى أنه يردد

    " تولع الديموقراطية فى البحرين لو هتمكن الشيعة من أغلبية "
    اشبع بيهم ..

  10. #10
    عضو متميز
    صور رمزية DreamPaint
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المنطقة
    أرض الكنانة .. وأم البلاد
    العمر
    25
    ردود
    2,804
    ابن يس رغم احترامي لك .. كن أعتقد أن عقلك تلوث فعلا ..
    وا أسفاه ..
    لا إله إلا الله محمد رسول الله

    DreamPaint Flickr
    MY DeviantArt
    TUNISIA ---->████████████████ : 100% done

    EGYPT ------>████████████████ : 100% done

    LIBYA ------->██████████░░░░░░ : in progress

    ALGERIA ---->████░░░░░░░░░░░░ : in progress

    YEMEN ------>██████░░░░░░░░░░ : in progress


    PALESTINE ->░░░░░░░░░░░░░░░░ : The Next Project




  11. #11
    Registered User
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المنطقة
    مصر
    العمر
    30
    ردود
    7,129
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة medo3d معاينة الرد
    اشبع بيهم ..
    ههههههههههه

    ماحدش عارف يرد :dD

  12. #12
    عضو نشيط
    صور رمزية kikomanio
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    المنطقة
    مصر - الإسكندرية
    ردود
    491
    يا جدعان تولع الديموقراطية فى أى وقت و مكان
    دا نظام وضعى أصلاً مش نظام إلهى
    و عمرو اديب معروف انه بيحلو كدة من زمان دا مش جديد
    قال رسول الله (صلى الله عليه و سلم) "من كان يؤمن بالله و اليوم الآخر فليقل خيراً أو ليصمت"

    أنا لست من خلط المزاح بجده .:. فالجد جد والمزاح مزاح


    إذا صح منك الود فالكل هين .:. و كل الذى فوق التراب تراب

    Stop aspiring, start doing




  13. #13
    خبير إقتصادى
    صور رمزية نور العمر
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    Egypt, zagazig
    العمر
    28
    ردود
    2,867
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة إبن يس معاينة الرد
    ههههههههههه

    ماحدش عارف يرد :dD
    ما هذا الغباء العلمانى المتخلف ؟؟
    ما الغباء الشيعى المتخلف ؟

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل