Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مساعده: عضوه جديده مبتدئه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مساعده: عضوه جديده مبتدئه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا اسمي هيام.. من مصر ام الدنيا ..عضو جديد معاكو في الجروب
    وكنت عايزه مساعدتكم
    لاني حاسه اني تايه شويه
    اولا : انا خريجة كلية سياحه وفنادق..قسم ارشاد سياحي
    وفي الحيقه كان طموحي واحلامي اني ادخل كلية فنون جميله..لكن للاسف..اتهدت طموحاتي في يوم وليله..عندما ظلمت واعطوني غير لائق في اختبار القدرات ( اختبار من خلاله فقط استطيع دخول كلية فنون جميله )
    ليس حلمي ان ادخل فنون جميله والسلام..ولكن لكي اتعلم اكثر واكثر..فانا من صغري عاشقه للرسوم المتحركه..واحب مشاهدة الكرتون وسبيس تون ( قناة شباب المستقبل )

ثانيا:وهو الاهم..تخرجت من كلية سياحه وفنادق منذ 10 شهور ومازال حلمي يراودني..الا وهو انني اريد التعلم اكثر عن هذا المجال(الرسوم المتحركه )
    حاليا..لقد رفضت العمل في السياحه..لاني اريد العمل في ما احبه (الرسوم)..ولكني مازلت مبتدئه..لذلك اريد مساعدتكم>>>>>من اين ابدأ؟

واحب ان اعرض لكم بعض من رسوماتي..علها تساعدكم في اجابة سؤالى...فاسمحو لي...
    الملفات المرفقة

مرحبا بيكي معانا في المنابر >> وانتي عايزه تتعلمي ايه بالظبط عشان الاعضاء يقدروا يسعدوكي حددي اكتر عشان يقدروا يساعدوكي صح..
    لان مجال الانمي او الرسوم المتجركه مجال وااااااااسع جدا .. يعني في ناس بتعمل الشخصيات بتعملها حاجه اسمها مودلينج وبعد كده بتحطلها خامات وبعد كده بتعملها ريجينج عشان تجهزها للحركه ..الخ ومن امثله البرامج دي ثري دي مكس - مايا - سينما فور دي .. الكلام اللي فات ده عن الرسوم ثلاثيه الابعاد ..وفي مجال برضه لعمل الرسوم ثنائيه الابعاد وده بنستخدمله برامج زي توون بووم ستوديو .. نصحتي ليكي انك تتصفحي المنتدى عشان تعرفي حاجات كتير عن البرامج والمجالات الجرافيك خدي فكره عامه وحددي هدفك انتي عايزه تتعلمي ايه وبالتوفيق ونتظري باقي ردود الاعضاء
    لا تجعل الله اهون الناظربن اليك
    mohamed ghareab
    طهروا مسامعكم بالضغط هنا

انتى جاية قسم الانميشن عشان تسئلى عموما ولا بتسئلى فى الانميشن

عشان زى ما قال الاخ محمد ده مجال واسع جدا ومليان تخصصات

لو بتتكلمى عن الانميشن اوك

اما لو عموما فلفى شوية فى المنتدى وشوفى انتى شايفة نفسك فى ايه عشان نقدر نفيدك

بالتوفيق

يعمل...
      X