Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

دخلت كورس مايا وحاسس اني مش مستوعب اوي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

السلام عليكم انا فعلاً سمعت عن فيوشن من موقع اوتو ديسك وحاسس انهم جامدين رغم اني غير مقتنع بفكرة الكورسات لاني دفعت 5 الاف جنيه في كورس لكن يعني محققتش منه اللي انا عايزه بصوا يا اخونا الحكاية كلها بتعتمد علي الاصرار والوقت وانا لو دخلت كورس هدخل فقط عشان الاقي حد يقعدني ساعتين علي المايا يومين في الاسبوع لكن بالنسبة للتقنيات متهيالي جنومون وديجيتال توتريالز واوتو ديسك والحجم المهول من دروس المايا بقي من الممكن تحقق التقنيات اللي انتا عايز تتعلمها عامة انا فعلاً اتصلت ب فيوشن بس كان نفسي اقابل أ / محمد راغب عشان يشوف انا وصلت لفين ويقولي ابدأ منين معاه وهل فيه امل احقق الحلم المستحيل اللي نفسي من عشر سنين واكتر اني احققه واشتغل في مجال الثري دي

المشاركة الأصلية بواسطة 3d_mind مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم انا فعلاً سمعت عن فيوشن من موقع اوتو ديسك وحاسس انهم جامدين
      هو فيوجن معتمد من اوتوديسك وممكن الواحد ياخد شهاده زي المركز الثقافي الروسي
      لا تجعل الله اهون الناظربن اليك
      mohamed ghareab
      طهروا مسامعكم بالضغط هنا

ادخل علي الرابط ده للاسف مفيش غير مكانين للتدريب بس هما اللي معتمدين من اوتو ديسك
        http://international.autodesk.com/ad...try=10151&zip=

المشاركة الأصلية بواسطة 3d_mind مشاهدة المشاركة
          السلام عليكم انا فعلاً سمعت عن فيوشن من موقع اوتو ديسك وحاسس انهم جامدين رغم اني غير مقتنع بفكرة الكورسات لاني دفعت 5 الاف جنيه في كورس لكن يعني محققتش منه اللي انا عايزه بصوا يا اخونا الحكاية كلها بتعتمد علي الاصرار والوقت وانا لو دخلت كورس هدخل فقط عشان الاقي حد يقعدني ساعتين علي المايا يومين في الاسبوع لكن بالنسبة للتقنيات متهيالي جنومون وديجيتال توتريالز واوتو ديسك والحجم المهول من دروس المايا بقي من الممكن تحقق التقنيات اللي انتا عايز تتعلمها عامة انا فعلاً اتصلت ب فيوشن بس كان نفسي اقابل أ / محمد راغب عشان يشوف انا وصلت لفين ويقولي ابدأ منين معاه وهل فيه امل احقق الحلم المستحيل اللي نفسي من عشر سنين واكتر اني احققه واشتغل في مجال الثري دي
          انا تحت امرك في اي وقت سواء كنت تريد البدء في كورس...أو لمجرد اني ادردش معاك في بعض النصائح المتواضعه لبلوره اتجاهك الذي ترغب فيه
          مدخلك الي مايا موضوعي القديم
          The Power Of Maya موضوعي الجديد

Mohamed Ragheb محمد راغب

المشاركة الأصلية بواسطة mohamed gh مشاهدة المشاركة
            هو فيوجن معتمد من اوتوديسك وممكن الواحد ياخد شهاده زي المركز الثقافي الروسي
            فيوجن معتمد من اوتوديسك....والانستراكتور اللي هناك اللي هو العبد لله معتمد من اوتوديسك
            ومع احترامي للمركز الثقافي الروسي....ومع احترامي اصلا لفكره الاعتماد من اوتوديسك من عدمها
            يجب عليك مشاهده نماذج من اعمال الطلبه لتحكم بنفسك
            في جميع الاحوال لا يوجد كورس في العالم سيعطيك كل شئ
            يجب عليك الاعتماد علي نفسك في كثير من الامور...الكورس سيمهد لك الكثير ويوجهك في كثير
            ولكن ما سيجعلك محترف هو مجهودك في الاساس
            وفقك الله للخير
            مدخلك الي مايا موضوعي القديم
            The Power Of Maya موضوعي الجديد

Mohamed Ragheb محمد راغب

يعمل...
            X