Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انا مش محتاج اكتر من انى اتحرك بالكاميرا فى الوكيشن

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انا مش محتاج اكتر من انى اتحرك بالكاميرا فى الوكيشن

ارجو المساعده انا محتاج انى احرك الكاميرا فى المشهد فى اللعبه من غير اى شخصبات او اشياء معقده مجرد بس تفقد للمكان فهل من مساعده باى برنامج سهل ويكون بياخد من المايا ؟ شكرا لكم جميعا

أخوي بدالك تستعمل المايا فهو يسمح لك بهذا الشيء ولا يحتاج برنامج أخرى ولا محرك العاب
    فقط تعلم الأنيميشن وطبقه على الكاميرا التي في المشهد وكان ودي أشرحلك بشيء بسيط لكن أنا أعرف هذه الحركة في البليندر وليس في المايا

لكن إذا كنت تقصد ليس مشهد فيديو يدور في الموديلنج تبعك أي تقصد يتحم مثلاً الزبون في التجول في المشهد فهذه الحركة موجودة في الماكس ولاكن غير دقيقيه وموجوده في محركات الألعاب أو أستخدام البرمجة في هذا المجال

شكرا لاهتمام حضرتك انا فعلا محتاج ان الزبون هو اللى يتجول بنفسه فى المكان لتفقده وفى نفس الوقت مش عايز حاجه معقده فى البرمجه

يمكنك بالماكس تنفيذها

برنامج مناسب فريتولز ......
          الثورة الاسلامية الكبرى لاعادة الخلافة الراشدة
          بسم الله الرحمان الرحيم... انما النصر صبر ساعة فلا هوان ولا ستكان حت يعود الضلم تحت الاقدام ويعاقب الخونة وانجاس وترفع الرايات سود و لترتاع يهود لقرب الوعود فالتكن هته الثورة يا اهل مصر و سورية ويا اخواني في العالم اجمع ثورة غضب ثورة غضب خالصة لوجه الله فالتكن بداية النهاية ليعلم اليهود ان الامة اصبحت على فجر النصر وليكن اول بشارات النصر الانتقام من الخونة هم من بني جلدتنا وما هم منا...
          امة واحدة راية واحد حرب واحدة

يعمل...
          X