موضوع: انا مش محتاج اكتر من انى اتحرك بالكاميرا فى الوكيشن

ردود: 5 | زيارات: 614

انا مش محتاج اكتر من انى اتحرك بالكاميرا فى الوكيشن

ارجو المساعده انا محتاج انى احرك الكاميرا فى المشهد فى اللعبه من غير اى شخصبات او اشياء معقده مجرد بس تفقد للمكان فهل من مساعده باى برنامج سهل ويكون بياخد من المايا ؟ شكرا لكم جميعا

عضو نشيط
    صور رمزية كيف تتعلم
    المنطقة
    السعودية
    ردود
    825
    أخوي بدالك تستعمل المايا فهو يسمح لك بهذا الشيء ولا يحتاج برنامج أخرى ولا محرك العاب
    فقط تعلم الأنيميشن وطبقه على الكاميرا التي في المشهد وكان ودي أشرحلك بشيء بسيط لكن أنا أعرف هذه الحركة في البليندر وليس في المايا

لكن إذا كنت تقصد ليس مشهد فيديو يدور في الموديلنج تبعك أي تقصد يتحم مثلاً الزبون في التجول في المشهد فهذه الحركة موجودة في الماكس ولاكن غير دقيقيه وموجوده في محركات الألعاب أو أستخدام البرمجة في هذا المجال

شكرا لاهتمام حضرتك انا فعلا محتاج ان الزبون هو اللى يتجول بنفسه فى المكان لتفقده وفى نفس الوقت مش عايز حاجه معقده فى البرمجه

عضو نشيط
    صور رمزية كيف تتعلم
    المنطقة
    السعودية
    ردود
    825
    يمكنك بالماكس تنفيذها

عضو متميز
    صور رمزية naoufal
    المنطقة
    دولة الخلافة
    ردود
    1,141
    برنامج مناسب فريتولز ......
    الثورة الاسلامية الكبرى لاعادة الخلافة الراشدة
    بسم الله الرحمان الرحيم... انما النصر صبر ساعة فلا هوان ولا ستكان حت يعود الضلم تحت الاقدام ويعاقب الخونة وانجاس وترفع الرايات سود و لترتاع يهود لقرب الوعود فالتكن هته الثورة يا اهل مصر و سورية ويا اخواني في العالم اجمع ثورة غضب ثورة غضب خالصة لوجه الله فالتكن بداية النهاية ليعلم اليهود ان الامة اصبحت على فجر النصر وليكن اول بشارات النصر الانتقام من الخونة هم من بني جلدتنا وما هم منا...
    امة واحدة راية واحد حرب واحدة

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل