Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كيف الماكس يقرا ملف صينى ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كيف الماكس يقرا ملف صينى ؟

فى مواقع كتير صينى بتنزل مودلات ماكس بس الملفات الخاصه بالخامات متسميه بالصينى بس الماكس مش بيقراها ...اعمل ايه عشان اخليه يقرا الملف الصينى بدون عمل اعادة تسميه لانه هياخد وقت كبير

هو كان بقرأ عادي الصور لكن اي فولدر داخلي باسم صيني كنت لازم اغير اسمه واعمله لينك تاني

جرب تضيف اللغة الصينية كلغة تالته يمكن تنفع.

شكرا ياهشام بس للاسف ضفت اللغه الصينى فى ويندوز 7 بس برضه مش بيقرا الصور سواء مكتوبه بالصينى او فى فولدر مكتوب بالصينى
      الماكس نفسه هو اللى مش فاهم اللغه وبيقرا ها على انها علامات استفهام ؟؟؟؟؟؟؟؟

نزل الماكس الصيني ..
        سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

مهو احتمال ميكونش صيني ... يعني ممكن يطلع ياباني مثلا مهو كله شبه بعضه

بص انسخ الكلمة واكتبها على جوجل ترنسليت وهو فيه نظام بيعرف اللغة لوحده وبعد ما تعرف اللغة دي ايه نزل اللغة بتاعتها في الويندوز
          ولو منفعش مووضع تنزيل اللغة انا كنت بالشبه كده بحاول اغير اسماء الفيلات واعملها لينك تاني جوة الماكس.

نزل الماكس الصيني ..
          ممكن برده

عملت كده بالفعل وطلع اللغه اكتشفها صينى بس فى ويندوز 7 مش مضطر اعمل دونلود للغه ده هيا موجوده بالفعل مجرد اختارها ودوس apply
            هتلقاها اضافت حتى انا ممكن اكتب صينى 榮馳勞標馳爆

يعمل...
            X