موضوع: سؤال للمايوين بخصوص scuraface

ردود: 8 | زيارات: 445

Arrow سؤال للمايوين بخصوص scuraface

هي مش المفروض الاداه اللي بنعم بيها المودلينج هي اداه Sucrafaceولا كده انا فاهم غلط

بس ااريد فهم المعني

Quality Manager
    صور رمزية medo3d
    المنطقة
    بلاد الاسلام
    ردود
    4,721
    صور في المعرض
    14
    لا فاهم غلط

طيب ممكن التوضيح

في رقم 3 من الكيبورد تقدر تعمل بيه smooth بس لو ضغطت 1 يرجع اللشكل عادي من غيرsmooth او ممكن تعملsmooth من قائمة mesh وتختار smooth

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة DORA معاينة الرد
    في رقم 3 من الكيبورد تقدر تعمل بيه smooth بس لو ضغطت 1 يرجع اللشكل عادي من غيرsmooth او ممكن تعملsmooth من قائمة mesh وتختار smooth
    مشكوره يأخت دره والله الواحد سعيد ان دره اول فتاه تدخل في مجال ثري دي بجد نورتي المنابر كلها وان شاء الله تكون في اعمل بينا جميعااا ان شاء الله انا مايويه برضو

^__________^ ومين قالك ان مفيش هنا بنات بتعرف المايا في بس مش كتير ومتفوقين عن غيرهم كمان

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة DORA معاينة الرد
    ^__________^ ومين قالك ان مفيش هنا بنات بتعرف المايا في بس مش كتير ومتفوقين عن غيرهم كمان
    الصراحه يادره انا اللي اعرفهم شباب زي ابومايا وابوعادل دول استاذتي يعني وممكن يكون في بنات اخري بس انا عرفت منك بس انت منورة بس ليه كفتاه دخلتي مجال الثري دي وحبيتي المايا بازات انا قعد بتاع سنه محتار اشتغل ايه اشتغلت ماكس شوية والسينما شوية والبليندر شوية والحمد لله بفضل الله توجهت للمايا برنامج ليس له مثيل ونورتي قسم المايا

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل