Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال للمايوين بخصوص scuraface

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال للمايوين بخصوص scuraface

هي مش المفروض الاداه اللي بنعم بيها المودلينج هي اداه Sucrafaceولا كده انا فاهم غلط

بس ااريد فهم المعني

لا فاهم غلط

طيب ممكن التوضيح

في رقم 3 من الكيبورد تقدر تعمل بيه smooth بس لو ضغطت 1 يرجع اللشكل عادي من غيرsmooth او ممكن تعملsmooth من قائمة mesh وتختار smooth

"إخلعْ نعليَّكَ قبل أنْ تدوس ترابَها....؛ فترابُ مصر من رفاتِ رجالـِها"

المشاركة الأصلية بواسطة DORA مشاهدة المشاركة
            في رقم 3 من الكيبورد تقدر تعمل بيه smooth بس لو ضغطت 1 يرجع اللشكل عادي من غيرsmooth او ممكن تعملsmooth من قائمة mesh وتختار smooth
            مشكوره يأخت دره والله الواحد سعيد ان دره اول فتاه تدخل في مجال ثري دي بجد نورتي المنابر كلها وان شاء الله تكون في اعمل بينا جميعااا ان شاء الله انا مايويه برضو

^__________^ ومين قالك ان مفيش هنا بنات بتعرف المايا في بس مش كتير ومتفوقين عن غيرهم كمان

"إخلعْ نعليَّكَ قبل أنْ تدوس ترابَها....؛ فترابُ مصر من رفاتِ رجالـِها"

المشاركة الأصلية بواسطة DORA مشاهدة المشاركة
                ^__________^ ومين قالك ان مفيش هنا بنات بتعرف المايا في بس مش كتير ومتفوقين عن غيرهم كمان
                الصراحه يادره انا اللي اعرفهم شباب زي ابومايا وابوعادل دول استاذتي يعني وممكن يكون في بنات اخري بس انا عرفت منك بس انت منورة بس ليه كفتاه دخلتي مجال الثري دي وحبيتي المايا بازات انا قعد بتاع سنه محتار اشتغل ايه اشتغلت ماكس شوية والسينما شوية والبليندر شوية والحمد لله بفضل الله توجهت للمايا برنامج ليس له مثيل ونورتي قسم المايا

يعمل...
                X