Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

معلش ياجامعه لحد ماشتري جهاز بس امكنياته جامده شويه بالله عليكم مساعده للعبد لله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• معلش ياجامعه لحد ماشتري جهاز بس امكنياته جامده شويه بالله عليكم مساعده للعبد لله

اريد اصدار ماكس يكون قريب من الاصدار 2012 لحد ماجيب جهاز قوي شويه
    لان جهازي الان هو
    intelCeleronD 3.6/512/533
    512MB RAM
    GIGABYTE-G31M-ES2L VGA IN INTEL 256
    الامكانيات اللي هاجيبها ان شاء الله جمعت جزء منها الحمد لله هتكون
    GIGABYTE EP43T-UD3L
    intelCore2DUO E7500 2.93/3/1066
    2X2=4GB DDR3 1333
    Power Color ATI HD5670 1GB GDDR5
    SAMSUNG LCD 19
    COLLERMASTER 500WATT
    HDD 320GB WD BLUE
    مع جهاز لاب توب ان شاء الله كده انزل ماكس 2012 ومايا 2012 وانا مستريح ان شاء الله بس دلوقتي عايز اصدار ماكس يكون خفيف وقريب من 2012 مؤقتاااااااااااا حتي اشتغل شويه لحد ماربنا يكرمني واجيب الحاجات دي

سؤال تاني ياجماعه معلش انا مثلا نزلت ماكس 2012 ومايا 2012 ونزل اصدارات 2013 كل بقا مهيزنل اصدار افضل انزله ولا مش هيفرق تعديلات كتير مع مراعاه اني بيطلع عشان انزل الاصدارات نزلت مثلا اصدار 2015 مثلا وانا لسه بشتغل علي 2012 كده ابقا انا قديم ولاعادي والبرامج هتشتغل معايا بكل الي انا عايزه وشكراااااااااااااااااا

نصحيه لك اخي بيبو من ناحية الامكانيات اللي عايز تشتريه
      بنسبه كارت الشاشه ,,,Power Color ATI HD5670 1GB GDDR5
      الكارت ده طبعا قوي بس المشكله اللي هتوجهك اني ماكس 2012 في تنقيه i_ray وهوعباره رندر مثل mental ray -- vray
      دا بقي مش بيدعم غير كارت الشاشه نفيديا وانصحك انك تبعد عن ati نفيديا اقوي بكتير بس مشكلته انه غالي وحاول تجيب سرعه الهرتز عالي لان 2012 ماكس تحتاج الي كارت شاشه قوي وكمان لازم تعالي الرامات الي 4 جيجا .........................
      Designer Graphic
      My Design Exterior _Interior --Mobile : 01006748045

اخي مانا الرامات 4 جيجا والكارت جيبته خلاااااص بس كارت 5670قوي جدااااا انا جربته علي Medal Of Honor 2010وعلي لعبهCrysis 2وعلي اقوي العاب والاعدادت علي فيري هاااااااااي وبسم الله ماشاء الله العاب سريعه وقويه جداااااااااااا ومفيش اي مشكله وراماتي 4 جيجا وومن اعليها وهاجيب لاب توب كمان ان شاء الله عشان هاشتغل ماكس ومايا وبعض البرامج المساعده

اخي انا نزلت الماكس 2012 عشان اشتغل بيه مع مايا وهزعل اوي لويئستوني منه وهحذفه بس انا عايزه عشان اعمل بيه مشاريع مع المايا في الديسك توب المنزلي واللاب توب المنزلي سواء مشاريع عمل او اعمال خاصه

نزل 2011 هيشتغل عندك بس الريندر هيبقى بطىء شويه

يعمل...
          X