موضوع: طلب تقييم

ردود: 6 | زيارات: 627
  1. #1

    طلب تقييم

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة



    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  finish it copy.jpg ، عدد المشاهدات: 29 ، الحجم :  38.9 كيلو بايت



    انا بقالى فترة بدرس برامج الجرافيك وكان هدفى من دراستها هو العمل فى صناعة الكارتون للأطفال والحمد لله خلصت بعض البرامج
    photoshop
    illustrator
    3D studio Max
    Z brush
    بس المشكلة دلوقتى انى عايز أشتغل فى المجال والمهم انى بترفض فى كل interview ومش عارف أية السبب عشان كدة عايز من الافاضل ألى شغلين فى المجال دة او حتى فى الدعاية والاعلان يقيم أعمالى ويقولى أية ألى بيطلبة صاحب العمل ويريد أن يجدة موجود فى المصمم..شكرا


    http://img21.imageshack.us/img21/8140/71537061.jpg
    http://img5.imageshack.us/img5/5664/circuitcopy.jpg
    http://img155.imageshack.us/img155/6...rbocarcopy.jpg
    http://img809.imageshack.us/img809/4426/finicopy.jpg
    http://img819.imageshack.us/img819/3...cover2copy.jpg
    http://img98.imageshack.us/img98/1975/grass3copy.jpg
    http://img8.imageshack.us/img8/3037/librarycopy.jpg
    http://img3.imageshack.us/img3/2161/nonoisecopy.jpg

    وبالنسبة للأنيميشن









    طبعا فى حجات مش طالعة كما يجب عشان انا شغال بمعالج phenom x3


  2. #2

    طلب تقييم

    أية يا جماعة مفيش حد ممكن يفيدنى فى الموضوع دة ولا أية

  3. #3
    44 زائر وانا بس ألى برد على نفسى على العموم ألف شكرا يا جماعة...
    بس على فكرة لو كان شغلى وحش وميعجبش حد يا ريت بردو تقولوا عشان أبقى عارف

  4. #4
    و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
    بالنسبة لي أرى أن لديك ذوق و عملك جميل ..
    الله يوفقك ، و مثل ما يقول المثل : كل تأخيرة فيها خيرة ^-^

  5. #5
    لا تيأس فان الله معك ومع الجميع وعمل جيد استمر والي الاحسن اذا تقدمت فانت الي الامام دوما واذا توقف تخلفت وضاع منك الطريق

  6. #6
    أشرقة الحب
    شكرا جدا جدا على ردك على الموضوع الى مفيش حد عايز يرد علية
    Mohamedel
    شكرا جدا وبجد أعطيتنى أمل من جديد ربنا يزيدك

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل