موضوع: الاعلان عن عمل دورات لتعليم الماكس فى القاهرة

ردود: 11 | زيارات: 1082
  1. #1
    عضو نشيط
    صور رمزية احمد مراد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2001
    المنطقة
    القاهرة
    العمر
    38
    ردود
    358

    الاعلان عن عمل دورات لتعليم الماكس فى القاهرة

    اعلان عن تنظيم دورات فى الماكس
    اذا كنت من سكان القاهرة وتريد أن تتعلم الماكس فرسلنى على الايميل التالى للأستعلام
    mourad3d@hotmail.com
    mourad3d@yahoo.com

    وزرونا فى موقعنا
    www.geocities.com/mourad3d
    موقع مراد التعليمى للتصميم ثلاثى الابعاد
    الاشتراك فى دورات تدريبية تؤهلك لأحتراف الماكس
    من خلال نظام صناع المبدعين (حمل ملف صناع المبدعين )
    www.m3dmax.com/category/course
    أول وأضخم كتاب للماكس الكترونى باللغة العربية
    www.m3dmax.com/388


  2. #2
    عضو نشيط
    صور رمزية احمد مراد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2001
    المنطقة
    القاهرة
    العمر
    38
    ردود
    358
    UP

  3. #3
    عضو نشيط
    صور رمزية احمد مراد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2001
    المنطقة
    القاهرة
    العمر
    38
    ردود
    358
    up

  4. #4
    عضو نشيط
    صور رمزية ateya
    تاريخ التسجيل
    Apr 2002
    المنطقة
    مصر
    العمر
    39
    ردود
    503
    والله يا اخ احمد عرض كويس جدا
    وانا ايضا من القاهرة يا اخي
    وياريت لو نتعرف

    اخوك مهندس الماكس
    ((لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين))

    شبكة طريق الجرافيك

  5. #5
    عضو نشيط
    صور رمزية احمد مراد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2001
    المنطقة
    القاهرة
    العمر
    38
    ردود
    358
    اهلا بيك يا أخى مهندس الماكس
    أتمنى فعلا لو نكون أصدقاء
    وانا قمت بإضافيه وصله فى موقعى للموقع بتاعى حتى لا تكون الحلقة مفرغه
    واتمنى انك ترى أخر ما توصلت ايه فى الماكس هو برنامج مراقب الماكس وهذه وصله بيه
    تفضل برنامجى الجديد أضغط على هذا الربط http://www.geocities.com/mourad3d/max.htm

    أخوك أحمد مراد

  6. #6
    عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Jun 2003
    المنطقة
    الدمام - السعودية
    العمر
    32
    ردود
    331
    السلام عليكم ,,

    بصراحه فكرة جيدة ...

    لكن ...

    أعمالك لا تؤهلك إنك تعطي دورة بالماكس...

    مع إحترامي...

    أقترح عليك إنك تصبر شويتن إلى أن تتقن أساسيات البرنامج على الأقل..

    على العموم ...
    ماسمعت المثل اللي يقول مو كل من ركب الخيل خيال....

    أتمنى لك التوفيق..

    قال صلى الله عليه وسلم: ((إن الله يحب العبد المؤمن المحترف))

  7. #7
    عضو نشيط
    صور رمزية احمد مراد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2001
    المنطقة
    القاهرة
    العمر
    38
    ردود
    358
    اظاهر انك ما بتشوف خالص وخبرتك فى الماكس محدوده
    واعتقد انى فى ناس بتتدخل المنتدى ده فقط لمجرد انهم يقولوا اراء هدمه
    كل ما واحد يسعى لشىء يوجد مخربين يدخلون المنتدى لمجرد الاستهزاء بيهم
    هكذا فعلتم مع أحمد ama3d عند عرضه لبيع اسطوانات جاء حسام maya hunke يسخر منه برغم انى احمد AMA3D شخصيه محترمه جدا انا من رائى انى انتم تسيبوا اهل الماكس فى حالهم وروحوا اتعلموا برنامج الورد اسهل ليكم
    وبصراحه انا شوفت ردك وقولت مش هرد عليه
    بس لقيت انى لو مش رضيت ليك يبقى ضعف منى
    انا مش بقول انى مالك الماكس لا يوجد أحد مالك الماكس
    وكمان يا اخى انت من السعوديه وانا بقول الدورات ده فى القاهرة يبقى مش ليك الحق اصلا انك ترد على الموضوع
    انا بتعلم الماكس من سبع سنوات واللى هعلمه الماكس يأخذ خبرة سبع سنوات فى الماكس
    انا عاوزك بس تلبس نظره معظمه وتروح تشوف أعمالى
    http://www.geocities.com/mourad3d/gallery.htm
    وكفايه انى اول واحد يفكر ويصمم برنامج مراقب الماكس على مستوى العالم
    لانى ما وجت أحد عمله لحد الان
    وده وصله باراء اعضاء المنتدى
    http://www.maxforums.net/showthread....threadid=27305
    وانصحك وانت بتشوف البرامج تقدر تفهم هوه بيعمل ايه
    واتمنى ليك التوفيق
    أخر تعديل بواسطة احمد مراد في 13 / 10 / 2003 الساعة 02:39 AM

  8. #8
    عضو متميز
    تاريخ التسجيل
    Aug 2003
    ردود
    1,317
    السلام عليكم

    اخ احمد مراد

    انت بتتكلم عن نفسك بطريقه مستفزه
    هوا ممكن يكون قصده ان تصنيف اعمالك من الدرجه الثانيه او الثالثه في رايه وانا اؤيده في الرأي

    اما كلامك عن نفسك فهو يقلل من شانك كبيرا كان ام صغيرا


    وفقك الله

  9. #9
    نص مقتبس من موضوع WALEEDSS


    اخ احمد مراد

    انت بتتكلم عن نفسك بطريقه مستفزه
    هوا ممكن يكون قصده ان تصنيف اعمالك من الدرجه الثانيه او الثالثه في رايه وانا اؤيده في الرأي

    اما كلامك عن نفسك فهو يقلل من شانك كبيرا كان ام صغيرا


    [/B]

  10. #10

    Thumbs down نعم بدجد مش مسدء

    اخوي احمد مراد واش الي تقولة انا لما سمعت الكلاام قلت بس راح نتعلم الماكس من جد ومسحت كل اعمالي وشغلت فلم فينل فنتازي وجلست ادور على اسمك بس للاسف ما لقيتة
    بس من بعد ما شفت اعمالك
    واللة لو قلتلي اعلمك ببلاش واللة ما اوافق (
    بس واللة استفد اني انزل اعمالي بعد كدة
    واخوي احمد انتا الي ودك عشانت تشوف
    انت بئعمالك دة وتقول رحو اتعلمو ورد اما لو سويت عمل مثل البوش بدل الفيت بتعتك واش راح تسوي









    ترقبو اعمالي

    max911

  11. #11

    Talking خبرت 8 سنوات

    معليش نسيت اللة يرضي عليك لا تقول خبرة 8 سنوات عشلن الشباب الي ودهم يتعلمو الماكس يوم يسمعو خبرة 8 سنوات ويشفو اعمالك يخلهم احباط نصيحا خليها 5 اشهور

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل