Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

"القصر الذهبى" على طريقة Prince of persia 2

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• "القصر الذهبى" على طريقة Prince of persia 2

بسم الله الرحمن الرحيم

هذا أحد أعمالى فى مجال الأظهار المعمارى "القـصــــر الــذهـبــــى" و حبيت أكسر فيه حاجز الملل فى الأظهار و عملته على طريقة أحد الألعاب المفضله
    Prince of persia 2 : Warior within
    حاولت أضيف عليه طابع الأناقه مع القِدم و الغموض

اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	Ancient Palace JPG.1.jpg 
مشاهدات:	2 
الحجم:	139.8 كيلوبايت 
الهوية:	3310327

أتمنى العمل يعجبكم و أكيد النقد هيفدنى أكتر مع العلم إنى بجرى عليه بعض التعديلات حالياً و شكراً للجميع ...

محمد رجب .

ما شءا الله عليك يا محمد عجبني الشغل قوي كمودلنج ولكن الاخراج هو اللي عاوز شوية تظبيطات كدة باردوعاوز ناس متخصصة في الاخراج تفيدك هههههه
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

يا محمد يا رجب انا عاوز اعمل مشروع انيميشن ايه رأيك نقوم بيه انا وانت وبالنسبة للشخصيات انا صممتها معدش فاضل غير البيئة وشغال فيها الان لو تقدر تساعدني في الرجنج والانيميشن يبقى تمام

انا باردو هاشتغل معاك انيميشن ولكن عاوزك تعمل الرجنج للشخصيات + الاسكننج رد عليا على الفيس وهبعتلك ملفات العمل عقبال ما تخلص الرجنج اكون انا خلصت البيئة
      سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
      وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

يعمل...
      X