Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الي الاستاذ انس مع فائق التقدير

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الي الاستاذ انس مع فائق التقدير

اخي الاستاذ انس وجدت محرك الرندر هذا Maxwell Render v3.1.0 Final للنسخه 14 هل يمكنك ان تشرح طريقة تركيبه ولك جزيل الشكر

اهلاااااااا اخي انس

اا اظن ان محرك الماكسويل يصنف بانه ابطأ المحركات حاول تسأل او تتحول للارنلود افضل لك لو اردت تترك المانترا مع ان المانترا بطل
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

هههههههه ابو مايا مش انا اللى باسأل والله =d

ده استاذ سالم الفى

صحيح كلام ابو مايا ان الماكسويل بطئ جدا لدرجة لا توصف عشان كدة خليك مع الارنولد وفيه كذا محرك تانى بس ممكن ما يكونش فيها كل المميزات ودعم لكل انواع الرندر المختلفة فى هودينى عشان كده الامر لازم يكون فيه تجربة هاشوف واعمل طريقة تنصيب الارنولد عشانك ان شاء الله
      غياب غير محدد بسبب الدراسة واعمال سرية انتظروا المفاجأة قريبا ان شاء الله
      You must not feel tired ! , You must not feel desperate .
      You must feel hopeful .
      You must feel ALLAH with U !
      GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
      So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

اهلاااااااا اخي انس

اا اظن ان محرك الماكسويل يصنف بانه ابطأ المحركات حاول تسأل او تتحول للارنلود افضل لك لو اردت تترك المانترا مع ان المانترا بطل
        شكرا لك استاذي انا اهرب من بطئ المانترا فيبدو اني (كالمستجير من الرمضاء بالنار)

المشاركة الأصلية بواسطة انس علاء مشاهدة المشاركة
          هههههههه ابو مايا مش انا اللى باسأل والله =d

ده استاذ سالم الفى

صحيح كلام ابو مايا ان الماكسويل بطئ جدا لدرجة لا توصف عشان كدة خليك مع الارنولد وفيه كذا محرك تانى بس ممكن ما يكونش فيها كل المميزات ودعم لكل انواع الرندر المختلفة فى هودينى عشان كده الامر لازم يكون فيه تجربة هاشوف واعمل طريقة تنصيب الارنولد عشانك ان شاء الله
          شكرا لك استاذي والله انا ادرك قوة المانترا بس البطئ يفسد قوته فقلت ربما الماكسويل افضل لكن طالما انك تنصح بالارنولد فانا في انتظارك بارك الله فيك

افضل شئ انك تستمر مع مانترا بس هاشوف معوضوع الارنولد
            You must feel hopeful .
            GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
            So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

انا مش لاقى حل مش راضى يشتغل اساسا !

مش عارف ايه المشكلة

اسف انى مال قدرتش اساعدك مش راضى يشتغل
              You must feel hopeful .

المشاركة الأصلية بواسطة انس علاء مشاهدة المشاركة
                انا مش لاقى حل مش راضى يشتغل اساسا !

مش عارف ايه المشكلة

اسف انى مال قدرتش اساعدك مش راضى يشتغل
                شكرا لك استاذ انس تعبتك معاي الله يبارك فيك وصراحة المنترا قوي جدا ولا يعيبه شي سوى البطئ الذي سنتحمله من اجل قوته الفائقة

يعمل...
                X