Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

corona render درس مهم جدا للواااااااااقعيه في الريندر ( خلاص الماكس بقى في جيبك)

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• corona render درس مهم جدا للواااااااااقعيه في الريندر ( خلاص الماكس بقى في جيبك)

طلب بسيط :
    ارجوا من الاعضاء المشاهدين للدرس الدعاء لوالدي بالرحمه و المغفره

الدرس ده مهم جدا لبرنامج corona render هتعرف تتطلع شغل كويس بعدها ان شاء الله

https://www.youtube.com/watch?v=fv3pN1QGFBo
    اسف علي جوده الفيديو الضعيفه
    الملفات المرفقة
    التعديل الأخير تم بواسطة shiref; 06 / 02 / 2016, 04:13 PM.

الدرس مهم لكن ما هو الا صورة بالكربون من الفيراى و انصحك تحط كل الكلمات الانجليزى اللى كنت بتنطقها على جوجل و تترجمها و تسمع نطقها
    زى مثلا كلمة blur مسمهاش بلووور خالص
    عموما ربنا يوفقك و مجهود رائع
    المهندس: سيد زويد
    لا تنسوا زيارة قناتنا و الإشتراك
    https://www.youtube.com/channel/UCEoIbHgAiOkGMfjbjsh6KQA

لا تنسوا زيارة صفحتنا بالفيس
    https://www.facebook.com/sayedzewayedVideos

أتمنى لكم التوفيق جميعا

شكرا علي ملاحظتك
      بس انت بتقول صورة بالكربون من الفيراى
      انا مش معاك في النقطه دي

شكرا لك على المشاركة و جزاك الله خيرا اخي لي عودة ان شاء الله لمشاهدة الدرس بالحقيقة انا متابع قديم لتطور هذا المحرك( منذ ال Alpha 4) لكن حتى الأن لم استطع ان استعمله بالمشاريع التجارية لضيق الوقت وبعض المشاكل الأخرى التي وعدنا المطورين بالعمل عليها بما يلائم متطلبات السوق لدينا . وحتى ذلك الحين الفي ري يقدم لنا جودة ووقت ممتازين بالمناسبه اعجبني العمل المرفق لكن كم كان وقت الرندر بالتوفيق
        اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى أله وصحبه وسلم
        ورشة تجارب
        My Facebook

شكرا M.Max
          انا كنت اعاني مثلك في استخدام برنامج اخر خير ال vray بسبب ضيق الوقت وضغط العمل
          بالنسبه للصوره المرفقه زمن الرندر للصوره الاصليه هو 4 ساعات علي 3840*2160
          الاصدار 1.3 سريع جدا في الريندر

اناانصبح بالاعتماد على برنامج المنتل ري والاير ري لانهما يحتويان على فيزياوية عجيبة ومحاكات مع الانارة والشروق والغروب وغيرها كثير بالاضافة انه ياتي مع البرنامج لان الشركة اشترتهما من شركتهما المصنعة لهما واضافتهما الى برنامجها في حين انها لم تشتري برنامج الفيري ... وشكرا
            -----------------------------------------------
            3DMAX 2016 - AUTOCAD 2016 - LUMION V6
            ---------------------------------------------------------

الصراحة مبدع استاذ شريف اسال الله لك التوفيق جزاك الله خيرا وزادك علما

شكرا اخي البرنجي و big error

انصحك تحط كل الكلمات الانجليزى اللى كنت بتنطقها على جوجل و تترجمها و تسمع نطقها
                  زى مثلا كلمة blur مسمهاش بلووور خالص

السلام عليكم انا بستغرب يا باشمهندس سيد زويد متل ما بتقول ليش تتهكم علي الراجل وتتريق علي لغته الانجليزيه وتضحك علي طريقه نطقو... في الاخر كلنا عرب والانجليزيه ما لغتنا الام جتي نعاير بعضنا البعض كان ممكن تخبرو بنوع من التهذيب وبصورة غير جارحة بمراجعه بعض الكلمات لاننا يمكن ان نكون كلنا بنغلط فيها بس سبحان الله الي بيتعلم فينا كلمتين تلاته بيضحك علي الباقين
                  ز

يعمل...
                  X