Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

والله حرام

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• والله حرام

المنابر اسواء من زمان انا مش قصدى فى المجال لاكن فى التواصل كميه مسابقات لنصميمات كتير و المشاركات عاليا و االصور الجميله جدا بتقول ان المستوى الجرافيك متقدم جدا لاكن لاغيت دلوقتى بتخافو على الشغل مش بيتنقل لمرحله الثانيه انا مش عارف اوصل المعلومه لاكن انا قصدى لما يكون فى مسابقه لتصميم شخصيه زى دى
    اولا هو ليه مش فارس عربى و لو هو فارس عربى انا بعتذر بس انا شايفه مفهوش ايه حاجه عربيه
    تانى حاجه لما واحد يصممه هو مستنى ايه منه ليه مش ترفعه و تعمله مسابقه rigg الناس اللى بيعمل rigg يتعلم فيه ازاى يسلم منتج احترافى للانيميتور و بعديه تتعمل مسابقه لعرض مجموعه افكار عن استخدام الشخصيه فى عمل بشترك فيه ناس تصميم البيئه للفكره اللى تم الاستقرار عليه او مجموعات للكل الافكار فى حاله الاختلاف و نشوف مين هيقدم العرض الافضل واحد زى الزول السودانى انا شايف انه متقبل للنقد و للنقاش و شايف انه ممكن يكون اول واحد يرحب بحاجه زى كده على الاقل المنتج بتاعه هيشنرك فى عمل اكبر منه

فى فيديو قديم اسمعه

لو فهمت الفيديو اتمنى اكون غيره وجه نظرك لو مفهمتوش دى مش مشكلتك دى مشكلتى انا انى مش عارف اوصلك المعلومه

شكرا
    اللهم يا ذا الجلال والإكرام ياحى يا قيوم ندعوك بإسمك الأعظم الذى إذا دعيت به أجبت

اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت ، خلقتني وأنا عبدك ، وأنا على عهدك ووعدك ما أستطعت
    أعوذ بك من شر ماصنعت ، أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فأغفر لي
    فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت

...ZEight
يعمل...
X