Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

لماذا كل هذا في سعر كورسات التحريك العربي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• لماذا كل هذا في سعر كورسات التحريك العربي

السلام عليكم
    أحزنني جدا بعض كورسات التحريك التى ظهرت مؤخرا
    لسعرها المرتفع على الشباب
    كنت هشتري كورس أحد الأحبه العربي والكورس جودته عالية بصراحة ... ويستهل
    لكن وجدته غالي جدا
    تقريبا بالمصري 30000 جنيه

وتقريبا مختلف الكورسات العربية في التحريك بنفس السعر والأقل منها مستواها ضعيف جدا

عموما نفسنا يتم عمل تخفيضات على هذه الكورسات بجد

أو يتم عمل أي شئ

هناك كورسات تم شرائها من udme وغيرها بتخفيض وصلت لنسبة كبيرة
    عارف إن هذا صعب لإن المحتوى العربي يختلف لكن بتمنى يتم عمل تحفيضات مناسبة حتى يستطيع الشباب الشراء...

هذه رسالتي لأصحاب الكورسات العربية
    الحمد لله

أظن السعر مرتفع لأن الطلب قليل و الغالب من الزبائن هم الشركات.
    قال نبينا صلى الله عليه و سلم (إن محقرات الذنوب،متى يؤخذ بها صاحبها تهلكه) رواه أحمد
    /
    "إن المؤمن يرى ذنوبه كأنه قاعد تحت جبل يخاف أن يقع عليه، وإن الفاجر يرى ذنوبه كذباب مر على أنفه فقال به هكذا " رواه البخاري من كلام ابن مسعود رضي الله عنه
    /
    روي عن ابن عباس رضي الله عنه أنه قال : " لا صغيرة مع الإصرار و لا كبيرة مع الإستغفار"

أستغفر الله العظيم

وما العمل أخي k.f
      سنظل على هذا الحال إلى متى
      الحمد لله

http://www.maxforums.net/showthread....732&highlight=
        :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

http://dotinspot.net/levels/
          :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

يا أخي الحبيب ابو اليزيد

بما إنك وضعت دروس أخي الحبيب عمروقنديل فهي ما اقصدها بالفعل

هو عامل الـ 5 مستويات بـ 300 دولارا لكل مستوى يعني في خمس مستويات 1500 دولارا في سعر الدولار اليوم 20 جنيه مثلا
            يبقى 30000 ألف جنيه

بل ليس هو بل هناك غيره تجاوز هذا المبلغ أو يساويه..

على الأقل حتى يعمل اسطوانة dvd عليها الشرح وينزلها مثل السدير ويجعل ثمنها قليل ولا نريد منه متابعة ولا شئ. يسجل الفيديوهات مع الملفات وينزلها لمن يريد شرائها ويكون هناك كوبونات خصم.

اسطوانة السدير بكل ما فيها من تفاصيل لم تكن بهذا السعر مطلقا.
            الحمد لله

لو كانت كل الكورس بكل المستويات بـ 300 دولارا يبقى سعرها رائع جدا

ياريت كنت اشترتها منذ زمان وكنت اشتركت فيها منذ زمن وكان زمني مطبق كل الدروس فورا
              الحمد لله

بص يافندم انا هقول لحضرتك علي حاجه...احنا مشكلتنا كشباب عربي عموما اننا معندناش مرونه في التفكير...فيه مثل عندنا في مصر بيعجبني قوي ...الشاطره تغزل برجل حمار.. احنا عندنا كنز كبير اسمه اليوتيوب ...انا اتعلمت منه كل حاجه ...انا بحب الكتابه والاخراج ...ونفسي اوصل افكاري للناس ...ياتري اقعد استني اخد كورس بكذا ولا كذا...طيب انا اصلا لو اشتغلت عمري كله مش هجيب تمن الكورس ده...لو عندك اي فكره حاول تنفذها... ان شالله ترسم علي ورق وتقطعها حتت وتحركها ...المهم قوه الفكره والاخراج
                https://www.youtube.com/watch?v=f6KLA0lPm2o
                ده فيلم انا عامله وراسمه كله بالوان خشب علي كراسه رسم ورسمي كمان مهوش جميل قوي زي ما انت شايف ...بس اهو الحمدلله بحاول ...انا مش بدعي اننا وصلت لمستوي احترافي او حاجه ...بس انا والله خلاصه كلامي انك ماتستناش كتير انك تاخد كورس حاول علي قد ماتقدر تعلم نفسك نفسك...وشكرا واسف للاطاله

بس انا والله خلاصه كلامي انك ماتستناش كتير انك تاخد كورس حاول علي قد ماتقدر تعلم نفسك نفسك...وشكرا واسف للاطاله
                  مرحبا أخي ahzra

ممتاز أخي حاضر وعُلم
                  أحسنت أحسن الله إليك وبالتوفيق دوما
                  الحمد لله

يعمل...
                  X