Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

محتاج فريق عمل تتطوعى للعمل تحت اسم ماكس جايم لتطوير العاب فيديو مستقل وتقديم خدمات ؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• محتاج فريق عمل تتطوعى للعمل تحت اسم ماكس جايم لتطوير العاب فيديو مستقل وتقديم خدمات ؟

السلام عليكم
    انا محمد من مصر عمرى 23سنة بحب العاب فيديو وعاوز اطور العاب رئع لدى خبرة متوسط فى مجال البرمجة السى شارب وتصميم العاب قمت بتصميم لعبتين بمحرك يونتى ولعبة بمحرك جايم ميكر دلوقتى حبات ارجع تانى ولكن الشغف بتاعى قل شوية ومحتاج فريق عمل متكامل ولديه نفس الشغف تقريبا وهو تحويل صناعة العاب الى عمل يستطيع اضافة دخل ثابت لاسرتة وانا بدعوكم لانضم لان العمل المفرد بيكون نتيجته اقل دايما , دلوقتى افهمكم نبذء عن فكرة ستوديو ماكس جايم احنا هنطور العاب باستخدم اكثر من محرك ولكن حاليا انا متعلم يونتى وهنشتغل عليه الفترة الجاية هنشتغل مع بعض خطوة خطوة باننا نصنع العاب حجمها صغير ولكن تتضمن محتوى او طريق لعب مميزة,وكمان ستوديو ماكس جايم هنقدم خدمات بالاضافة للتطوير وهى تطوير العاب المطورين المستقلين جريفيك وطريق لعب وده طبعا بعدين.. دلوقتى الى هينضم معنا يفهم اننا هنعمل العاب صغير جدا رغم كان مستوك ايه احنا هنركز على مستوى الفريق ككل..لو حبات تنضم فى بعض الامور تحب تعرفها لاول :
    1-لغة البرمجة المستخدم C#
    2-المحرك المستخدم يونتى اخر اصدار
    3-يجب التفرغ بشكل يومى ساعة وحدة على اقل وبشكل اسبوعى يوم واحد
    4-العمل تتطوعى وفى حالة وجود ارباح هيتم اقتسامها
    5-حساب فى جوجول للمرسلة وتبادل الاعمال وعقد المقابلات
    اى سؤال انا متوجد ان شاء الله ...لو حبات تنضم هدخل بعض بيانات هنا.....https://goo.gl/forms/oFRgHULPpfiT9qAX2......وهتستنا اميل تاكيد لانضمام
    السلام عليكم انا محمد من مصر مصمم العاب فيديو مستقل لتواصل معى :
    MohamedAwad2019@outlook.com & mohamedawad682@gmail.com

بالتوفيق ان شاء الله اخي الكريم
    لا إله إلا الله محمد رسول الله

اخي محمد
      ارسلت لك ايميل على الخاص ارجوا الرد للاهمية
      وشكرا
      لا إله إلا الله محمد رسول الله

اسف جدا على تاخير لكن الموقع ده بيجبلى اكتئاب من قلة التغاعل معايه هههههههههههه
        بعتلك الرد
        السلام عليكم انا محمد من مصر مصمم العاب فيديو مستقل لتواصل معى :
        MohamedAwad2019@outlook.com & mohamedawad682@gmail.com

write my essay EssayErudite.com

Write My Essay - EssayErudite.com Fed up of typing "who can write my essay" in the search bar? Would you like to have a reliable helper always by your side? Our website will come as an excellent solution to write my essay for everyone! expository essay topicsessay writing serviceresearch paper topicsargumentative essay topicsbest essay writing service

يعمل...
          X