موضوع: الحقوني يا جماعه مشكله بمايا ارجو الحل ضروري في امس الحاجه ليكم

ردود: 4 | زيارات: 387
    عضو
    المنطقة
    مصر اسكندرية
    ردود
    67

الحقوني يا جماعه مشكله بمايا ارجو الحل ضروري في امس الحاجه ليكم

السلام عليكم يا جماعه
    انا غيرت الوندوز كذه مره وكل مره تجيلي مشكله شكل الاول ميتفتحش اصلا للتسطيب او يجيبلي قوائم xc000005 or xc0000007 او قوائم تانيه برده غيرت الوندوز لويندوز 10 محدث بقي يشتغل بس بمشاكل الاول مكنش بيفتح ييجي اول مميجي بعد التسطيب الاول لقايمة فتح التستطيب التانيه تقعد الدايره تدور وميفتحش او يقعد يعيد ويزيد في الشريط الي قبلها بحثت لقيت البرنامج ده
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a9.jpg ، عدد المشاهدات: 38 ، الحجم :  28.5 كيلو بايت
    حلتلي المشكله ساعات بتجيلي بالشكل ده بعد الحل في كل تسطيب مع العلم اني قافل الديب فريز وكل مفتح الجهاز اسطب النسخه التجريبيه وقبل مقفل الديب فريز حولت اسطبه بعد عمل الويندوز جابلي المشاكل بردوا فشلته ساعات بتجيبلي القايمه دي وساعات لا
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a1.jpg ، عدد المشاهدات: 36 ، الحجم :  56.9 كيلو بايت

بعد كده بتجيلي المشكله دي بعد نهاية تسطيب القايمه
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a2.jpg ، عدد المشاهدات: 36 ، الحجم :  36.1 كيلو بايت
    او دي
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a3a.jpg ، عدد المشاهدات: 35 ، الحجم :  29.4 كيلو بايت
    بس الملف بتاع مايا بيكون موجود وبيشتغل بس بمشاكل هنشوفها
    اول مباجي افعل البرنامج دي مشاكل بتجيلي في حاله لو مشغل النت او فاصله بس الاول فيه حاجه
    انا الاول دي كانت شغاله بس بعد كده قفلت مش عارف ليه
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a8.jpg ، عدد المشاهدات: 34 ، الحجم :  23.5 كيلو بايت
    التكمله في التعليق

عضو
    المنطقة
    مصر اسكندرية
    ردود
    67
    عند التفعيل تظهر لي هذة المشاكل
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a4.jpg ، عدد المشاهدات: 36 ، الحجم :  57.9 كيلو بايت
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a5.jpg ، عدد المشاهدات: 34 ، الحجم :  40.4 كيلو بايت

وعند الخروج وتشغيل البرنامج تظهر لي هذة المشكله وجدتلها حل علي النت شويه يشتغل وشويه لا
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a6.jpg ، عدد المشاهدات: 35 ، الحجم :  40.4 كيلو بايت
    ده حلها الي لقيته
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a10.jpg ، عدد المشاهدات: 33 ، الحجم :  19.2 كيلو بايت
    واخيرا عند استخدام البرنامج ساعات بيقعد معايه شويه وساعات يفصل فجأه وده اكتر ومتكرر وباي شكل وبيظهرلي القايمه دي
    اضغط على الصورة لرؤيتها بحجمها الأصلي ، الاسم :  a7.jpg ، عدد المشاهدات: 33 ، الحجم :  57.3 كيلو بايت

ارجوكم يا جماعه عايز حل باي شكل ارجوكم لاني ياست وحاولت بس مفيش فايده حلولي كل المشاكل دي ارجوكم

عضو جديد
    المنطقة
    مصر
    ردود
    18
    اقولك استعمل البلندر كثير من الناس حولت اله بسبب مشاكل المايا وصراحة انا ناوي اعمل كدا برضه

عضو
    المنطقة
    مصر اسكندرية
    ردود
    67
    للاسف الشركه الي انا فيها محتاجه المايا وفيه خطه عايزين نعملها ولاقينا ان انسب برنامج شامل هو المايا

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل