السلام عليكم
اتفرجت علي كذا فيديو وكل ما اجي ابدا ابلم معرفش ابدا منين ببقي ميح والدوره هتبدا ا وكل منعرف حاجه انسي حاجه عرفت حاجات كتير وثبتت لكن المايه مليان وعايز الم مشتمله اعمل ايه ايه وايه هي الطريقه الصحيحه للتطبيق علي الدروس اتفرج علي الفيديو كامل وبعدين اطبق ولا اطبق معاه خطوه بخطوه ولان الفيديوهات علي النت كتير والمايا كبير والوقت قصير هههه
فارجو من الجميع افادتنا بالحل الامثل او افضل الشروحات العربية والاجنبيه وياريت درس يوضح الايقونات والازرار كلها كل زر ايه وظيفه وقوائمه بلاش الايقونات المعروفه لا الايقونات المستخبيه والي متشرحتش مهارتها اسرارها ازاي اكون سريع ومحترف وبنبذ مختصره الاول وبعد كده بنبذ شامله وطويله ده المفروض يتشرح \ معلش الناس الي بتشرح بتتفشخر انها عارفه قدامنا بقا ولا قدام حد تاني معرفش مش كله بس بعضهم مبجمعش الشرح له مهاره انا نص الفيديوهات بنام جمبها مع اني الحاجه الوحيده الي بعشقها هي برامج الثريدي والرسم والانميشن وبندم اني مضيعتش عمري علي المايا مليان كل حاجه انا محتاجها مكتفي بنفسه كده ممكن تعمل منه البدع
فارجو المساعده فيهذا ارجوكم
طبعا مش ده الموضوع الي عايزكوا فيه لتقولوا اني عايز مقابل ولا حاجه لا يا جماعه الموضوع بس الي يلحق لانه خلاص علي مشارف الغلق
شركه بتدربك علي المايا وبديك اجر ومبتخدش منك اي اموال بعد التدريب بتشتغل معاهم لو قبلت لو مقبلتش بتاخد شهادة خبره منهم
الشركه جميله جده بتمتلك احدث الاجهزه والمعدات شركه كبيره وتيمها كبير جدا وبقالهم فتره كبيره في المجال ده
الشركه لا تشترط وجود خبره
تكون مخلص جيشك
اهم حاجه تكون متفرغلهم نهائيا
الي عايز يروح الشركه للاسكندرانيه بس او الي ساكن فيها يتواصل معايا وانا هبلغ الاداره بيه