Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الحقيــــقة + اعتـــذار + صفحة جديدة

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الحقيــــقة + اعتـــذار + صفحة جديدة

بالمناسبة.. انا اصلي مصري و عشت في مصر سنوات و بعدها انتقلت و كملت تعليمي هناك و حصلت على الثانوية العامة في الخليج و بعدها انتقلت لمصر بسبب ظروف خاصة مش (مب) عاوز اقلها

بعدين ياخويه achilieisfsdfsada اسمك صعب فعلا.. الموضوع من اوله كان مزحة اساسا.. و كنت عاوز اجرب حظي زي عماد هاشم و اشوف الهيصة و الزيطة الي حتتعمل ههههههههههه ، كما كنت عاوز اعرف أد ايه دماغك ناشفة.. اكتشفت ان دماغك موئفش اما كلامي ... اصل لساني طويل اطول من طولك

متاسف ياخوية و سامحني على الكلام الي ألته.. بس و ربنا مكانش من قلبي ابدا و كله مزاح و هزار.. و بالمناسبة انت خبرتك اكثر عني بالماكس بكتير. انا يادوبك اعمل فنجان الشاي المعمول جاهز

ربنا يسامح الجميع ..... مين فينا معملش حاجة غلط في حياته.........

في الختام انا كنت امزح معاكو............................................................................... المهم انتو متزعلوش مني .. و كل كلامي حيكون طبيعي من ديلوأتي و حتعرفو اد ايه انا مستواي تحت.... بس بليز مش عاوز حد يدحك علي و يفكرني بالي عملته النهارده ههههههههههه (((((زاي ما ألت... كان مزاااااااااااااح)))) و نحن خوات نمزح على راحتنا .... و لا ايه رايك ياخويه achilsdfasdaff و التانيين الي زعلو مني

و العمل اي شفتوه ده عمل واحد اجنبي عمل شخصيات قوية زاي blade و حديكو صورته مع الموقع بتاعه

ياخويه achilsdfad دنته مش ذكي و لا خارق عن العادة ولا عندك بالشعوذة.. السحرة كفار وانت مش كافر و طبعا انت عارف ايه الاجراآت الي لازم تتعمل حتى تكون ساحر!! وانت بعيد الشر عليك اخونا منا وفينا ملكش في الحركات الوسخة دي..... كل حاجة واضحة زي عنين الشمس.... المسألة مش عاوزة خبرة و لا شعوذة.... الي معملش العمل مش حيئدر يجييب الواير و التصوير من ابعاد تانية ....و خصوصا لو كان العمل قوي زي مشفت....

maxevil
    اخوكم صابر حسني
    التعديل الأخير تم بواسطة نون; 08 / 07 / 2003, 01:33 AM.

السلام عليكم

ارجو من الاخوة الكرام استخدام البريد الخاص بالمنتدى او البريد الالكتروني لهذة الامور
    و عليه سوف اقوم بغلق الموضوع.

محبكم
    نون
    محبكم
    نون

يعمل...
    X