Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

شوف النكت الجديده

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• شوف النكت الجديده

كيف حالك اليوم؟

فرحاااااااااااااان

زعلالالالالالالان

ولا شنو حالتك؟

وليه؟>> لقافه

وأنا اللي ببدأ

اليوم تضايقت في الكليه يوم عرفت أن عندي إختبار يوم الأحد الجاي الله يسهل

مره واحده ست كان عندها كلب كانت بتحبه قوى ,فى يوم جوزها جالوا اعاره لبلد عربى فمعرفتش تسفر الكلب بتعها فسبتوه مع اخوهه, بعد ماسافرت كانت كل اسبوع بتتصل تطمن على الكلب. المهم الكلب مات فاخوها اتصل بيها و قالها على اللى حصل , راحت اخته اغمى عليها و جالها اكتئاب بعدها و مكنتش بتكلم حد بعديها خالص, فجوزها اتصل باخوها قال له انت ازاى تقول لها كده مره واحده كنت تقولها واحده واحده, يعنى مره الكلب نزل يلعب فى الشارع و مره الكلب خبطته عربيه و مره الكلب فى المستشفى و حالته خطيره و فى الاخر الكلب مات !! راح اخوها قاله حاضر لو حصل حاجه بعد كده حاخذ بالى... بعد اسبوعيين اخوها اتصل بجوزها و قاله أمك نزلت تلعب فى الشارع

أبو العربى كان اعد على القهوة وجالوه المخبر وقال
    له تعالى كلم ضابط المباحث فراح معه فدخل على الضابط وقال له صباح الفل يا باشا انا ابو العربى فقال له الضابط انت ابو العربى اخو البت سماسم الرقاصة ال ساكنة فى
    الشارع الى ورا فقال له ابو العربى لا يا باشا انا ماعنديش اخوات بنات فقال له الضابط طيب اطلع للمأمور فطلع للمأمور وقال له صباح الفل يا باشا انا ابو العربى فقال له المأمور انت اخو البت سماسم الرقاصة الى ساكنة فى الشارع الى ورا فقال له لا يا باشا انا ماعنديش اخوات بنات فقال له المأمور طيب اطلع لمدير الأمن فدخل ابو العربى لمدير الأمن وقال له صباح الفل يا باشا انا ابو العربى فقال له مدير الأمن انتا اخو الواد سيد الى كان عاوز يغتال شخصية مهمة هنا الأسبوع الى فات فقال له ابو العربى لا ياباشا والله العظيم انا اخو البت سماسم الرقاصة
    الى ساكنة فى الشارع الى ورا

واحدكل يوم يطلع من الجمرك بالموتسيكل وشايل صندوق صغير وراه .. مفتش الجمرك يقوله فيه ايه في الصندوق يقوله مافيش ويديله ساعة يد ويقوله عديني يروح معديه .. ومره المفتش قال له افتح الصندوق قاله مفيش داعي قاله افتح الصندوق ففتح الصندوق لاقاه فاضي قاله ادفع نص عمري واعرف انت بتهرب ايه .. ولو قلت لي الصراحة حاخليك تعدي لوش شايل جمل .. قاله احلف وانا اقولك .. حلف المفتش .. قاله انا باهرب موتسيكلات

ابو العربى قاعد بيتباهى على القهوة وحسن المراكبى مش راضى يعدى الكلام .
    ابو العربى يقول :انا مره ماشى فى الصحراء لقيت بت حلوة واقفة فى البلكونة ....,
    حسن المراكبى يقول : حرام عليك هو فى بلكونات فى الصحرا.
    ابو العربى : بلاش ده , انا مره ماشى فى الصحرا لقيت تلاجة ومليانه اكل
    حسن المراكبى : يا ابو العربى والتلاجة حتشتغل ازاى فى الصحرا.
    ابو العربى : بلاش ده انا مره ماشى فى الصحرا لقيت اسد ضخم كبير جدا...
    حسن المراكبى : ها وبعدين
    ابو العربى : قام اكلنى علشان ترتاح يا حسن

hahahhahahhahh.......
    المشكلة أنكم لم تدركوا أن نصفي العاقل أصبح مجنونا

تسلم اخي ,حقيقة الاخيرة جديدة لكن الباقي يعني قديمين شوي, لكن يبقى اسلوبك في السرد(تسلم والله)
      اخي سبيسيال انشاء الله ناوي تحفظ القرآن؟
      الله يفتح عليك
      your tsunami
      إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

عجبتني نكتة الموتسكيل

قائد جيش بيقول لجنوده ... العدو من امامنا ومن خلفنا وعلى يميننا وعلى يسارنا ... يبقى مش هيفلت مننا المره دى

واحد راح حديقه الحيوان بص للنسر وقال نفسى اعرف الحكومة بتختم بيك إزاى

أستاذ كيمياء راح يشوف نتيجة ابنه لقاها ..... راسب أزرق

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت
        وما فتىءَ الزمان يدورحتى
        مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
        وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
        وآلمني وآلم كل حرٍ
        سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

اتوا فى وقتهم كنا فعلا محتاجين نضحك حتى لا ننسى كيف يكون الضحك

طبعا داوين ماس محرف نكته الشوال لتناسب المنتدى

شكرا على الابتسامه

صحيح لاحظت انا ذلك
            your tsunami
            إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

اخر نكته

(((((( حمار بيقول لخطيبته : امتي هنتجوز بقي يا حماره . قالته لما تحسن ملافظك يا حيوان ))))))
              ((((( واحد صعيدي فضل يجري يجري يجري يجري لحد ماخرج بره النكته )))))

------------------------------------------------------------- حس حس
              وما فتىءَ الزمان يدورحتى
              مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
              وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
              وآلمني وآلم كل حرٍ
              سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

في واحد معاه أرنب يبي يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي هذا أرنب مو قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ماسألتك

واحد منسم حلق صلعة بالموس وحط راسه في سطل موية يبي يشوف من وين التنسيم

--------------------------------------------------------

واحد راح يبي يشتري تذاكر، قال الموظف: تبي ذهاب وإياب والا ذهاب فقط؟

قال ذهاب واياب ...وهوطالع ..يضحك ويقول لعبت عليهم ابي اروح ولا انيب راجع

------------------------------------------------------

لبناني سكن جنب قروي ... جاء القروي له وقال: أقول ياجارنا ترى فنجال قهوتك عندنا.... قال اللبناني: إيوه.. إيوه يمكن واحد من البزورة رماه عليكم وإلا حاجة

واحد محشش ......يطالع في واحد فوق عينه حبة خال..... ويقول له : بالله عليك هذي عين والا غين ؟

واحد قروي .. ركب مع تكسي، ركب زوجته قدام علشان السواق ما يناظرها بالمراية

عجوز في محو الأمية.... سألتها المدرسة: أعطينا جملة فيها إدغام بغنة ؟ قالت: عمن يعميك

واحد قصير...... اهله مايخلونه يدخن في البيت ؟؟؟ يخافون يحرق الفرشة

لاعب منحوس سجل هدف ، لما عادوه بالحركة البطيئه ، طلعت الكوره كورنر

-------------------------------------------------------

عجوز نبت لها ثالول في راس خشمها ...... فرحت ؟ تحسبه حبة شباب

واحد كسول ....جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه .....قال له الحلاق ...شعر ولا دقن ...قال الكسول دقن ...قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر

شباب يدرسون في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ..... واحد منهم جلف قال : انا اعلمه .... راح للي مات ابوه ..... وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ..... قال الجلف : افلقني ان شفته مرة ثاني

قروي مع زوجته يوم تزوجوا راحوا يقضون شهر العسل ، وهو جالس معها على البحر لقاها سرحانة ، قال لها : وشفيك سرحانة عني ؟ قالت : اتخيل لو ان البحر مرق وش يكفيه من لحم !! ؟؟ قال : لاوانتي الصادقة ، قولي من وين يبي يجيبون خبز علشان يغطون

واحد صعيدي ماشي في الصحره وئعت عليه بلكونه

واحد محشش حلق شنبه وراح الى اصحابه دخل عليهم وهم في الغرف
                      ضحك وقال تصدقوا !! ولا عرفت واحد منكم
                      واحد محشش صام وبعدين اتصلو له الاذاعه وهوا نائم قرب المغرب
                      قالو له معاك ما يطلبه المستمعون ايش تحب تسمع

قال لو سمحتم ابغى مقطع من اذان المغرب

جاوع
                      Step By Step
                      You can get your futuer

شويه ضحك ملهمش مثيييييييييييييييييييييييييل

يا حسااااااااااااااااااااااااااام

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش
                        انت متأكد انها بتتقال كده؟؟

شكرا لكم على هذه النكت الجميله وياريت يكون هذه بيت النكت

وشكرا

فعلان ممكن يكون احلا بيت نكت فى المنتدى

واحد احول امه ماتت دفن ابوة

مره واحد بيحب يمشى ويمشى مبيحبوش

مره كان في قط بيجري وراء قطه اعد يجري وراها لحد ما خبطتها عربيه قال لها احسن ابقي خالي الشرف ينفعك

دخل الطفل مسرعا إلى والدته وصاح : أمى لقد وقع الدولاب.فقالت الأم : يا للكارثة ! ماذا سيفعل أبوك عندما يعلم ؟! فقال الطفل بسرعة : إنه يعرف يا أمى لأنه تحته

الضابط : ألم أقل لك إننى لا أريد أن أرى وجهك هنا مرة أخرى ؟ اللص : وما ذنبى ؟ الشرطى هو الذى أحضرنى
                              واحد راكب اتوبيس وكان الأتوبيس زحمه وهو واقف فى الأتوبيس شاف واحده حلوه أوى فغمز لها راحت غمزت له راح مشاور لها تنزل المحطه الجايه ولما جت المحطه نزلت راح هو قاعد مكانها

مرة على طيارة المضيفة بتسأل الركاب:"مين دايخ؟" واحد رفع ايده,ادته حقنة…....مافيش ربع ساعه جت المضيفة و سألت تانى :"مين دايخ؟" نفس الراجل رفع ايده فأدته حقنه........و هكذا لغاية اخر الرحله لما جت تطمئن عليه لقيتة ميت فبطلع بطاقتة لقيت الأسم:"دايخ منصور

دكتور عيون قاعد مع خطيبته في حديقه الاسماك معاه ورده قالها شايفه الورده دي يا حبيبتي.. قالت له ايوه... رجّع ايده لورا شويه ...وقالها طب وكده

واحد من الجماعة المهمين سأل الاخ بوش في الخباثه : إنت ليه متأكد إن في نووي في العراق أجابه بوش : لأن معايا الوصل اللي أبويا باعهلهم بيه

مسطول بيسال صاحبه : هى الزيتونة السوده ليها رجلين؟؟ قاله لأ ، قاله: هممممممم يبقى اللى أكلتها خنفسه

قمة الادب .. أن تطرق باب الثلاجة قبل أن تفتحها و قمة الصبر .. أن تنتظر فتح الثلاجة .... و قمة الدهشة.. اذا فتح لك أحد بالفعل من داخل الثلاجة

مدرس جغرافبا بيشرح في الفصل وحط ايدة على مجسم الكرة الارضية ... فلقى إيده جه عليها تراب ، سأل تلميذ :اية التراب دة ؟؟ رد الولد :اصل حضرتك حطيت ايدك على الصحراء الكبرى

مره واحد جبان اشتري عربيه شبح ... طلعتله باليل

واحد سباك نفسه اتسدت غرق الشقه

واحدة بتقول لبنتها .. اتاخرتى كده ليه ساعة بتجيبى الطلباتا من السوبر ماركت ؟؟؟ قالتلها اصل كان فى واحد بيعاكسنى ياماما ... الام : طب ماجيتيش ليه بسرعة ؟؟ البنت : اصله كان ماشى بالراحة ياماما

ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه ….......

اتنين مساطيل ماشين فى الشارع الاول قال للتانى شايف الاتنين المساطيل الى بيصطادو من البلكونه الى فوق ، رد عليه التانى وقال سيبك منهم .. ادّف.. ادّف

يعمل...
                              X