Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اموت واعرف خامة الوجه دى معمولة ازاى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

الخامه يتم تحضيرها بالفوتوشوب كامله
    ويتم رسمها
    وممكن يتم لقطها بكاميرا عاليه ويعدلوها بالفوتوشوب
    !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

بصراحه الخامات اللي انت عارضها اقل الخامات المعروضه من حيث المستوي ومفهاش اي ابهار انا مش عارف ايه اللي عاجبك فيها اما من حيث طرسقه عمل الخامه فممكن عن طريق استخدام عينه جاهزه من الجلد صوره يعني او رسمها بالفوتو شوب وبعدها نحولها للابيض والاسود لاستخدامها كخريطه بامب وهي نفسها نعلي الكونتراست عشان يكون التباين واضح بين الابيض والاسود في النتوءات واستخدامها كخريطه للاسبيكولار ليفل وبعدين نظبط البريق واللمعان يعني توزيع الضوء وكده هتلاقي فالنهايه الخامه اقرب ما يكون للواقع
      قال صلى الله عليه وسلم ما اصاب عبدا هم ولا حزن فقال اللهم اني عبدك وابن عبدك وابن امتك ناصيتي بيدك ماض في حكمك عدل في قضاؤك اسالك بكل اسم هو لك سميت به نفسك او انزلته في كتبك او علمته احدا من خلقك او استاثرت به في علم الغيب عندك ان تجعل القران ربيع قلبي ونور صدري وجلاء حزني وذهاب همي الا اذهب الله همه وحزنه وابدله مكانه فرحا
      ---------------------
      لا تحتقر عاص لذنبه قد يكون اقرب الي الله منك
      (الحسن البصري)
      ---------------------
      احصاه الله ونسوه

اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتزكر قدره الله عليك

انا نفسى اتعلم الخامه بتاعت الوجه من spirit والضاءة الداخليه من المايسترو ,والبرازيل من عاشق الماكس , و تحريك العظام والمورف من ماكس جوست يبقى انا كدة تمام اوى
        !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

نو كومنت. ...............
          وما فتىءَ الزمان يدورحتى
          مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
          وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
          وآلمني وآلم كل حرٍ
          سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

توتال

على ما اظن انها بالتوتال تاكتشر و هى عندى بس مش عارف استخدمها

المشاركة الأصلية بواسطة spirit
              بصراحه الخامات اللي انت عارضها اقل الخامات المعروضه من حيث المستوي ومفهاش اي ابهار انا مش عارف ايه اللي عاجبك فيها

The Unknown Person

يعمل...
              X