Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أول مشاركة--الكل يتفضل

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

ماشي يا عم جيمو , علي العموم محدش عرض عليك شئ لوجه الله وعلي أي حال , الي بيطلبوا المساعدة والي بيعرضوا المساعدة هنا الاتنين راضيين والاتنين ما عرضوش عليك تاخد منهم ولا تديهم حاجة

يبقي ايه الي مزعلك ؟
    المُؤمِنُ نَفسُهُ مِنهُ في تَعَبٍ وَالنّاسُ مِنهُ في راحَةٍ

أستغرب من الكلام المذكور فوق يا عزيزي . ماذا أفعل , لكن صدقني القهوه غير مضروبة .
      The Unknown Person

حسناً لكي تعرف إذا كانت القهوة مضروبة أو لا يجب أن تجرب شيئاً آخر لكي تعرف الفرق , مثلاً حاول تشرب قهوة في الثلاجة وشوف , لو مفيش فرق يبقي القهوة مضروبة

عموماً يا شباب , قائمة ما يتم تنزيله حالياً :
        Maya - Gnomon Workshop Organic Modeling - Video I (Part B).avi
        Maya - Gnomon Workshop Organic Modeling - Video I (Part A).avi

بالاضافة إلي آخر نسخ من :
        Alias SketchBook Pro V1.1
        Alias Studio Tools V11
        Alias Image Studio V1
        هذا وقد نزلت أمس ال
        Alias Motion Builder 6
        وموجود أصلا ال
        Alias Maya 6

يبقي كده كل مجموعة برامج Alias هتبقي موجودة

خاب ظني................للأسف الردود انقلبت عكس الموضوع ولا هيه داخله في الموضوع اساسا للأسف
          Prince_Of_Alias

أخ هاجد انت تتدعي الأنشغال في ماذا؟؟؟؟؟ الا يهمك بقية الاعضاء حسانا انت قلت ان الترجمه صبعه يا اخي هناك برامج للترجمة تسهل على المترجم ترجمة الدروس وانا قلت الكل سوف يستفيد ويتعلم لو عملنا كفريق...........ما هيه اعمالك على المايا أخبرني هيا لا تقل لي انك سوف تنشىء لعبة جديد او فلم سنيمائي.........الأفضل لكل واحد الحصول على سيديات تعليمية والتعلم لوحده اعتقدت انني سوف الاقي الأستحسان منكم لكن لا فائدة...............شكرا جزيلا على الردود والتفاعل
            Prince_Of_Alias

Cloud
              ، لا أريد أن أكون سلبي لكن أعتقد أن مسألة ترجمة الدروس الى العربية تم تناولها العديد من المرات.
              نصيحتي لم يريد أن يدخل هذا الميدان أن يتعلم اللغة الانجليزية. طبعا هذا اذا كان الواحد يريد أن يريد أن يحترف أو يذهب بعيدا في هذا المجال. أما اذا كان يريد فقط الاطلاع فلا أظن أنه يحتاج الى ذلك.
              لا أقول يذهب لتعلم اللغة ثم يرجع، لا .. و انما يتعلم قدر المستطاع و لا يضيع الوقت في التعريب.
              هذه مجرد وجهة نظر، و هي لا تتعلق بالـجرافيكس وحده.
              بالتوفيق.
              3DReel2005

لا تحسبن المجد تمراً أنت آكله .... لن تبلغ المجد حتى تلعق الصبرا
                The Unknown Person

يسعدني هذه الروح الجماعية ولا أدري كيف أشكرك على هذا الرأي الجميل وتجاوب بعض الأعضاء بطريقة إيجابية.

وهذا ما يمكنني المساهمة فيه:
                  1- لدي العديد من الدروس من العديد من المواقع يمكنني تعريبها ببساطة -ولن يضيرني الأمر بل ربما أتذكر ما نسيت.
                  2- بعض الكتب بهيئة PDF في فروع مختلفة
                  3- قريباً سأحصل على اتصال سريع بالانترنت ويمكنني تحميل النواقص من مكتباتكم إن شاء الله
                  (1024 ك.ب.ث لزوم سايبر )

mr_truefact@hotmail.com وإن شاء الله ابتدي قريباً في الترجمة ولكن سأحتاج مساحات كبيرة للصور الإرشادية
                  لا يعلم الكثير من الفاشلين في الحياة كم كانوا قريبين من النجاح عندما استسلموا للفشل

............................
                    التعديل الأخير تم بواسطة asalia_22; 27 / 11 / 2004, 09:32 AM.
                    ميدو

أخواني والله دروس المايا سهلة جدا............الشرح جملة ولا جملتين أو بالكثير ست جمل والباقي كله صور................صدقوني والله أنا مستعد احط دروس مايا وبترجمها واللي علي بسويه لكم أنا مخلص من الكلية والأنجليزية عندي جيده جدا لا خوف ولا هم لكن همتي عالية

وشكرا
                      Prince_Of_Alias

بسم الله أكبر بسم الله ماشاء الله
                        بجد يا جماعه بجد ده شيئ هايل جدا ان يكون فيه كل الحب والتسامح ده بين أعضاء المنابر
                        انا بقى عندي dsl ومستعد أساعد أي حد بأي حاجه
                        وعندي خبره مش بطاله بالمايا ومستعد أساعد أي حد محتاج للمساعده
                        انا بس كل اللي محتاجه أي سيديهات عليها أي حاجه لمايا علشان أستفيد منها انا وزملائي في الجامعه. وخصوصا ان في مؤتمر في شهر فبراير القادم وهتبقى جامعتنا هيا الوحيده العربيه وعايزين نرفع رأس العرب أمام العالم. واحنا فعلا محتاجين سيديهات جن مون بأي طريقه. انا مستعد أسافرلك مخصوص المنصوره يا عمرو وأجيلك يا عسليه لو انت في الهند
                        كما أرجو من الساده الأعضاء الذين يحتاجون المساعده مني أو يستطيعون مساعدتي الإتصال بي على الايميل التالي
                        ahmed0127319718@hotmail.com
                        الايميل هو رقم الموبيل لمن يريد الاتصال بي هاتفيا وشكرا

والله يبقي خير يا أحمد باشا , تعرف تروح لمحمود (عسلية ) وبعدين تجيلي ؟ يبقي أخدت الي عنده والي عندي , ايه رأيك عشان انا عندي مشاكل في السفر للقاهرة الأيام دي

وحاول تلحق محمود قبل ما يروح الجيش ( يوم 8 مش كده ؟ )

بسرررررعة

طبعا موافق
                            محمود حاول الاتصال بيا على الموبيل أو ابعتلي أي حاجه تدلني على مكانك وانا بإذن الله هاعرف أجيلك
                            أرجوك يا محمود الموضوع عاجل جدا
                            ابعتلي ايميل بعنوانك لو ماعرفتش تتصل بيا
                            من الآخر اتصرف
                            المهم أعرف أوصلك في خلال يومين بالكتيييير
                            شكرا أوي يامحمود
                            وشكرا أوي يا عمرو

يا سيدي انا الي شكراً عموما انا بعت لك رقم تليفوني في رسالة خاصة

وصل يا باشا
                                يارب بقى دلوقتي نلاقي محمود
                                على فكره يا محمود بعد الجيش بتاعك انا لازم ان شاء الله أعدي عليك تاني وأديك الحاجه اللي أخدتها من عمرو
                                انت هنا جنبي في القاهره ومش هاغلب يعني وده حقك أساسا
                                أرجوك ترد في أقرب فرصه
                                ويستحسن ماتستناش وماتبخلش عليا بمكالمه منك
                                انا ايميلي
                                ahmed0127319718@hotmail.com
                                والايميل هوا رقم التليفون
                                أييييييييييييييييييييي خدمه

يعمل...
                                X