Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

فريق الأسكندرية...

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

كل سنة واعضاء فريق الاسكندرية بخير وعيد سعيد وانشاء الله نتقابل بعد العيد وحد يعبرنا بقى علشان انتوا شكلكم لسة نايمين
    Naval Architect& Marine_Engineer

إذا ضاقت عليك الأرض بما رحبت، وضاقت عليك نفسك بما حملت فاهتف ... يا الله

إذا بارت الحيل، وضاقت السبل، وانتهت الآمال، وتقطعت الحبال، نادي ... يا الله

والله شكل الإمتحانات لسه مأثره في الأعضاء والجميع مريحين ..... ياتري إيه السبب
      ..... شكل الإجتماع الثاني هيبقي بعد العيد ....... يارب سترك
      I'll be the wall that protects you
      From the wind and the rain
      From the hurt and the pain

Let's make it all for one and all for love

السلام عليكم

اولا احب اشكرك على الفكره و ده مجهود اتمنى ان يجازيك ربنا عليه خير و ربنا يوفقك و كنت احب اعرفك ان يشرفني انضم لفريق الاسكندريه و ريت تبعتلي التفاصيل مكان اجتماع الفريق و كيفيه الانضمام
        البيانات الشخصيه هي
        م/ اشرف محمد
        ت : 5013549
        و الايميل هو ashraf_3tea@yahoo.com

و يا ريت تبلغوني بعدد المقابلات اللي تمت و امتى الاجتماع اللي جاي و على العموم انا شغال في القاهره و اجازتي يوم الجمعه لو حد هيشرفني بالاتصال و ده تليفون البيت
          035013549

انا متشوق لمعرفة ميعاد الاجتماع الاول يلا ياشباب اللي يخلص التزاماته ياريت يقول انه مستعد
            ** مع Blender-3Dمفييييييش مستحيل **
            مساااااعدة يا شباب! محتاج أعمل فيلم ساعتين بالبليندر! حد ممكن يعلمني كيف؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!
            -------{|||| أ لــبــو م صــو ر أ عــضــا ء ا لــمــنــا بــر ||||}-------

المشاركة الأصلية بواسطة marine_ENG
              كل سنة واعضاء فريق الاسكندرية بخير وعيد سعيد وانشاء الله نتقابل بعد العيد وحد يعبرنا بقى علشان انتوا شكلكم لسة نايمين
              هههههههه وانتا طيب
              وكل سنة وانتم طيبين
              مساااااعدة يا شباب! محتاج أعمل فيلم ساعتين بالبليندر! حد ممكن يعلمني كيف؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!

السلام عليكم
                يا جماعه انا عايز اشترك في الفريق بس محدش اتصل بيا عشان يحدد ميعاد الاتصال يا ريت اللي بينظم الاجتماعات يبعتلي على الايميل رقم تليفونه و انا هاتصل بيه
                ashraf_3tea@yahoo.com
                و شكرا جزيلا

السلام عليكم
                  ايه الاخبار يا شباب كل سنه وانتم بخير
                  ان شاء الله نحدد ميعاد ايه رايكم فى يوم الاثنين
                  لو الاخ اشرف مش هينفع معاه الميعاد يقول علشان كان بيقول يوم الجمعة بس الى فاضى فيه تقريبا
                  وان شاء الله عمرو هيتصل بيك
                  هو اسمه Max Man
                  بس هو عنده مشكلة فى الانترنت
                  وان شاء الله تشوفوه الميعاد مناسب ولا لا
                  اخوكم وليد
                  لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
                  سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
                  Arabia Studio

السلام عليكم ورحمته وبركاته
                    كل سنة وانتم طيبين
                    ارجو ان انضم الى المجموعه
                    وجزاكم الله خير

اهلاا بالاعضاء الجدد نراكم قريبا انشاء الله

السلام عليكم...
                        أسف لجميع الأعضاء علي التأخير...
                        ولكني مازلت أعاني من بعض المشاكل في الشبكة...
                        و أعتذر للأخ أشرف لأني لم أتصل به حتي الأن و إن شاء الله سأتصل غداً...
                        و أهلا بالأخ mohanafy و أرجو أن ترسل رقم تليفونك حتي أتصل بك..
                        و إن شاء الله الميعاد سيكون قريبا جداً...
                        (( .. النقد البناء هو الذى يضع يدى على عيوبى ويعيد ثقتى بنفسى .. النقد الهدام هو من طراز ( إيه القرف ده ؟؟! ) .. هكذا .. بلا تفسيرات ولا اقتراحات ولا أى شئ ... ))

حمد الله على السلامة يا عمرو انتا فينك ياراجل مش باين ياريت تكون الشبكة اتصلحت عندى ونشوفك اونلاين قريبا

يلا شدو حيلكوا انا عملت اللوجو التحضيري يارب يعجبكم

السلام عليكم...
                              الحمد لله تم تحديد ميعاد يوم الجمعة 28/1 الساعة 7 أمام الجندي المجهول...
                              تم الأتصال بالأعضاء و سيتم الأتصال بهم مرة أخري للتأكيد علي الميعاد...
                              الأخ Blender أتصلت بك مرتين و لم تكن متواجد و سأحاول الأتصال بك مرة أخري قبل الأجتماع...
                              و تصميم جيد بالنسبة للوجو و أقترح تغيير لون الخلفية...
                              بعض الأعضاء الذين حاولت بهم ولكن الخطوط كانت مشغولة سأحاول الأتصال بهم مرة أخري...
                              (( .. النقد البناء هو الذى يضع يدى على عيوبى ويعيد ثقتى بنفسى .. النقد الهدام هو من طراز ( إيه القرف ده ؟؟! ) .. هكذا .. بلا تفسيرات ولا اقتراحات ولا أى شئ ... ))

اخي MaxMan206
                                اللوجو ملوش خلفية وان كان له خلفية يبقى مايكونش لوجو
                                الاطار اتحط بس علشان تكونوا عارفين حجمه

اما بالنسبة للاجتماع فربنا يوفقنا

يعمل...
                                X