Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عضو جديد- أكيد أكيد - حيكون مفيد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عضو جديد- أكيد أكيد - حيكون مفيد

بسم الله الرحمن الرحيم
    لعلها أول مرة أشارك في المنتديات ، صراحة ما شدني لها في البداية موضوع الصوت والاستوديوهات ، لكن كوني أول مرة أشارك لابد من التعريف المختصر بنفسي: عمادالرسام - مقيم في الكويت - أعمل رسام في شركة دعاية وإعلان - لدي استوديو مصغرفي الكويت وفي سوريا- درست المقامات الموسيقية - ولي تجارب في الإنشاد والتلحين( أناشيد دينية وأطفال) - أعمل في مجال الوسائل التعليمية السمعية والبصرية...
    جاد جدا في عمل أي شيء فيه الخير للإسلام والمسلمين.... جاد في عملي ومهيص في وقت الفراغ...
    معجب جدا بالمهندس عماد لما عنده من حب الخير والإفادة ولعله السبب في اشتراكي في المنتدى
    مع حبي واحترامي لباقي أعضاء المنتدى،وشكرا.

اشكرك لاعجابك يا ----- انا

ماشاءالله عليك يا عمدة المنتدى

ماشاءالله عليك يا ..... أنا. ملحق على كله ...الله يعطيك العافية واللهم أعز المنتدى بأحد العمادين
      أكيد هو إنت .
      مفيش سؤال معين في بالي حاليا ، بس حبيت أشترك .. أصلي ماسك بطيختين في إيد وحدة .. بارسم طول النهار لكن قلبي وعقلي في الاستوديوهات والتسجيل ... يادوبك إخر الليل باعمل تجارب ..
      شكرا على الرد السريع

أهلاً وسهلاً بك .. اخي الفنان عماد .. وانت مكسب للمنبر .. ان شاء الله ..

مرحب بيك مفيد ومستفيد

المنتدى ينور بيك

مشكورين يا حبايب

شكرا أخ فاستر وأخ شعبان على التجاوب والترحيب وانشاءالله أكون عضو فعال
            بس أنا اليومين دول آجي متأخر من الشغل ويادوب أقدرأجلس على الإنترنت إخر الليل
            قريبا سأدوخكم بنقاشاتي

يا ريت تضع لنا درس فى المنتدى عن كيفيه مسك بطيختين فى يد واحده لانى حاولت اعملها

بعد ما قرات ولم يقع البطيخ لانى لم اجد بطيخ فى الشتاء

أصل أنا يا أستاذ ..... أنا ، وأنا صغير كنت بالعب بكرتين بإيد واحدة ، وهو المبدأ المعقول إن واحدة فوق في الهوى وواحدة ماسكها فإيدك ، يعني لازم واحدة بس فإيدك ، والتانية بعيدة عنك، ولما كبرت بقيت ألعب في البطيخ واحدة في إيدي والتانية دايما بتقع على راسي، وهو ده بالضبط اللي حاصل معاية - أشوى من عبد الحليم اللي ماسك الهوى فإديه- ، تعبان قوي والنبي لاقيلي حل .

تعالى العياده بعد الظهر

أستاذ عماد ...
                    هزرنا نيجي للجد شوي ...
                    شوية أسئلة بسيطة ياريت تخدمنا فيهم :
                    1- جهاز الهارمونايزر سمعت عنه ( مارأيك به - وكيف هو - وهل يوجد برامج من هذا النوع )
                    2- فلتر الأوتوتيون هل يركب على الكول إديت .
                    3- ما هو جهاز السامبلر .
                    4- شاكرين لك حلمك علينا إذا الأسئلة فيها أي تكرار.
                    سأطرح موضوح جديد عن التلحين أرجو المتابعة .

يعمل...
                    X