صفحة 1 من 2 12 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 23

موضوع: اجتماع فريق مايا المصرى

ردود: 23 | زيارات: 1682
  1. #1
    عضو
    صور رمزية asalia_22
    تاريخ التسجيل
    Jan 2004
    المنطقة
    مصر
    العمر
    36
    ردود
    61

    Smile اجتماع فريق مايا المصرى

    بسم الله الرحمن الرحيم

    الى كل جميع اعضاء الفريق ايه رايكم فى بدء اولى اجتماعتنا الاربعاء القادم بتاريخ 19 /1 / 2005 اعتقد الناس تكون خلصت امتحانتها علشان نثبت على عددنا ونتعرف على بعض للى منا متعرفناش عليه .....
    وعلشان نشوف هنخطط ازاى للدجى ميديا ونبتدى العمل سريعا...علشان نلحق نشترك بشىء محترم وعلشان نوزع الجهد على الجميع يهمنى جدا ردود من هم خارج القاهرة بالذات (مايا ارت و محمد طنطا ) او اى شخص اخر اما من هم داخل القاهرة ان شاء الله ما اعتقدش هيكون فيه مشاكل ياريت الرد السريع .......
    ميدو


  2. #2
    ok I'm with u . don't forget me

  3. #3
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    للأسف مشاركتي في الاجتماع صعبة, ومش هاقدر أنزل مصر إلا في آخر الأجازة.

  4. #4
    فن المايا
    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    المنطقة
    مصر ( ولكن ليس لوقت طويل ! )
    ردود
    965
    الموضوع عايز شوية دراسة يا محمود , بس خلي تحديد الميعاد شوية


    عشان في حاجة بافكر فيها دلوقتي وبعدها هاقول لك رأيي في ميعاد الاجتماع

    سلام
    المُؤمِنُ نَفسُهُ مِنهُ في تَعَبٍ وَالنّاسُ مِنهُ في راحَةٍ

  5. #5
    عضو متميز
    صور رمزية أبو عبد الكريم
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المنطقة
    مسحتها تأكيدا للهويه الأسلاميه
    ردود
    3,701
    بسم الله
    كيف سوف يتم اللقاء
    والسلام عليكم و رحمة الله

  6. #6
    Registered User
    صور رمزية Ahmed012
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    32
    ردود
    2,173
    نقدر نتجمع كلنا في مكان (كافيتيريا مثلا متفق عليها) في يوم معين علشان نقدر نحصر إمكانياتنا وأهدافنا ونبدأ بإذن الله

  7. #7
    عضو
    صور رمزية asalia_22
    تاريخ التسجيل
    Jan 2004
    المنطقة
    مصر
    العمر
    36
    ردود
    61
    معلش ياجماعة للاسف هنأجل قليلا وهنحدد معاد تانى علشان اليوم مش مناسب لبعض الاعضاء وعلى ذلك هحاول ارتب معاد جديد يتوافق مع الجميع..... علشان احنا حريصين ان الناس كلها تبقى موجوده ....
    ميدو

  8. #8
    مشرف سابق
    صور رمزية Moh Taia
    تاريخ التسجيل
    May 2003
    ردود
    2,980
    السلام عليكم
    أنا جاهز فى أى وقت ان شاء الله ( بس طبعا ابعدوا عن العيد )
    و ما توفيقي الا بالله


    _________________________________________

  9. #9
    عضو متميز
    صور رمزية أبو عبد الكريم
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المنطقة
    مسحتها تأكيدا للهويه الأسلاميه
    ردود
    3,701
    بسم الله
    يا جدعان مصدقنا هنبدأ......... ولا على رأى المثل.............. ولا بلاش .
    فى أنتظار الموعد الجديد , و المكان الجديد , والفريق الجديد , والأصدقاء الجدد , والمشروع الجديد , ........ ,.......,
    ........,............,..........,......... سلام عليكم

  10. #10
    فن المايا
    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    المنطقة
    مصر ( ولكن ليس لوقت طويل ! )
    ردود
    965
    معلش يا شباب انا بقي عندي دلوقتي انشغال كبير ومش هقدر آجي

    وغالبا مش هاقدر استمر في الفريق لإنه دلوقتي بقي عندي شغل هنا في المنصورة ومش هاقدر أجمع بين الاتنين ومعاهم الطب كمان

    تحياتي
    المُؤمِنُ نَفسُهُ مِنهُ في تَعَبٍ وَالنّاسُ مِنهُ في راحَةٍ

  11. #11
    مبارك الشغل الجديد عقبالي كمان

  12. #12
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    طيب يبقى موصلناش لكلام والناس كلها اختفت
    عاوزين نحدد ميعاد ومكان

  13. #13
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    الظاهر إن الموضوع مات زي باقي المواضيع. بصراحة كان عندي احساس بس كنت سعيد جداً بالمحاولة والمبادرة لكن للأسف ماتت وسمعني زي غيرها

  14. #14
    فن المايا
    تاريخ التسجيل
    Jun 2004
    المنطقة
    مصر ( ولكن ليس لوقت طويل ! )
    ردود
    965
    الموضوع ماقدرتش اكمله لظروف الوقت



    انا طالب طب لو تاخد بالك
    المُؤمِنُ نَفسُهُ مِنهُ في تَعَبٍ وَالنّاسُ مِنهُ في راحَةٍ

  15. #15
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    وأنا هندسة والعياذ بالله برضه وعندي كم من المشاريع وبضع عشرات من اللوحات وبعض المواقع اللي لازم أشوفها عشان أعدي بمادتين بس.

  16. #16
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    بس DigiMedia قرب ولسه معملناش حاجة في أي حاجة بخصوص أي حاجة فهل في حاجة ممكن نعملها؟

  17. #17
    عضو متميز
    صور رمزية esso70
    تاريخ التسجيل
    Feb 2005
    ردود
    1,377

    Red face بسم الله الرحمن الرحيم

    يا جماعه يمكن كتيير هنا ميعرفونييش
    بس المهم أنا دلوقتى ربنا وفقنى وعلييت فى الشغل وبقييت ماسك فريق عمل لشركه بتعمل أفلام كرتون وزيي أى فنان عايز أعمل شغل إحترافى بغض النظر عن التعقيدات التجاريه فى التسويق المهم
    أنا كنت عايز فنانين محترفيين يشتغلوا معايا إن شاء الله أنا من مصر ووو

    بسم الله الرحمن الرحيم
    أبحث عن مصممي للعمل فى مجال الأفلام ثلاثية الأبعاد
    مصر - القاهره - 0127264164
    إسلام أمين
    ملاحظه نرجو السرعه فى الرد أو إرسال رساله بها عيينه من الشغل على الإيميل
    esso70@hotmail.com
    eslamami@yahoo.com
    مطلوب من كل المجالات فى مايا ثري دي ماكس
    أى حاجه بس فنان

  18. #18
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    طلبت منك قبل كده تفاصيل ولسة زي ما احنا غرقانين مش فاهمين اللي مطلوب من جميع تخصصات مايا وماكس. وايه هو المشروع بالضبط

  19. #19
    طب بالنسبة لى الى خارج مصر حيعرفو تفاصيل الاجتماع ازاى

  20. #20
    عضو نشيط
    صور رمزية TrueFact
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Egypt
    العمر
    34
    ردود
    385
    لو مصري يبقى لما ترجع بالسلامة إن شاء الله لكن لو غير مصري ومقيم في مصر أهلاً وسهلاً لأن الجنسية متهمناش أما لا هذا ولا ذاك فالفريق من صفاته أنه مصري

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل