Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الساي فليكس ياعالم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الساي فليكس ياعالم

ياشاب
    لو احد عندو syflex لمايا 6 ياريت يتكرم ويرفعه او يدينا اللينك بتاعو
    او حتى على الاميل

waleed_aldeen@yahoo.com
    السلام عليكم أهل الديار الموحشة .. والمحال المقفرة .. أنتم لنا سلف ونحن لكم تبع .. وإنا إن شاء الله عما قريب بكم لا حقون .. يا أهل القبور .. أما الأزواج فقد نكحت .. وأما الديار فقد سكنت .. وأما الأموال فقد وزعت .. هذا خبر ما عندنا فما خبر ما عندكم ؟ مالي أراكم لا تجيبون ؟ أما لو أنهم تكلموا لقالوا وجدنا أن خير الزاد التقوى
    علي ابن ابي طالب

معقول .................... محدش بعت البلجن؟؟؟

الف شكر اخي العزيز محدش . مكنتش متوقع الاستجابه الجميلة دي

والحمد لله محدش ماخيبش ظن مكنتش

ياعالم الكراكترز عريانه في المايا والدنيا برد

عايز سايفليكس عشان استرها الله يستركم

والماي كلوز عبل مايغطيها هايكون الصيف جه
    السلام عليكم أهل الديار الموحشة .. والمحال المقفرة .. أنتم لنا سلف ونحن لكم تبع .. وإنا إن شاء الله عما قريب بكم لا حقون .. يا أهل القبور .. أما الأزواج فقد نكحت .. وأما الديار فقد سكنت .. وأما الأموال فقد وزعت .. هذا خبر ما عندنا فما خبر ما عندكم ؟ مالي أراكم لا تجيبون ؟ أما لو أنهم تكلموا لقالوا وجدنا أن خير الزاد التقوى
    علي ابن ابي طالب

ياريت كنت أقدر اساعدك لكن ماباليد حيلة
      على فكرة يعني السيفلكس هو مش بالسهولة المتوقعة , يعني كمان ليه مشاكله.
      انا رأي طوّل بالك وخش على الـ cloth تبع المايا , واللي تعرفه أحسن من اللي مابتعرفه.
      your tsunami
      إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

مبروك أديك ليقنته لوحدك
        لا يعلم الكثير من الفاشلين في الحياة كم كانوا قريبين من النجاح عندما استسلموا للفشل

http://rapidshare.de/files-en/621101...aya_6.rar.html

تفضل
          liquid-effects
          Modeling and Texturing Glass
          Modeling a Flat Screen Monitor
          -------------------------------

تم وضع الوسلة في موضوع آخر ولكن شكراً على مجهودك يا عاشق الماكس
            لا يعلم الكثير من الفاشلين في الحياة كم كانوا قريبين من النجاح عندما استسلموا للفشل

شكرا لكم جميعا

ناقصني الترتل بس الله لا يهينكم
              علي ابن ابي طالب

يعمل...
              X