موضوع: الحقونى ارجوكمممممممممممم ..ادخول ورد علية ارجوكممممممممممم

ردود: 5 | زيارات: 682

الحقونى ارجوكمممممممممممم ..ادخول ورد علية ارجوكممممممممممم

بسم الله الرحمن الرحيم

الى اخوانى اعضاء المنابر هل من الممكن انى احط صورة سلاح مثل الرشاش او البندقية صورة جاهزة من الامام فقط او من علىالجانب فقط فهل ممكن الممكن ان اخلية سلاح فى اى لعبة من غير تعديل على ال3دى ماكس او اى برنامج تانى مثل الصورة يعنى اى صورة سلاح او رشاش او بندقية من الامام او من الخلف او من على الجانب بس ملاحظة الصوة من ناحية واحدة فقط ممكن تكون فى الامام او من الجانب

هى 3دى بس الصوة من قدم فقط او من على الجانب طيب ازى اعملة موديلنج ازى يعنى اخلية 3دى هل ممكن الممكن الصورة الثابتة من جانب واحد ممكن اخلية على اربع جوانب مختلفين بس ازى ارجو شرح من سيادتكم بالتفصيل او ادخل الاسلحة دى على لعبة او اعمل لعبة وتكون الاسلحة دى شغالة وتضرب زى اى لعبة انا مبتداء على الماكس وياريت حد يشرح الصورة رشاشا من على الجانب انا عايز اخلية فى اى لعبة او ادخل فى لعبة متتصمم جديد ازى اعملة مودلينج ممكن تشرح لي الطريق اخوانى وشكرا ميدو

صور الاسلاحة موجدة عندى وعايز اخلية 3دى بس مش عارف ازى لان الصورة من جانب واحد وليس من اربع جوانب ممكن يتعمل لية موديلنج ولا مش ممكن لو ممكن ممكن تكتبى لية ازى اعمل الصورة دى 3دى ومودلينج واخلية سلاح زى اى سلاح فى اى لعبة

عضو نشيط
    المنطقة
    بين اخوتي وأحبتي ^_^
    ردود
    476
    انا مافهمت مره مره بالظبط

لكن الي عرفته منك انك تبي تسوي مودلينج لبندقيه وعندك صورتها في درس لهذى الشي
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
    http://m-kezze.abobadr.net/gun.htm
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

لا مش كدة انا قصدى عندى صورة 3دى لسلحة معين ماشى عايز اخلى لصورة دى مودلينج بدل ما انا ادخل واصمم سلاح وصورة السلاح موجدة ادخل العب بية على طول طالما الصورة موجدة او ادخل اعمل للصورة السلاح اعملة موديلنج هو دة قصدى

عضو متميز
    صور رمزية الجنرال Max
    المنطقة
    أطهر أرض في قلبي
    ردود
    1,702
    على حسب علمي الصغير أنه لا يمكن أن تفتح الصورة في برنامج الثري دي على أساس أنه مجسم ثري دي
    ----
    يا قارئ خطي لا تبكي على موتي ... فاليوم أنا معك وغداً في التراب أنت معي
    maxcona4@gmail.com

عضو نشيط
    المنطقة
    بين اخوتي وأحبتي ^_^
    ردود
    476
    صح اذا عندك صوره وبظغطه زر تبيها مودلينج ما يصير يا تطبق الي في الرابط الي قبل شوي تمشي معه نفس الطريقه ولا مايصير
    *--------------------------------------------------------------------------*
    هذا والله اعلم

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل