Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الحقونى ارجوكمممممممممممم ..ادخول ورد علية ارجوكممممممممممم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الحقونى ارجوكمممممممممممم ..ادخول ورد علية ارجوكممممممممممم

بسم الله الرحمن الرحيم

الى اخوانى اعضاء المنابر هل من الممكن انى احط صورة سلاح مثل الرشاش او البندقية صورة جاهزة من الامام فقط او من علىالجانب فقط فهل ممكن الممكن ان اخلية سلاح فى اى لعبة من غير تعديل على ال3دى ماكس او اى برنامج تانى مثل الصورة يعنى اى صورة سلاح او رشاش او بندقية من الامام او من الخلف او من على الجانب بس ملاحظة الصوة من ناحية واحدة فقط ممكن تكون فى الامام او من الجانب

هى 3دى بس الصوة من قدم فقط او من على الجانب طيب ازى اعملة موديلنج ازى يعنى اخلية 3دى هل ممكن الممكن الصورة الثابتة من جانب واحد ممكن اخلية على اربع جوانب مختلفين بس ازى ارجو شرح من سيادتكم بالتفصيل او ادخل الاسلحة دى على لعبة او اعمل لعبة وتكون الاسلحة دى شغالة وتضرب زى اى لعبة انا مبتداء على الماكس وياريت حد يشرح الصورة رشاشا من على الجانب انا عايز اخلية فى اى لعبة او ادخل فى لعبة متتصمم جديد ازى اعملة مودلينج ممكن تشرح لي الطريق اخوانى وشكرا ميدو

صور الاسلاحة موجدة عندى وعايز اخلية 3دى بس مش عارف ازى لان الصورة من جانب واحد وليس من اربع جوانب ممكن يتعمل لية موديلنج ولا مش ممكن لو ممكن ممكن تكتبى لية ازى اعمل الصورة دى 3دى ومودلينج واخلية سلاح زى اى سلاح فى اى لعبة

انا مافهمت مره مره بالظبط

لكن الي عرفته منك انك تبي تسوي مودلينج لبندقيه وعندك صورتها في درس لهذى الشي
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
    http://m-kezze.abobadr.net/gun.htm
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
    عدد مشآإركآإتك لا تدل على أنك [الآفضل]...ولكن كلاآمك الجميل ..وآخلاآقك الرفيـــعـه..
    ,’,’,’,’,’,
    أخوكم ..أبو ساـطان

Qxa[at]hotmail[dot]com

لا مش كدة انا قصدى عندى صورة 3دى لسلحة معين ماشى عايز اخلى لصورة دى مودلينج بدل ما انا ادخل واصمم سلاح وصورة السلاح موجدة ادخل العب بية على طول طالما الصورة موجدة او ادخل اعمل للصورة السلاح اعملة موديلنج هو دة قصدى

على حسب علمي الصغير أنه لا يمكن أن تفتح الصورة في برنامج الثري دي على أساس أنه مجسم ثري دي
        ----
        يا قارئ خطي لا تبكي على موتي ... فاليوم أنا معك وغداً في التراب أنت معي
        maxcona4@gmail.com

صح اذا عندك صوره وبظغطه زر تبيها مودلينج ما يصير يا تطبق الي في الرابط الي قبل شوي تمشي معه نفس الطريقه ولا مايصير
          *--------------------------------------------------------------------------*
          هذا والله اعلم
          عدد مشآإركآإتك لا تدل على أنك [الآفضل]...ولكن كلاآمك الجميل ..وآخلاآقك الرفيـــعـه..
          ,’,’,’,’,’,
          أخوكم ..أبو ساـطان

Qxa[at]hotmail[dot]com

يعمل...
          X