موضوع: ارجوكم ادخول بسرعة الحقونىىىىىىىىىىىىىضروى

ردود: 5 | زيارات: 1015

Talking ارجوكم ادخول بسرعة الحقونىىىىىىىىىىىىىضروى

بسم الله الرحمن الرحيم الى اخوانى المبرمجين احنا العرب مش عارفين نعمل حاجة كل حاجة بنخوذة من حاجات عملة امريكا او الالعاب تم تصميمة من قبل اجنب ولم نفكر احنا ان نصمم لعبة من البداية الى النهاية لية احنا ما نعمل لعبة هم احسن منا لا طبعا لان الشعب العربى اذكاء ناس بس هى الامكانيات واحنا لو اجتماع مع بعض وفكرا صح ونتعب شوية والله ربنا هيسعدا المهم نعمل لعبة احسن من لهاف لايف مش مهم الوقت لكن اهم حاجة ان نبداء ربنا هيوافقكا والله وارجو الرد والاشترك فى عمل لعبة زى لهاف لايف او احسن انا هنا قصدى ان احنا نصمم حاجة مش نخوذ حاجة عملة شركاة او اى حاجة لية نخوذة مانحاولنصمم زيةواحسنهم احسن مننا فى اية يعنىعقل بالعكس احنا ازكى منهم لكن هنا الدول العربية ليس لدية اى امكانيكات عايز العالم يعترف بالعرب مش هينفع كدة انا والفريق بتعى قرار نحن شبكة مجرم بتصمم اول العبان بعد سنة ونصف بيحث نكون فى 5اشهر نكون اتقان البرامج واحترافنة وهنبداء مع بعض وهنتحد يد واحدة بحيث اثبت ان المصرين ازكياء وليس اغبياء لازم نكون اقوى شعب مشمهم الوقت لكن المهم فى الاخر هتلاقى لعبة احسنمن لهاف لايف اواحسن من ميدل اوف هنر نحن فريق مجرم حرب متحدين يد واحدة هتنحقق النجاحمع بعض ونواصل مع بعض الموقع بتعنا هتلاقية فى الوصلة دلوقتىالمه اللى عايز يتشرك فى الموضوع دة يكلمنى على الايميل او يدخل على الموقع بتعنا منها باذن الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوكم ميدو

لااله الا الله ** محمد رسول الله
    http://mogrem.org

mido_hely_2011@hotmail.com
    mido_hely_2011@yahoo.com

عضو
    صور رمزية abonashat
    المنطقة
    مصراوى بارض الله
    ردود
    62
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...جزاك الله خيرا على هذاالموضوع لقد حركت مشاعرى رغم ان كل ذلك كان يدور بخاطرى..لماذا لم نتحد اقصد الاخوه الافاضل اللى بيعرفوافىالبرامج والهاكر والاختراقات ..الاتحاد بمحاوله قفل موقع البال توك ..الموقع التافه للشات التافه ..والسب الدائم للدين الاسلامى..الاتحادقوه ..والتفرقه ضعف...ارجوكم..تحركوالنصرة الدين الاسلامى....وجزاكم الله خيرالجزاء..
    اخيكم فى الله....محمدعلام....ابونشأت
    اسالكم الدعاء لى بحسن الخاتمه
    url=http://www.weislam.com/islamsignature/index.php]http://www.weislam.com/islamsignature/thker/2.gif[/url]

مجرم حرب؟ يا ساتر! ليه؟

انا مش قصدى كدة ياجدعن انتة فية اية انا على اللعبة تصميم الالعاب

Thumbs up

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة abonashat
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...جزاك الله خيرا على هذاالموضوع لقد حركت مشاعرى رغم ان كل ذلك كان يدور بخاطرى..لماذا لم نتحد اقصد الاخوه الافاضل اللى بيعرفوافىالبرامج والهاكر والاختراقات ..الاتحاد بمحاوله قفل موقع البال توك ..الموقع التافه للشات التافه ..والسب الدائم للدين الاسلامى..الاتحادقوه ..والتفرقه ضعف...ارجوكم..تحركوالنصرة الدين الاسلامى....وجزاكم الله خيرالجزاء..
    me to thanxx-i am in

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل