Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ارجوكم ادخول بسرعة الحقونىىىىىىىىىىىىىضروى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ارجوكم ادخول بسرعة الحقونىىىىىىىىىىىىىضروى

بسم الله الرحمن الرحيم الى اخوانى المبرمجين احنا العرب مش عارفين نعمل حاجة كل حاجة بنخوذة من حاجات عملة امريكا او الالعاب تم تصميمة من قبل اجنب ولم نفكر احنا ان نصمم لعبة من البداية الى النهاية لية احنا ما نعمل لعبة هم احسن منا لا طبعا لان الشعب العربى اذكاء ناس بس هى الامكانيات واحنا لو اجتماع مع بعض وفكرا صح ونتعب شوية والله ربنا هيسعدا المهم نعمل لعبة احسن من لهاف لايف مش مهم الوقت لكن اهم حاجة ان نبداء ربنا هيوافقكا والله وارجو الرد والاشترك فى عمل لعبة زى لهاف لايف او احسن انا هنا قصدى ان احنا نصمم حاجة مش نخوذ حاجة عملة شركاة او اى حاجة لية نخوذة مانحاولنصمم زيةواحسنهم احسن مننا فى اية يعنىعقل بالعكس احنا ازكى منهم لكن هنا الدول العربية ليس لدية اى امكانيكات عايز العالم يعترف بالعرب مش هينفع كدة انا والفريق بتعى قرار نحن شبكة مجرم بتصمم اول العبان بعد سنة ونصف بيحث نكون فى 5اشهر نكون اتقان البرامج واحترافنة وهنبداء مع بعض وهنتحد يد واحدة بحيث اثبت ان المصرين ازكياء وليس اغبياء لازم نكون اقوى شعب مشمهم الوقت لكن المهم فى الاخر هتلاقى لعبة احسنمن لهاف لايف اواحسن من ميدل اوف هنر نحن فريق مجرم حرب متحدين يد واحدة هتنحقق النجاحمع بعض ونواصل مع بعض الموقع بتعنا هتلاقية فى الوصلة دلوقتىالمه اللى عايز يتشرك فى الموضوع دة يكلمنى على الايميل او يدخل على الموقع بتعنا منها باذن الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوكم ميدو

لااله الا الله ** محمد رسول الله
    http://mogrem.org

mido_hely_2011@hotmail.com
    mido_hely_2011@yahoo.com

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...جزاك الله خيرا على هذاالموضوع لقد حركت مشاعرى رغم ان كل ذلك كان يدور بخاطرى..لماذا لم نتحد اقصد الاخوه الافاضل اللى بيعرفوافىالبرامج والهاكر والاختراقات ..الاتحاد بمحاوله قفل موقع البال توك ..الموقع التافه للشات التافه ..والسب الدائم للدين الاسلامى..الاتحادقوه ..والتفرقه ضعف...ارجوكم..تحركوالنصرة الدين الاسلامى....وجزاكم الله خيرالجزاء..
    اخيكم فى الله....محمدعلام....ابونشأت
    اسالكم الدعاء لى بحسن الخاتمه
    url=http://www.weislam.com/islamsignature/index.php]http://www.weislam.com/islamsignature/thker/2.gif[/url]

مجرم حرب؟ يا ساتر! ليه؟

انا مش قصدى كدة ياجدعن انتة فية اية انا على اللعبة تصميم الالعاب

المشاركة الأصلية بواسطة abonashat
          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...جزاك الله خيرا على هذاالموضوع لقد حركت مشاعرى رغم ان كل ذلك كان يدور بخاطرى..لماذا لم نتحد اقصد الاخوه الافاضل اللى بيعرفوافىالبرامج والهاكر والاختراقات ..الاتحاد بمحاوله قفل موقع البال توك ..الموقع التافه للشات التافه ..والسب الدائم للدين الاسلامى..الاتحادقوه ..والتفرقه ضعف...ارجوكم..تحركوالنصرة الدين الاسلامى....وجزاكم الله خيرالجزاء..
          me to thanxx-i am in
          رأيي صواب يحتمل الخطأ ورأي غيري خطأ يحتمل الصواب

هدفي هو مصمم ومنتج ومخرج العاب .... بأذن واحد احد

لا نصر من دون تضحيات

يعمل...
          X