موضوع: لو عايز تصممم لعبةادخل بسرعةةةة مهممممم ضروىىىىى

ردود: 4 | زيارات: 782

Thumbs up لو عايز تصممم لعبةادخل بسرعةةةة مهممممم ضروىىىىى

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اسمى عبدالحميد من مصر17سنة محب برمجة الالعاب المنتدى هنا اصبح ضيعف جدا عايزن مشرفين اولا مش نافع كدا علشان نصمم لعبة زى لهاف لايف لازم نعمل اية الاتى نتحد مع بعض وكل واحد عندة فكرة يشاركنا بية وكل واحد عندة برنامج او كتب ما يبخل بية ولو احنا العرب كلنا لو اتحدنا كلنا سوف نحقق لعبة احسن من لعبة لهاف لايف لكن لكل واحد بيقول يالى نفسى صح ولا غلط لازم نتحد على راى المثال:: الاتحد قوة والتفرق ضعف صح ولا غلط يعنى الامريكين دول كلهم يد واحدة مش كل واحد مع نفسه علشان كدة الحاجة بتعتهم بطلع 100% صح ولا غلط لانهم مش بيخبل على بعض كل واحد بيشارك براية وكل يوم مواضيع جديدة لكن هان مفيش حد بيحط مواضيع او يدخل على علشان مصالحتة صح ولا غلط كل واحد بيشتارك علشان يخوذ برنامج ويطلع بس مش البقى ينقطم ولا يحصلة ااى حاجة كل واحد بيقول يلا نفسى شوف هم متحدين الامريكين علشان كدا هم الاقوى فى كل حاجة مع ان احنا اذكاء منهم لكن تعمل اية فى العقول الغبية اسف فى اللفظ بس هو دة الصح لازم نتحد واللى موافق يكتب ايميلة ويشارك معنا واللى مش موافق خالص بس انا وقلت الحقيقة على العموم دة ايميلى
    mido_hely_2011@hotmail.com
    mido_hely_2011@yahoo.com
    اى حد عايز يكلمنى ويشتارك معاية انا موافق ودة مواقعى المتوضع وياريت تسجلة وتقول رايكم وشكرا اخوكم :: عبدالحميد
    الموقع المتواضع

http://mogrem.org

اخوكم :: عبدالحميد

عضو متميز
    ردود
    9,832
    أنا لا أقول إلا , يا معين الصابرين .
    The Unknown Person

ملحوظه : يوجد لديك اخطاء - فظيعه وجمه - لن ازكرها ............. لانها واضحه (((( وضوح الشمس)))))

عضو جديد
    صور رمزية abdulmunim
    المنطقة
    syria
    ردود
    46

Cool اللي محتاج لعبة يطلبها بأدب

أولاً أنا أؤمن بلغة الحوار
    ولكن بعقلانية
    لو كان لديك أية فكرة عن الذوق ياسيد عبد الحميد ماكنت لتتلفظ بتلك الألفاظ السوقية المستعربة قبل كل شيء أود التنويه عن ماهية الأميركان هم شعب راقي المستوى و لكنهم شعب يكره بعضه بعضاً الحاصل أنهم لم يتحدوا كما تزعم و إنما المادة هي المحرك الأساسي لهم.

يجب أن تعلم أن الأميركان هم أكثر الدول تفككاً وتحلحلاً حتى على المستوى الفكري فيما بينهم.

الأميركان شعب يفتقر إلى التهذيب مثلك، ليس لديهم أية قيم، ويفتقرون إلى الثقافة والحضارة و التقاليد.

أحسن ما في الأميركان يستطيعون التفريق بين الجد و المزح و بين العمل على المستوى المهني و العمل على مستوى الصداقة.

بإمكانك كنت بكل بساطة تطرح الفكرة على الحوار بأدب تقول.. يا شباب لدي فكرة أو أن نكون مجموعة داخل هذا المنتدى لعمل لعبة كيفما كانت فمن يستطيع المساعدة أو فليشاركنا آراؤه مشكوراً. انتهى

أرجو التعليق على كلامي وتصحيحي إن كنت مخطئاً.

-------------
    بالنسبة لعمل اللعبة فهي محتاجة إلى..
    ?) قصة مشوقة وهادفة
    ?) عمل شخصيات
    ?) العمل التسويقي
    ?) موسيقى
    ?) مؤثرات أخرى...

ليست فقط تصميم و مبرمج ...

شكراً

أخوكم/ عبدالمنعم - مخرج فني مبدع ( في مجال الدعاية والإعلان)
    إيميلي.. abdulmunaim.alsaeed@saudi.leoburnett.com
    أو abdulmunaim_alsaeed@yahoo.com

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل