Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

النجدة ..كيف يتم فك ضغط ملفاتcue,iso,img,ccd,sub

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• النجدة ..كيف يتم فك ضغط ملفاتcue,iso,img,ccd,sub

النـــــــــــــــــــجـــــــــدة ..
    كيف يتم فك ضغط ملفات
    CUE,ISO,IMG,CCD,SUB
    فقد قمت بتنزيل عدة برامج ببرنامج الأيميول من النت
    وبعدها........... وبعد فرحة ماتمت
    نزلت البرامج الكاملةبهذه الإمتدادت التي ليس لها حل
    برجاء دلوني على برامج بفك ضغط هذه املفت المضغوطة.............

وياريت ينزل ضغطي اللي إرتفع...... من القهــــــــــــــــــــــــــــــر بعد طول إنتظار إنزال البرامج

برنامج clone drive

برنامج النيرو أيضا تنسخها عن طريقه على اسطوانات .. تحياتي .

إخواني الأعزاء مشكوين ولكن
        هذه البرامج لم تفلح معي في فك ضغط هذه الملفات

رجاء امدوني ببرنامج يفك الضغط

طبعاً الامتدادات دى عبارة عن image للسيدى الاصلى للبرنامج وهنا قدامك حلين اما انك تنسخها على سى دى و بعدين تستعملها ( انا لا ارجح هذا الحل لانة فى كثير من الاحيان الملفات بتكون fake يعنى تنسخ الملف بدل ما يطلع برنامج تلقية لعبة او فيلم اوأى شىء غير اللى انت عاوزة ) الطريقة الثانية انك تستعمل برنامج تفتح بية الملف و البرامج دى بتحاكى الــcd drive و بتخلق سيدى روم وهمى و انت بتقوم بوضع الــimage جواة حتى تستطيع تشغيل الملفات بدل ما تحرق 10 سيدى و فى الاخر تحصل على برنامج الــwinamp , المهم ما هى البرامج التى تستطيع ان تتعامل مع الامتدادات التى سألت انت عنها؟؟؟ عندك برنامجين الموضوع مش هيخرج عن نطاقهم انشاء اللة الاول (Daemon.Tools.v3.47) و الثانى ( Virtual CD v7.0.0.0 ) طيب اشمعنى انا اخترت لك الاصدارين دول بالتحديد لسببين 1ـ لانهم الاحدث 2ـ و لانى متاكد انك هتلاقى كراكهم بسهولة , ارجو انى اكون عرفت اوصلك المعلومة بشكل مبسط و لو عندك اى استفسار آخر اسألنى وانا انشاء اللة اقدر اساعدك و لو فى مشكلة فى الحصول على البرامج او الكراك برضة قولى و انا فى الخدمة.

الحل لمشكلتك وهو إستعمال: UltraISO

supports more than 27 data CD image formats, including BlinkWrite *.BWI/*.BWT,*.B5I/*.B5T), CDSpace (*.LCD), CDRWin (*.BIN/*.CUE), CloneCD (*.IMG/*.CCD), DiscJuggler (*.CDI), Duplicator (*.TAO/*.DAO), Easy CD Creator(*.CIF), Fantom CD (*.MDF/*.MDS), Farstone Virtual Drive (*.VCD), Gear (*.p01/*.md1/*.xa), Instant Copy (*.pdi), Nero - Burning ROM (*.NRG), Noum Vapor CDROM (*.VaporCD), NTI CD-Maker (*.NCD), PlexTools (*.PXI), Prassi (*.GCD/*.GI), VCDROM Extension
            (*.FCD), Virtual CD (*.VC4/ *.000), Virtuo CD Manager (*.VDI), WinOnCD (*.C2D)

ملاحظة: يمكنك بهذا البرنامج الإطلاع على محتوى الفيلات: CUE,ISO,IMG,CCD,SUB قبل النسخ

الوصلة :
            كود PHP:
            http://ezbsvs.com/ 

------------------
            رسالة الادارة :
            عذراً معشر الاخوة فروابط البرامج وأرقام التسجيل الخاصة بها أصبح غير ممكن بالموقع .. مع اعتذارنا ..

يعمل...
            X