موضوع: سؤال محيرينى عن الميدى و الكوردات...(م.عماد + ابو حسام + اى حد بعد كده)

ردود: 9 | زيارات: 1017

Question سؤال محيرينى عن الميدى و الكوردات...(م.عماد + ابو حسام + اى حد بعد كده)

ازيكم ....

عندى شؤال محتاج اجابة عليه ..
    ازاى اعمل تتابع لكورد معين من خلال برامج السيكونسرز متل الفروتى و الكيو بيز ...هل دع ينفع اساساً و لا لأ و لو ينفع ازاااااااااى
    لو سؤالى مش واضح ممكن افسره اكتر....و شكرا لكم و بالاخص استاذى اللى بتشرف بيه عماد
    }}}....بشمهندس عماد على فكرة انا مش مسافر السنه دى {{
    يارب تكون لسه فاكرنى ...

إذا أجاب الباش المهندس عماد
    ثم أجاب أستاذنا أبو حسام الآلاتي
    عندها سنصف لنجاوب
    لو كان السؤال موجه للجميع أجبتك فوراً
    فعذراً

عضو فعال
    المنطقة
    مصر - القاهرة
    ردود
    178
    بدون تعليق ..

.
    محمد الألآتى ( أبو حسام ) .. مصر .

موقع الألآتى لدروس علم النغم

موقع بديل

يجب الا نظلم الراجل فهو لم يقل فلان ثم فلان ثم اى حد بعد كدة بل قال فلان + فلان + اى حد بعد كدة هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

ايه يا جماعة يعنى بلاش الواحد يهزر مع اخواته الكبار و اساتذته ..... خلاص يا جماعة انا اسف و مش هاهزر تانى حقوكوا على يا ابو الفن و ابو حسام و ...vampire2

خلى صدركوا واسع انت غير انكم متعلمين ده انتوا فنانين ....انا اسف للمرة التانية و مش عايز يزعل منى

عضو فعال
    المنطقة
    مصر - القاهرة
    ردود
    178
    الأخ : Minaa

طبعاً من حقك أن تهزر .. ولكن هناك هزار يؤدى لسوء تفاهم .. فعنوان سؤالك يعنى التفرقة بين الأخوة .. وكذلك يعنى أنه لايوجد خبراء فى المنتدى غير المهندس عماد وأبو حسام .. المنتدى عامر والحمد لله .. ولن يبخل عليك الجميع ( ونحن منهم ) بأى مساعدة .. فلماذا تضيق على نفسك .. فربما يكون أحداً لديه إجابة لسؤالك .. وأنت بعنوان سؤالك منعته .. بدون قصد ..

ونأتى للب الموضوع .. للأسف لن أستطيع الإجابة .. لأن المنتدى يمنع الحديث فى الموسيقى .. والأكوردات ( موسيقى ) .. فإذا كان ولابد .. يمكنك إستعمال الرسائل الخاصة لسؤال من ترغب منعاً للإحراج .. أو تسأل فى منتدى أخر يسمح بالكلام فى الموسيقى ..

أعتذر بالنيابة عنك لجميع الزملاء الأعزاء ..
    محمد الألآتى ( أبو حسام ) .. مصر .

موقع الألآتى لدروس علم النغم

موقع بديل

اعتقد ان الهذار الذى تفهمة انت فقط صح و الجميع يفهمة خطا بة بالتاكيد مشكلة فارجو ان تراجع هذارك و انا على فكرة مش مضايق و مش بتفرق معايا لانى انا الذى كتبت الرد الوحيد الذى بة دعابة لتلطيف الجو لو اعدت القراءة ستفهم هذا بوضوح .

شكرا استاذى ابو حسام على صدرك الرحب و اذا كان من الممكن ان تجاوبنى على الخاص اكون شاكر هذا لو لم يخل طلبى بقوانين المنتدى ......

فامبير باشا ...ماتزعلش منى تالت مرة و انا خدت بالى انك انت الوحيد اللى وقفت جنبى .و ياريت لو تعرف تجاوبنى على الخاص و اكون متشكر ليك جدا و يارب تكون بداية معرفة جميله ....

اسف لكم كلكم مرة كمان ......سلااام

منتدى سوالف

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل