Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ستوديو للدعاية والاعلان

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

والله العظيم يارجل السماء انا على استعداد ان اشارك معاك ببلاش
    وبدون اجر وفقط من اجل الهدف الذي قلتة
    وهذا ايميلي gazarika@hotmail.com
    ياريت تضيفنى وتناقشني لترى إن كنت اصلح للعمل معكم
    ام لا
    وإن شاء الله خير
    كارته قديمه

ما شاء الله يا مصطفى دائما بتفكر كويس
      لو احتجتني انا مستعد اشارك
      تحياتي لك
      سلامات
      كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان الى الرحمن
      سبحان الله و بحمده ، سبحان الله العظيم

Mahmoud Fawzy

اخي رجل السماء اتمنى لكم التوفيق
        واتمنى ان ينضم اليكم اكبر عدد ممكن من المتمكنين بالماكس وغيره لكي ينجح الاستديو
        وتمنيت ان نوري شارك معكم لكن للاسف الرجل مقيم بالامارات ويقوم بالتجهيز لعمل اكبر على مستوى الوطن العربي اجمع
        الرجل مستواه عالي تمنيت انه شارك معكم

.
        بالتوفيق للجميع
        .

هل يمكنني الانضمام بخبراتي القليله جدأً

المشاركة الأصلية بواسطة رجل السماء
            اهلا اخواتى

كيف حالك اخى العزيز نورى
            والله كم كنت اتمنى ان اعمل معك ولكنى اعلم انك تعيش فى الامارات
            الله يوفقك وبلغ سلامى لمشرفنا العزيز والله غيبته طولت واشتقنا له كثيرا

تحياتى
            والله لم اقابله حتى الان فقد كان اتصالي به عبر الخاص فقط وعلى موعد انشاء الله.
            وتحياتي لك اخي العزيز فقد اخجلتم حتى تواضعنا بردك الكريم والعزيز بنفس الوقت
            فـ:
            عَـلَى قَـدْرِ أَهـلِ العَـزمِ تَأتِي العَزائِمُ وتَــأتِي عَـلَى قَـدْرِ الكِـرامِ المَكـارِمُ
            ابو محمد
            قال غاندي:
            سيستهزؤون بك ثم يحاربونك ثم يقاومونك ثم يؤمنوا بك ثم يتبعوك ، النجاح ببساطة قضية إيمان ينبت ، يكبر في الاعماق و لا يكثرت بالمتهكمين و الناقمين و المستهزئين، النجاح انتظار للحظة التتويج، النجاح استصغار للحظات الاستعداد و المواجهة ، النجاح يقين بان ما تفعله يناسبك.

اخرالاعمال :
            http://www.maxforums.net/showthread.php?t=212605

انا بالنسبة لى انت اقتربت من هدفى فى الجرافيكس التعلم والابداع واكون شغال فى فريق عمل
              وياريت اكون عند حسن ظنكم انا من مصر
              وده المايل بتاعى
              hemaelgamed@hotmail.com

اهلا يا شباب
                انا سعيد لمشاركتم وتفاعلكم مع الموضوع
                الحمد لله العدد فى زيادة بصورة اكثر مما كنا توقعها

اسلام سمير معنا بأذن الله فانا تكلمت معه وهو معنا بصورة رسمية
                طبعا شخصية معروفة وهو من اقوى ما انجبت الاراضى المصرية فى الفن المعمارى واعماله هى رقم 1 فى ال Evermotion

ايضا محمد 3D Artist فاعماله فى الفترة الاخيرة لفتت انظارنا وهو معنا بأذن الله

وهانى السيد الرسام الشهير له العديد من المعارض الفنية فى القاهرة والاسكندرية وهو كان احدى المشاركين فى تنفيذ مشروه تطوير الاسكندرية (وابن عمتى)

والنحات سامح عبد الغفار فهو احدى المشاركين فى ترميم وندر لاند بعباس العقاد ايضا خبرة طويلة فى مجال الرسوم المتحركة

ايضا الاخ Ofn68 لديه اعمال جميلة كثيرة وهو متميز فى الاضاءة

والعبد لله
                ان شاء الله يا شباب يوجد فنان اخر ولكن لااعرف ظروف عمله ومنتظر رده

اهلا اخواتى
                مرحبا بكم جميعا
                وياريت ان ترسلوا لى بعض من اعمالكم لااراها حسب تخصصكم
                يكفى عملين فقط

بالتوفيق ياشباب
                Personal Website
                Twitter
                Youtube Channel

اتمنى لك التوفيق
                  لو كنت عايز رسام و نحات
                  انا خريج تربية فنية والحمد لله عندى الموهبة
                  وبحب المجال ده جدا بس انته منين

أهلا يا شباب

شكرا لرجل السماء على الفكرة الجميلة والكلام الجميل ومش انا لوحدى يابشا انت كمان زى الفل واحسن كمان.

وأنشاء الله الموضوع يستمر... عشان الصراحة كان نفسى اعمله من زمان الفن للفن وليس للتجارة.. وانشاء الله انا أملك موقع مازلت تحت تصميمة وهو المفروض بيتكلم عن الأضهار المعمارى والفنون الأخرى المتعلقة بالعمارة... كالفنون الجميلة والتى تستخدم جميعها مع بعضها البعض لتنتج عملا فريدا... وحاجة من الأتنين يا نعمل قسم بالموقع للموضوع ده أو نشترى موقع تانى منفصل ونستخدم الأول للأعلان وهكذا... معنديش أى مشاكل....اللى نتفق علية.... لكن اين المقر أو الأتيلية للموضوع ده...والذى أقترح ان يشارك فى تأجيرة أو شراءة أو حتى تبرع البعض بالأستضافة فى بداية الأمر.....ويجب أن نختار أسم معبرا... طبعا شيك يا جدعان.... وأهم حاجة مش بتاع وقتة وخلاص ... المفترض ان الموضوع يعيش أنشاء الله ويتوسع...ليسمع بة فى جميع أركان الأرض.....متحمس أنا هههههه ... وممكن نعمل حاجة كمان نعمل منتدى خاص بالنت يتكلم علية جميع أفراد الفريق فى كل وقت ليجمع دائما أراءهم وأفكارهم... أية النظام...أنشاء الله متى نبتدى.؟
                    WWW.NOVELARCHITECTS.COM

السلام عليكم ...

انا من السعودية - الرياض تخصصي برمجة تطبيقات ( جافا - ديلفي - دت نت ) لكن الجرافيكس عباره عن هواية فقط.
                      ... حبيت اشارك معكم بهذا الموضوع بس عشان اتمنى لكم التوفيق و ادعمكم بالتشجيع لهذا العمل الجماعي مع انكم مانتوا محتاجين ..

الفكره جميلة و الطموح أوروع لكن وش هدف الإستديو بالضبط ؟ تصميم انيميشن ؟ تصاميم عمرانية ؟ تصميم سيارات ؟ عمل دعايات ؟
                      لازم يكون الهدف واضح عشان يكون الإبداع قمة .. و العمل الجماعي اصعب بكثير من الإفرادي لأنه محتاج مميزات كثيره و صدقني امنى اني اكون معكم حتى لو الواد بتاع الشاي بس ارتباطات الحياه ماخذه وقتنا ...

اتمنى لكم التوفيق و النجاح بإذن الله

المشاركة الأصلية بواسطة bugyboo
                        السلام عليكم ...

انا من السعودية - الرياض تخصصي برمجة تطبيقات ( جافا - ديلفي - دت نت ) لكن الجرافيكس عباره عن هواية فقط.
                        ... حبيت اشارك معكم بهذا الموضوع بس عشان اتمنى لكم التوفيق و ادعمكم بالتشجيع لهذا العمل الجماعي مع انكم مانتوا محتاجين ..

الفكره جميلة و الطموح أوروع لكن وش هدف الإستديو بالضبط ؟ تصميم انيميشن ؟ تصاميم عمرانية ؟ تصميم سيارات ؟ عمل دعايات ؟
                        لازم يكون الهدف واضح عشان يكون الإبداع قمة .. و العمل الجماعي اصعب بكثير من الإفرادي لأنه محتاج مميزات كثيره و صدقني امنى اني اكون معكم حتى لو الواد بتاع الشاي بس ارتباطات الحياه ماخذه وقتنا ...

اتمنى لكم التوفيق و النجاح بإذن الله
                        شكرا يا أخى الرد بكل بساطة أنك اذا أردت عمل مثلا فيلم جرافك فأنك تحتاج لفكر جيد لتضع الهدف هذا أولا.. ثم أذا اردت التنفيذ فأنك تجد أن العمل سينقسم الى عدة أقسام وتخصصات فأنك تحتاج اوضع السيناريو ... وهذ السيناريو الدائر بين الأشخاص والبيئة المحيطة... يحتاج لصناعة الاشخاص characters ثم بصناعة البيئة والتى كما تعرف انها بها الكثير من الأشياء المتنوعة ( والطبع العمران جزء كبير من البيئة لا تنسى انك الأن داخل مبنى) والنيميشن دورة تحقيق التفاعل وأظهار العلاقة بين كل ما سبق أما الدعاية فى فن اجتذاب الأخرين لهذا العمل ولا أقصد هنا التجارة وتحقيق المبيعات وتحت هذا البند من الدعاية تدخل جميع لوسائل من تصميم مواقع و أعمال فنية وافكاروأبتكارات... وفد نحتاج أيضا لفن الكتابة فأنا ضعيف جدا فى الموضوع ده
                        WWW.NOVELARCHITECTS.COM

اريد أن أذكر واقعه قديمه أتمنى عمل حساب لها

أخى رجل السماء
                          أعرف ان كثير من أعضاء المنابر يكره هذا الاسم .. astik astik قد يكون رد فعل لما فعلته معهم وما فعلته معهم لما فعلوه هم معى
                          سوف أحكى لكم قصه قصيرهبدون ذكر اسماء

قام أحد الشباب بعمل موضوع عن البنيان وتكوين الفرق وعلى هذا تم عمل انيماتون

وكان نشاط انيماتون هو عباره عن دروس يقدمها شخص عزيز علينا
                          بالاضافه الى الفيلم الذى كنا نحلم به
                          وبدأ بعض الناس بعمل اعدادات الفيلم وتصميم الشخصيات وفوجىء الجميع ان العمل أحبط
                          وبدأ الناس بالتنفيض وأهتم كل منهم بمصلحته
                          وبغياب كوادر الفريق مررات متتابعه ادى الى احلال الفريق
                          وبعد ما اخد كل واحد البرامج اللى هوا عايزها مشفناش وش حد تانى
                          وانتهى الفريق وضيعو وقتى معاهم
                          بالاضافه الى البرامج اللى خدوها منى والموديل والتكشر والمكاتب المختلفه
                          واعلن اصحاب المكتب اعتذار عن استضافه الفريق وده من حقهم

ولما رجعت ناس علشان ترجع الفريق
                          انتهزت الفرصه ورتبت لهم مقلب

وظبت لهم الجو زى ماهما عاوزين من حيث
                          المكان .... وسط البلد قريبه لجميع الناس
                          شقه فاضيه ... يعنى مفيش ازعاج
                          وفيها اجهزة كمبيوتر

وعلشان اثبت لك انهم بتوع مصالحهم
                          *ان انا كنت بشتمهم فى الاول لما قالو نلم الفريق تانى وكانو بيشتمونى

ولما قلت له عندى مكان وافقو يتجمعو عندى مع انهم كانو مش طايقنى

أخى رجل السماء من قلبى أتمنى لك النجاح و ابتعد عن أعضاء انيماتون

اهلا اخوانى الاعزاء
                            انا اسف على التأخر فانا يعنى اخطف خمس دقائق كدة بالصدفة للدخول على الموقع
                            فانا اسف اذا كنت قد تأخرت عليكم

انا حاليا خارج القاهرة ولكن بأذن الله عندما ارجع للمنزل سأكلم الفنانين الي معانا ونطلعهم على المشروع كاملا
                            بأذن الله

وانا اسف هى فقط ظروف طارئة هذه الايام

تحياتى
                            Personal Website
                            Twitter
                            Youtube Channel

يا عم انت يلي اسمك جزار ..انا لحد الان ماسك اعصابي معاك ..
                              والله العظيم لو تكلمت كلمة كمان عن الفريق لن يحدث طيب ..
                              وانت تعرف فريق انيماتون منين كلهم اعضاء محترمين ..ولا احد يريد اي شئ وكلهم معروفين بسمعتهم الطيبة..
                              وكمان مفيش حد من فريق انيماتون كان عايز يرحلك ..انا حولت ان اقنعهم ...وكنت غلطان لبنكلم عيل فاضي ..
                              مع السلامة
                              الحياة ألم يخفيه أمل
                              أمل يحققه عمل
                              وعمل ينهيه أجل
                              ثم يجزى كل امرئ بما فعل

هدي أعصابك يا ضياء ...

أستاذ أستك ... الموضوع هنا خاص بستوديو الأخ رجل السماء ... لو أردت النقاش في مواضيع فرعية اعمل موضوع جديد ..
                                ولو كان الموضوع والحوار يلتزم باداب النقاش ... فسندردش مع بعضنا ...
                                شكرا لتقبلك ...

يعمل...
                                X