صفحة 1 من 2 12 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 22

موضوع: فكرة تكوين فريق لبرمجة لعبة مهم جدا ارجو منكم التفاعل

ردود: 22 | زيارات: 2160

Post فكرة تكوين فريق لبرمجة لعبة مهم جدا ارجو منكم التفاعل

السلام عليكم جميعا

بعد التحية والسلام
    انا واحد من مليون واحد عايزن نعمل لعبة وعايزن كل واحد بيفهم فى برمجة الالعاب ويصمم العاب عايزن مبرمجين ومصمين وناس تعرف فى الاصوات ارجو تكوين فريق مصرين يعملو معنا لعبة ارجو التفاعل فى الموضوع دة وارجو من كل شخص باضافتى او يضع ايميلة علشان نتكلم فى الموضوع وباذن الله فى اقرب وقت انشاء سوف يتم فتح موقع الشركة ***شركة امل مصر لبرمجة ةتصميم الالعاب*** باذن سوف يتم فتحة وارجو الا يحب يعمل لعبة من المصرين يدخل سواء كان مبرمج او مصمم واى حاجة تخص برمجة الالعاب والله احنا ممكن نعمل اللعبة دى بس يكون فية تكافاء وتفاعل فى الموضوع دة وباذن الله ربنا هيكرمنا وربنا بيقول اسع يا عبد وانا اسع معاك**
    والحلم مش مستحيل مادام تحقيقة مباح والايام لوفضلت طويلة اكيد هنلاقى باب *****
    وان الله لا يضيع اجراء من احسن عمل****
    اية الا خل الغرب متقدمين انهم مكناش عندهم يأس خالص وعلى راى كلام مصطفى كامل
    **** لا حياة مع اليأس ولا يأس مع إلحياة ***** وارجو انى كلام يعجبكم وشكرا اخوكم عبدالحميد
    الايميلات::
    medo_hely_2011@hotmail.com

medo_hely_2013@yahoo.com

عضو متميز
    صور رمزية A.yousf
    ردود
    3,301
    أخي الكريم نحن نشترك في موضوع رائع أرجوا أن تشترك معنا http://www.maxforums.net/showthread.php?t=53725

Talking

....

قال تعالى((وليعفوا وليصفحوا ألا تحبون ان يغفر الله لكم)).
    وقال((ولمن صبر وغفر ان ذلك لمن عزم الأمور).

السلالم عليكم
    اخي الايميل هو jaberani@yahoo.com
    الموعد هو الخميس الساعه 7 بتوقيت السعوديه ...ممكن نتحدث على المسنجر ...بالمناسبه اسمك موجود عندي في المسنجر لكنني كنت مشغول .. سلامي

عضو نشيط
    صور رمزية elgeneral
    المنطقة
    EGYPT... USA
    ردود
    812
    وانا معاك
    واتمنى مثل هذا العمل
    انا مصمم ثلاثى الابعاد
    هذا هو ايميلى
    وللعلم انا كنت مشترك فى تصميمات مركب العرض لشركة BMWوالتى عرضت فى مصر فى التحرير
    abdellah_96@hotmail.com
    abdllah_96@yahoo.com

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
    Welcome to my my official page
    Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

Thumbs up

مرحبا بيكم ياشباب احسنتم جميل جدا والله التفاعل دة وياريت يكون فية ناس تانى معانا انا ضفتكم والموضوع مازال مفتوح للجميع اخوكم عبدالحميد وشكرا

www.rtaq.com
    شوف ده
    اللهم انك انت حسبي فأنتصر

شكرا اخى على الموقع بس باذن الله ربنا هيوافقنا انشاء الله تعالى ولا ياس مع الحياة ولا حياة مع اليأس

ان شاء الله نكون معاك .... ونستمر للنهاية
    اتمنى لك التوفيق
    تم الاضافة

عضو جديد
    المنطقة
    tunisia
    ردود
    12
    i'm smallpixel and i'm a talent 3dartist i have spend a long carier in gaming and arting with 3dsmax i'm waiting for your group to be ready thinks

Thumbs up

اسف اخوانى على التاخر والله كونت مشغول وان شاء الله هنعمل شغل جامد ويارب يوافقنا وياريت كل واحد يسب ايميلة او يضفنى عندها وشكرا وارجو التفاعل

عضو نشيط
    صور رمزية X_Mind
    المنطقة
    العراق
    ردود
    325
    اخي العزيز يمكنك الاعتماد علي في البرمجة و انشاء الله ستجد في النفع الكامل لاداء مهمتك

شكرا اخوانى على تفعلكم معاية وياريت نحدد موعد على النت ونتقابل فية ونتفق وياريت يكون على المسنجر ىالهوتميل وارجو الرد بسرعة يا اخوانى medo_hely_2010@hotmail.com

السلام عليكم

انا معاكم قلبا و قالباً و خبرتي في هذي الامور
    تصميم ثلاثي ابعاد
    برامج الالعاب
    برامج تحرير و نمذجة الفيديو و الخدع السينمائية
    بالاضافة الى الرسوم المتحركة

ما ادري لو افيدكم لكن انا اضفت اغلب الشباب اللي حطو ايميلاتهم عندي في الماسنجر و باذن الله ما يكون كلام ساعه صفا

و السلام ختام

اوكى اخوانى انا مستنى رودكم جميعا اسف ان كونت بتاخر فى الرد اعذرنى اخوانى كونت تعبان الفترة الا فاتت اية اخوانى اى انتم انتو نسيتو الموضوع ولا اية ان شاء الله ربنا هيوافقنا

السلام عليكم

عزيزي ممكن

قبل ان تقترح علينا تكوين فريق لصنع لعبة...لازم تحط في بالك كم شغلة...
    اولا: ويش نوع اللعبة اللي تبي تسويها
    ثانياً اي محرك العاب تبي تستخدمة
    ثالثاً: ما هي لغة البرمجة اللي تفضلها

وقبل هذا كلة.............تعرف التسلسل الخاص بانتاج اي لعبة حتى لو كانت لعبة سلم و الثعبان؟؟

و حياك الرحمن

اخي ممكن ارغب في الانضمام الى مجموعتك انا اعرف في البرمجة وعندي فكره عن بعض التجارب
    الناجحه في انتاج الالعاب

اوكى اخى اللعبة حربية زى ميدل كدة والمحرك ان شاء الله سوف نقوم بعملة المهم كل منكم يضفنى او يضع ايميلة اخى dream انت منين ممكن تسيب ايميلك ونتكلم علية

عضو جديد
    المنطقة
    tunisia
    ردود
    12
    hi freind i hope that this work fine but please i need details about engine and i'm a 3dartist talent and game programmer and i have work with many game engine but i need to know the engine name and the gma estyle fps or tps and i'm so happy to be some one ot this group
    smallpixel@hotmail.com

اوك اخوانى سوف نبتدائى قريبا جدا وان شاء الله ربنا يوافقنا ونكمل الى الاخر

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل