Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

فكرة تكوين فريق لبرمجة لعبة مهم جدا ارجو منكم التفاعل

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

السلام عليكم

عزيزي ممكن

قبل ان تقترح علينا تكوين فريق لصنع لعبة...لازم تحط في بالك كم شغلة...
    اولا: ويش نوع اللعبة اللي تبي تسويها
    ثانياً اي محرك العاب تبي تستخدمة
    ثالثاً: ما هي لغة البرمجة اللي تفضلها

وقبل هذا كلة.............تعرف التسلسل الخاص بانتاج اي لعبة حتى لو كانت لعبة سلم و الثعبان؟؟

و حياك الرحمن

اخي ممكن ارغب في الانضمام الى مجموعتك انا اعرف في البرمجة وعندي فكره عن بعض التجارب
      الناجحه في انتاج الالعاب

اوكى اخى اللعبة حربية زى ميدل كدة والمحرك ان شاء الله سوف نقوم بعملة المهم كل منكم يضفنى او يضع ايميلة اخى dream انت منين ممكن تسيب ايميلك ونتكلم علية

hi freind i hope that this work fine but please i need details about engine and i'm a 3dartist talent and game programmer and i have work with many game engine but i need to know the engine name and the gma estyle fps or tps and i'm so happy to be some one ot this group
          smallpixel@hotmail.com

اوك اخوانى سوف نبتدائى قريبا جدا وان شاء الله ربنا يوافقنا ونكمل الى الاخر

يا جماعة فينكم جميعا احنا خلاص هنبداء الشغل فى اللعبة وتم افتتاح موقع اللعبة
              وحاليا على التك www.egysg.tk
              www.egysg.com

السلام عليكم ياشباب سوف نبداء ان شاء الله فىشهر 10/7/2006 باذن الله وياريت ياشباب يكون فية رسامين محترفين فى رسام الشخصيات علشان يبداء وانا فى انتظاار دردكم هذا هو الايميل الجديد واسف الفترة الا فاتت كان يوجد بعض المشكل
                egysghost@hotmail.com
                egy_sg@hotmail.com
                عبدالحميد

يعمل...
                X