Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ارجو من الاخوة المساعدة في المايا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ارجو من الاخوة المساعدة في المايا

السلام عليكم انا محمد اطلب المساعدة من الاخوة الكرام عند تنزيل المايا يطلب مني الكراك وانا افعل ما يريد ولكن دون فائدة ارجو الاضاح كيف يتم تنصيب المايا والكراك علما بان المايا الاصدار6.5 ارجو المساعدة يا اهل الخير وجزاكم الله خيرا

السلام عليكم اخي
    انا عارف المشكلة اللي عندك هي ان الكراك ممكن يكون نحتاج شبكة network فقم الأول من الكونترول بانل بعمل شبكة جديدة حتى لو كان عندك لان على الجهاز وعرف الشبكة الجديدة بتاعة ميكروسوفت وبعد ماتنتهي المفروض يظهر عندك 2 كومبيوتر صغيرين على اليمين تحت جنب الأتصال بالنت وبينوروا ويطفوا كانك متصل بشبكة داخلية فعلا بعد كدا انشىء فولدر اسمه flexlm على ال c: وشغل الكراهايطلع رقم ولزم لما تشغل الكراك يطلع رقم لو مطلعش يبقى في حاجة غلط لو طلع الرقم يبقى كله تمام وهايرمي ملفين فى الفولدر اللي انت عملته على الدريف سي وشغل المايا وتوكل على الله
    There is a man he would to give his life to keep a life you loved beside him
    "Charles dickens"

لدي شرح بالفديو عن طريقة تركيب كراك المايا ولا كني لا اعرف كيف اضعه في المنتدي
      ولكن سأحاول ان اجهز للك درس بالصور لان الطريقه معقده شويه وان شاء الله اقدر اعمل حاجه

شكر وتقدير للاخوة لمساعدتي

بارك الله فيكم وجزاكم الله خيرا

وأنا يا أخوان حملت maya 7

وعندي الكراك ولكن لم أعرف أركب الكراك

أرجووو المساعده

السلام عليكم

انا نزلت برنامج maya7 وركب مع لكراك تمام التمام وتركيب كراك maya7 مايختلف عن باقي الاصدارات

يعمل...
            X